25 EYLÜL 2008, PERŞEMBE

Başlangıç Kiteboarding: Kiteboarding Hava

Öncelikle bu klipte tüm, güneşli St. Pete, Florida hoş geldiniz. Bu Passagrille Sahili Ben orada yaşadığım için ve neyse ki, ne benim ön bahçesinde diyoruz. Meksika Körfezi, bir sörf uçurtma için mükemmel bir yer. Biz gerçekten burada dalgaları yok ama biz kesinlikle var rüzgarın bol ve gördüğünüz gibi, yani, ne mükemmel bir yer. Biz sağ camsı dalgalar var şimdi ve dün biz aslında sadece buraya pompalama katı yirmi knot vardı. Hasta. Ama, ne biz gerçekten hakkında konuşmak için gidiyoruz biz bakmak istiyoruz çevre ve hava ve şeyler ve özellikle biz istemiyoruz şeyler, biz bir oturum için

dışarı çıkmak için çalışıyoruz. Bilirsin, sen kesinlikle kontrol etmek istiyorum tehlikeli şeyler onay birden geçmeye istiyorum tahminler bir oturum için dışarı gitmeden önce. Sen cumulonimbus gibi şeyler gibi, istediğiniz

bulutlar, bilirsin, büyük, koyu raf görünümlü bulutlar, statik gibi şeyler neden olabilir Elektrik havaya inşa etmek. Eğer uçurtma uçan Yani, aslında inşa edebilirsiniz Eğer su ile atlama ve yeniden ne za

“Hava koşulları büyük ölçüde kiteboard nasıl, ne zaman, nerede ve etkileyebilir. Bu ücretsiz video uzman ipuçları ve kiteboard ekipmanları, koşullara tavsiye ve ön...”
expertvillage

man ve devreyi tamamlar ve yukarı yapabilirsiniz Aslında şok olsun. Yani, ne zaman, şüpheli durumları, son derece şiddetli rüzgarlar bakın Onlar sadece bir damla yön geçiş yapıyorsanız bu yüzden sürekli salınan esintiler, biliyorum Bir kuruş değil, koşulları türlü sen uçurtma sörfü dışarı çıkmak istiyorum. Sen biliyorsun Hayatınızda yapmak için bol zaman var olacak ve size sahip gidiyoruz biliyorum Eğer şüpheli görünümlü şeyleri görürseniz çok farklı oturumların bol, ol

Başlangıç Kiteboarding: Kiteboarding Hava Resim 1 Başlangıç Kiteboarding: Kiteboarding Hava Resim 2 Başlangıç Kiteboarding: Kiteboarding Hava Resim 3 Başlangıç Kiteboarding: Kiteboarding Hava Resim 4

abilir bile sayılmaz. Sadece su kurtulmak gibi, uçurtma aşağı içine geri almak koydu. Yani, yine, çapraz kara bulutlar dikkat, birden tahminlerini kontrol ve gerçekten biliyor Eğer sağlam bir bilirsin, tutarlı rüzgar koşulları olacak biliyorum eğer oraya gitmek ve temelde iyi, güvenli, eğlenceli vakit tanıtmak için gidiyor her şeyi biliyorum.

Açıklama

Hava koşulları büyük ölçüde kiteboard nasıl, ne zaman, nerede ve etkileyebilir. Bu ücretsiz video uzman ipuçları ve kiteboard ekipmanları, koşullara tavsiye ve önlemler alın. Uzman: Matt Sexton Bio: Matt Sexton waterculture.com CEO'su ve hevesli bir kayıkçı olduğunu. O sertifikalı Kiteboarder ve kiteboard, kitesurfing ve kürek sörf öğretir. O Geçidi-a-Grille plajda, Florida yaşıyor. Film yapımcısı: Bob Hunt

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

expertvillage

Uzman Köyü videoların keyfini çıkarın? Eğer net resim kalitesinde video learning-- yaparken her detay sayar, böylece gerekli bilgileri kaçırmayın. EHow.com bizim arkadaşlar kendi YouTube kanalı var HD kalitesinde videolar göz atın. Daha eHow HD videoları çok yakında!