30 Mart 2013, CUMARTESİ

Rob Grimm Röportaj: Ürün, Gıda Ve İçecek Fotoğraf Pt. 2

Harun: Hey guys, Phlearn hoş geldiniz. Benim adım Aaron Nace olduğunu. Sen Twitter'da beni bulabilirsiniz aknacer. Uluslararası badass ürün fotoğrafçı ile burada görüşmelerin 2. parçası hoşgeldiniz ... Rob: Sen rockstaresque unuttun. Harun: Rockstaresque Rob Grimm. Sen Twitter'darggphoto onu yakalayabiliriz. Robb dışarı dayanır Louis başlangıçta? Rob: Aslen St. Louis ve ben son zamanlarda ettik Chicago stüdyosu açtı. Harun: senin Chicago stüdyo inşa, bu yüzden olacak Yeni stüdyo caddede doğru. Rob: Hangi büyük. Biz komşular olacağız ve evet, ben bu konuda gerçekten heyecanlıyım.

Şimdiye kadar büyük olmuştur. Biz geçen yaz açtı ve bu sadece benim için bir stüdyo var, bu yüzden ileri geri iki şehir arasındaki zıplama bugüne kadar gerçekten olağanüstü olduğunu. Aaron: Korku. Peki, Chicago ve hoş gel

diniz ... Rob: Bu aslında tekrar hoş geldiniz. Ben üniversiteden mezun olduktan sonra Chicago'da yaşayan ve işte nerede fotoğrafçılık işinde benim ilk start aldı. Aaron: Eğer ürün fotoğrafçılığ

“Bu ürün, gıda ve içecek fotoğrafçı Rob Grimm ile iki bölüm röportajın parçası ikidir. Rob 20 yıldır reklam alanında profesyonel fotoğrafçılık gibi çalışıyor ve Ba...”
Phlearn Photoshop and Photography Tutorials

ı girdim orası? Rob: Hayır, aslında o zamanlar ben çalışıyordu farklı insanların bir çift. Şimdi uzun gitti Saden Fotoğraf Grubu. Abbey Saden, ve Ben Altman ve birkaç diğer insanlar ve Jack Peron. Bu adamlar hala buralarda mı? Aaron: Jack evet olduğunu düşünüyorum. Rob: Ben o da, olduğunu düşünüyorum. O gerçekten iyi oldu geri moda fotoğrafçısı yolu. Bazı staj yapıyor ve çevresinde yardım başladı Bu stüdyo ve iş içine benim baskını var orası. Aaron: Serin. Sonra

Rob Grimm Röportaj: Ürün, Gıda Ve İçecek Fotoğraf Pt. 2 Resim 1 Rob Grimm Röportaj: Ürün, Gıda Ve İçecek Fotoğraf Pt. 2 Resim 2 Rob Grimm Röportaj: Ürün, Gıda Ve İçecek Fotoğraf Pt. 2 Resim 3 Rob Grimm Röportaj: Ürün, Gıda Ve İçecek Fotoğraf Pt. 2 Resim 4

tekrar hoşgeldiniz. Rob: Geri Chicago'da olmak güzel, bu kadar ev. Harun: Serin şehir. Rob: Büyük şehir. Harun: Biz şimdi kitabın geçiyoruz. Rob: Pekala, hadi yapalım. Harun: Burada gerçekten büyük görüntülerin bir sürü ve Biz sadece dijital karşı bir kitap arasındaki fark hakkında konuşuyorduk. Gibi, getiren fiziksel bir kitap aksine bir iPad insanlara göstermek için. Sadece, Sadece ilk bu konuda dokunmasına izin Bir dakika ya da öylesine biz devam edin ve o içine girmeden önce. Rob: Elbette. Aaron: Eğer da

rbe sizce nedir? Fark? Rob: Evet, bir ışıklı karşı yansıtıcı var ve o gözün üzerinde çok farklı bir kaliteye sahiptir. iPad'ler şaşırtıcı. O arka aydınlatmalı LCD ekran Şimdi retina ekran, size gelen, sadece şaşırtıcı. Renkler çok canlı ve Onlar aydınlık ve onlar sadece inanılmaz konum ve teknoloji şey olduğuna dair bir sürü insanların açıkça doğru gravitating edilir. Özellikle çocuklar için yaş, çok iyi konum sizin için çevirmek için tamamen ikinci doğa yüzden, elektronik ve dijital her şeyi usta iPad aracılığıyla, farklı galerilerde içine bakmak ve çok daha fazla görüntü olabilir Eğer basılı kitapta can daha bir iPad portföyünde. Basılı kitaplar onlar para almak, zaman, onları bir araya getirmek lazım, sen güzel çok bunları basılı bir kez içlerine kilitli, bu yüzden değişiklik yapmak çok zor. IPad ile, ileri ve geri çok hızlı gidebilirsiniz. Bir şey kaldırmak ve ekleyebilirsiniz iPad Büyük bir yeri vardır bu yüzden bir şey, sen, galeriler geniş bir sayıda yapabilirsiniz Bu konuda özellik. Kitap, çok yapar. Basılı bir kitap var gerçekten ilginç. Biz yürümek hem gösteren her portföyüne, baskılı ve iPad. Harun: Siz mi? Rob: Evet, kesinlikle. Her şeyden önce, zaman Bir reklam ajansı gitmek, genellikle kitaba bakıyor birden fazla kişi var. Aaron: Doğru. Rob: Bir demet gitmek sürece Basılı kitap, bir sorun var gidiyoruz. Sen baskılı iPad'ler ve bir çift gidebilir kitap ve o zaman insanlar dışarı yayılabilir. Ben yapmaya çalışacağım bir şey, ben kitap ile oturup çalışın çünkü aslında basılan kitap insanların en ilgileniyoruz zamanı geldi. Onlar senin gibi Bunun geçiyor, o ve dokunsal, fiziksel olmakla ilgili bir şey var onlar dokunmak ve sayfaları çevirmek ve onlar kağıt hissedebilirsiniz ve onlar bakabilirsiniz Görüntüyü yansıyan ve bunun içine çizilmiş ediyoruz. Daha hikayeleri bilmek istiyorum. Onlar sorar perde arkasında ve ne zaman bu görüntü hayata geldi nasıl hakkında bana daha fazla Onlar iPad bakıyoruz ne yaptıklarını daha olmadan basılı kitap bakıyor soru. Harun: Gerçekten mi? Rob: Evet, ilginç. Şimdi, iPad olsa harika. Eğer birden fazla kişi varsa geliyor, iki kişi bakabilirsiniz, onlar bunu teslim edebilirsiniz, bu kadar gidebilirsiniz Bir sonraki adam ve o oda ayarı için iyi, ama bence burada, bu gerçekten hala olduğunu potansiyel müşteriler ile meşgul olsun. Harun: Evet, bu gerçek. Rob: Evet, öyle. Harun: Bu ona gerçek kalitesine sahip olduğunu bu sadece ..., iPad, çünkü o iş göstermek için gerçekten büyük ilginç değil ama bu sizin portföyüne Twitter e-postalar gitmek ve bu başka bir şey değildir ... var portföy. Rob: Ben daha önce konuşuyordum; farklı bir karışımı pazarlama yaklaşımları. Burada aynı şey. Bu web sitenizin karışımı olması iyi bir portföy Bu bir iPad yaşıyor ve basılı dürüst Tanrı kitap insanlar gezinin olabilir. Geri önce , dijital, hakkında geldi biz bunlardan 10 kopyalarını yapmak zorunda kaldı ve onları tüm Katalogda olması gerekiyordu onlar çağırır bir reklam ajansında çünkü nerede biliyor ve onlara FedEx ediyorum ve Onlar bir hafta boyunca o olurdu, ve başkası çağırır ve siz de, FedEx o olurdu. Sen biryere kitaplar olabilir. Harun: etrafta Floating? Rob: Hatta yerel kasabasında. Üç ya da dört farklı reklam ajansları etrafında yüzen olurdu. O pahalı. Bunu nerede bilmek zorunda. Şimdi, o çevrimiçi olduğunu harika. İnsanlar sizin için lezzet alabilirsiniz onlar kolayca iş gibi ne biliyorum ve olabilir Hızlı web sitenize veya portföy PDF göndermek. Ben portföy PDF'leri her zaman kullanabilirsiniz. Aaron: Tamam. Rob: Bu kitap, tam bu kitap PDF içinde biçimlendirmek ve ben büyük bir düzenlilik ile müşterilerine gönderin. Sonra, istedikleri zaman bu . Aaron içinde sevk edilebilir: Mükemmel. Bu gibi bir şey ... alır Onların iştah biraz ıslak ve onlar lokma zaman, bunu gönderebilirim? Rob: Evet, kesinlikle. Harun: Yolda. Rob: Bu iyi bir kanca olduğunu. Harun: Biz oraya gitmek iyi bir kanca, yani bir basılı portföy iyi bir kanca nedir? Rob: Evet. Harun: Evet, muhteşem. Sen önünde biraz buzlu plastik ile gitti? Rob: Evet, bu Kayıp Bagaj dan aslında. Bu yaptıkları olanlardan biri. Harun: Oh, gerçekten mi? Rob: Sen iyi bir raf, kapalı satın alabilirsiniz. Ben daha önce tamamen özel bir kitap var mıydı. Aslında adam kim bu binayı sahibi Bana bir mücellit ve daha önce ben bu binayı nasıl bulduğunu, hangi ona benim portföylerini yapmak vardı ilk etapta. Aaron: Güzel. Rob: Serin tür. Harun: Evet, çok güzel bir hikaye. Rob: şeylerin olanlar tür şimdi gitti. Bunları satın almak çok daha kolaydır. Bu kadar çok şirket var Bu portföyleri olun. Bunlar çok özel konum ve ... Harun: Çok büyük bir iş yapmak. Rob: Çok büyük bir iş yapmak. Onlar özelleştirebilirsiniz hızlı ve değil nerede size olsun ... Ben altı aylık süreci gibi, söylemekten nefret ediyorum? Ama Ben o zamanlar görerek, maketler bakarak, kompozisyonları bakarak, bir portföy tasarımı düşünüyorum İlki aslında ... Aaron yapılmaktadır: Wow. Rob: Sonra onu geri kalanı geçiyor. Eğer bir portföyü var önce altı ay olabilir. Aaron: Wow. Rob: O zaman bir çok şey. Harun: Çalışmanız tamamen altı ay içinde değişebilir. Rob: Evet, bu olabilir. Özellikle şimdi. Harun: Evet, şimdi yine yapamam. Rob: Özellikle şimdi, evet. Harun: Evet, iyi bir nokta. Rob: Hadi bunun hakkında konuşalım. Harun: Evet, evde yapmak yazdırma sağ? Rob: Evet, biz burada yaptık. Yapamazsın Epson teknolojisi undersell. Epson yazıcı ... dijital fotoğrafçılık bu pazara değiştirdi tamamen, böylece Epson yaptı. Epson çıktığında ... ve Canon ve HP, bir yeri vardır Büyük yazıcılar üzerinden, fakat Epson gerçekten oyun değişti. Biz gönderme aradılar önce Bizim kitapların tüm dışarı ya da biz, teknoloji denilen di-yüceltme bakarak hangi I Hatta sanmıyorum stüdyoda alınarak pahalı yazıcılar, artık var. Şimdi, biz yazdırabilirsiniz Bir 1.000,00 $ makinede bu. Bu muhteşem görünüyor. Bazı şekillerde telafi daha iyidir. It sadece inanılmaz mürekkep kalitesi ve tam taşma paylarını yapabilirsiniz. Neden bunu burada değil? Bu fantastik. Aaron: sen o Sen Epson tarafından ödendi değil demek? Rob: Hayır, ben değilim ve sadece Epson değil. Canon yazıcılar aynı şeyi yapar, HP, orada Bu yanlısı bir çizgi idare edecek epeyce farklı yazıcılar ve bu inanılmaz. Harun: kendi çalışmalarını yazdırır ben konuştum hemen her profesyonel fotoğrafçı, hepsi Epson baskı. Rob: Epson bu teknoloji ile dışarı çıktı Bu oyunu değiştirdi ve hiç şüphe yok. Stüdyoda yapabilirsiniz kanıtı biz-cekti önce Yapmak müşterilerine gönderebilir Kodak deliller veya onaylı deliller için dışarı göndermek zorunda o renk eşleştirme olduğunu ve her şeyin doğru olduğuna emin olun. Aslında stüdyoda yapabilirsiniz şimdi. Biz neredeyse kez süre, artık her deliller, ama o zaman geçiş ilk oldu, o stüdyoda deliller yapabilmek için harikaydı. Bu, size zaman kurtardı Eğer bunun için tam oyun değiştirici şarj etmek mümkün. Epson gerçekten ... onlar rabıta hak Onlar oyun değişti çünkü. Harun: İyi iş Epson, seni izliyor biliyorum Bizi. Rob: Sen en iyisi bizi izliyor olacak. Harun: Epson başkanı John Epson. John Epson? Rob: Aslında Phillip Epson var. Harun: Oh, Phillip Epson. Tebrikler Phillip. Kitabınız harika. Ben tabii ki Fotoğraf çekmeyi seviyorum. Ben burada olmazdım Ben yaptıysam. Rob: Ben teşekkür ederim. Harun: Tabii ki. Ben bu görüntülerin bir sürü hakkında konuşmak istiyorum, ama bu bir kaç vardır Ben odaklanmak için gidiyorum ve biz de, ekranda o koyacağım. En önde gidelim ve ön arka başlar. Biz bu görüntü ile başlamak için gidiyoruz. Rob: Evet, bu görüntü belki de en zor biridir değilse en zor iş Ben yıllardır yaptığım. Bu Yogurtland adında bir şirket oldu ve bir yumuşak hizmet dondurma var krem Pinkberry çok benzer şirket, bu yüzden bu konuda yaratıcı bir fikrim yok oldu her şeyin gökten dönen ve kaseye plopping oldu, herhangi bir madde Eğer sizin ayırdığınız için tüm orada istiyorum. Yumuşak yumuşak hizmet, çünkü bu sert oldu. Harun: Bu lisede benim takma oldu. Rob: Yani, zaman zor bir lise oldu Eminim. Böylece bu şekil imkansız olarak kaskad ve tutun getting it, sert asla yumuşak hizmet ve bir makine dışarı etmedik. Ben sadece benim kamera midilli olabilir gibi değil Makine, tüm ışıkları ve tam olarak ne istediğini almak ve bir girdap içinde çıkıp olsun. Bu çok zaman aldı. Birincisi ve en önemlisi, inanılmaz bir besindir bir Nir Adar, işe stilist. Onun dondurma için bilinir. Aslında, dondurma ateş gidiyoruz, o ben açmak istiyorum tek adam. New York'ta dışarı ve o müthiş adam. Kendisi ve ben, üretim aşamasında bu konuda konuştuk. Bunu nasıl yürütebilirsiniz? Doğrusunu, Henüz bilmiyordum. Biz fikirleri vardı, ama biz bir gün ve bir buçuk sadece test geçirdi. O geldi Aziz iki gün kala ateş önce Louis ve önümüzdeki sonra bir şey denedim. Hepsi Makineler getirildi ve bu yumuşak hizmet makineleri çok büyük. Harun: Dev, evet. Rob: Bir bin lira ağırlık ve bence Teslimat adamlar bunlar kaldırmaya çalıştığınız gibi merdivenlerde herniate gittiğini şeyler kadar. Biz tam o yolu yoktu, bu yüzden deneme yanılma bir sürü oldu. Biz anladım nerede bir nokta var ... biz temelde boru kullanmak zorunda biz kuru buz, çok ince kuru buz asistan dolu yoluyla slayt boyunca kesebileceğini Gıda stilist oturdu ve bir mutfak robotunda koştu. Aaron: Wow. Rob: Toz. Temel toz döndü, yani, boru, ile doldurulmuştur. Nir yaptı Bu büyülü twirl yumuşak hizmet vermektedir. Hepsi çok büyük bir soğutucu içine konuldu diğer nedeni dokusunu bozmadan ince toz haline getirilmiş kuru buz dondurmak böylece o sadece aşağı ayarlanamaz yumuşak olduğundan, bu yumuşak hizmet hakkında bir katil şey. Aaron: Sağ. Rob: Sen olmadan dondurucuya koymak olamaz Bu doğası seyir halindeyken, biz ön görmek zorunda kaldı ve zarar, biz vardı geçişler için yanlarını görmek ve biz geri içini görmek zorunda kaldı. Gerçekten, her element Bu o kadar karışıklık olmadan fotoğraflandı gerekiyordu, bu yüzden bir ayı oldu. Harun: Bu bir kabus oldu. Rob: Büyük bir meydan okuma oldu. Bu bir kabus değil bu bir meydan okuma ve bir gün için deneme lazım çünkü bu konuda serin ne Biz gibiydik önce bir buçuk "Bam! Biz onu vurdu." Biz dört ya da beş farklı şeyler denedim ve onlar işe yaramadı, önceki sürgünler çok sağlam fikirleri ve deneyime dayalı edildi ama eğlenceli. Eğer deneme ve yeni ile gelip eğer o aslında gerçekten eğlenceli yol. Biz bunları dondurmak ve sonra nasıl anladım nerede noktaya got it sette onları almak ve tam anlamıyla yoğurt bu girdap o tüp kaldırmak ve basılı tutun o ayarlanır ve ölmeden önce benim yakalar olsun. Biz sadece tekrar ve tekrar ve tekrar yaptım. Neler var Bu konuda ilginç, biz iniyor girdapları makyaj iki çekim var, sadece var ve daha sonra kase için başka bir atış. Yani üç çekim yapılır. Aaron: Tamam. Rob: Sonra orada meyve tüm oldu tüm teller üzerinde asılı bir arka plan üzerinde tek tek vurdu ve tüm dışarı kırpılmış edildi ve ayrı ayrı getirdi. Bu şey muhtemelen bunu yapmak için bir bilgisayar, bir hafta ne aldı o, ama biz farklı parçalar her şeyi vurdu. Bu büyük, çok büyük çalışmadır ve Hata, en Ben bunu yapmak için gidiyoruz nasıl emin değilim, o iş yapmak, onu anlamaya, ancak izin rakam dışarı. Aaron: Evet. Rob: Harika bir proje. Harun: Sonuç harika. Rob: Bu ilgi bir sürü alır ve herkes durur ve gider "Bunu nasıl yaptın Man?" Aaron: Bunu nasıl yaptın? Rob: Her şeyden önce, doğru insanları işe. Aaron: Doğru. Rob: Sen kafanı kazıyın, sizi sınamak o vurur kadar onu anlamaya, farklı yollar aşağı gidin. Bu güzel. Aaron: Evet. Gerçek olduğunu bilerek, aslında gerçekten o kadar fazla satmak yapar yaptım. Rob: Burada bir şey, ben bunu bu şekilde yapmak zorunda düşünüyorum. O göstermek için çok önemli Müşterinin ürünü. Sen sahte olan bu yapabileceğini, bir akrilik modeli yapılmış olabilir, Eğer her şeyi ışık olabilir, çok daha kolay olurdu, ama bu bir akrilik modeli. Hatta rötuş günün sonunda, hala o kalitede olması için gidiyor. Bu olacak biraz fazla plastik olabilir. Burada, bu dokuyu görebilirsiniz. Sen, gerçek olduğunu biliyorum Bu yumuşatılmış şey değil ve bu gerçekten önemli. Müşteriler bir sürü biri, çünkü çok yasal sorun için bu konuda çok bilinçli ... Biz hiper-gerçek ediliyor ile çok ince bir çizgide yürümek zorunda şeylerden biri. Biz ikna şey yapmak istiyorum nerede reklam gerçeği diyoruz. Sen zorundasın istiyorum, sen tükendi ve tekrar satın almak için gidiyoruz noktasına istediğiniz var ki, ve tekrar ve tekrar. Biz mümkün olduğunca iyi görünmesi için gidiyoruz. Harun: elinize yaptığınız daha iyi? Rob: gerçek hayatta daha iyi. Aaron: Evet. Rob: Ama sen çünkü dikkatli olmak zorunda ... Insanlar gidip diyorlar "Bu reklamda olduğu gibi Eh, bu hiç de gözükmüyor." Onlar atmak geri ve çalıştırın. O Hayır ", yasal olarak söylemek mümkün gerçek ürünü kullanmak önemlidir, bizim ürünüdür. "Bu biz bunu tamamen sahte şeyler koymak değil, tüm gıda var boyama ya da her neyse. Sen gibi çok insanca mümkün gerçek şeyler kullanmak istiyorum. Aaron: Bu değişti mi? Insanlar dondurma fotoğraf çekerken, bu olduğunu söylüyorlar önce yıllar hatırlıyorum Gerçekten patates püresi? Rob: gıda boyası ile patates veya Crisco'yu Ezilmiş. Aaron: Tamam. Rob: Crisco, pudra şekeri ve yiyecek bir sürü renklendirme, o sihirli bir kombinasyon oldu, ama o gün geri döndü, akılda tutmak sağ, filme çekmek zorunda? Aaron: Doğru. Rob: Sen kepçe ve orada koymak ve yakala olamazdı. Harun: Hemen? Rob: Çok çabuk öleceğini sayılı ve bir sürü vardı bu yüzden zaman biz sorunların bir sürü sıcak ışıklar, değil çakar kullanıyorlardı Bununla. Şimdi, dijital olduğunuzu ... dijital fotoğrafçılık ortaya çıktı, vardiya daha editoryal tarzı nereye gitti çünkü gıda fotoğrafçılığı yanı sıra, oldu Gerçek bir besindir. Analiz üzerinde bu, o değil, plastik veya akrilik bir model değil değil patates püresi. Bazen bu şeyler hala orada ve ben sahte istiyorum ve söyleme Biz tahıl çekerken gibi, kase patates püresi de hala çünkü o değil onlar kalmak böylece alt sonra hububat tüm küçük parçaları patates püresi konur. Harun: o zaman Ah, hiçbir şekilde ve üst üzerinde süt biraz dökün? Rob: Ya süt gibi görünüyor şey. Evet. Aaron: Henüz ismini vermek. Rob: Sağ evet, henüz ismini vermek. Ben henüz bu sırrı izin vermez, ama süt absorbe edecek çok hızlı bir şekilde tahıl içine. Aaron: Doğru. Rob: O hantal yapar ve bunu caputs, bu yüzden öldü. Eğer olsaydı, sadece süt dökmek için tahıl bir kase, malzeme yüzen ve hareketli ve biryere gidiyor olacak ve mutlaka iyi bakmak olmaz. Aaron: Doğru. Rob: bunlar ile olur yerleştirme yoktur. Bazı duman hala var ve aynalar. ... Değil Aaron edelim: Bu ilginç. İlk tanıştığımızda, Eğer biz buldum, en Budweiser bir şişe çevirmek izin ... fotoğrafçılık hakkında konuştuk Burada ya Bud Light in. Rob: Evet. Harun: Sen "gerçek vardır on tüm bu su damlacıkları düşünüyorsun?" Dedi Rob: gerçek mi? Evet. Aaron: Bu anlat. Rob: Evet, onlar gerçek değil. Bu çok sistemli yolla yapılır. Işık almak için şişe yoluyla gelmek ve ferahlatıcı bakmak var ve buzlu ve tüm bu tür şeyler, bu sadece olmaz. O oldu çünkü buzdolabı dışında bu çekmeyin Gerçekten soğuk, sette sopa ve birkaç dakika bekleyin ve bu gibi görünüyor ve. Bu, biz aslında elle yapmak. Tüm bu damla elle konur. Buz yongaları tarafından konur El ve özel efektler malzeme kullanıyor. Buz aslında neye çok var görünüyor ... Bir bebek bezi var benzer şeyler. Hiç bir bebek bezi patlayabilir gördüm, onlar bu konum küçük küçük boncuklar, bunlar açık bu küçük kristalleri ve onlar beş katını kendi tutun Suda ağırlığı, bu yüzden onlar kadar puf. Harun: Çok ilginç. Rob: Bu neye benzediklerini olduğunu. Ben tam anlamıyla bir fırça almak ... Bu bir küvet var Ben karıştırmak söyledi. Bunu daha sonra sizi göstereceğim. Ben bunu boyayın. Ben kenarları boya şişe; Ben bunu istiyorum nerede boyayın. Ben çok fazla olması değil artık çok bilinçli açıyorum Bunun üzerine ben etiketin görünümünü engellemeyecek istemiyorum çünkü. Bu çözgü eğiliminde olacaktır hatları ve bunun altında, bu yüzden ben ile bir müşterinin logosunu kapsayacak şekilde istemiyorum şeyler o korkak görünmesi için gidiyor bir buz yığın. Bütün bu şeyler var yerleştirilir. Damlacıklar gliserin ve su ve bazen diğer fotoğrafçılar farklı kullanımı bir karışımı olduğunu hileler. Orada şeyler denilen damla etkisi var ve farklı çeşitli aracılığıyla dışarı püskürtülür var onlar konum, püskürtme hissediyorum randomize o kadar vermek, bu yüzden hepsi aynı büyüklükte damlalar değil Farklı, onlar kendiliğinden, ama aynı zamanda, bu planlanmaktadır. Şeylerden biri Ben hakkında konuşmak biz fotoğrafçılıkta çok doğallık zorla yapmak. Biz bir şey görünmesi casual, biz bunun ne olacak gibi görünmesi, sadece oldu gibi görünmesi senin evinde, ama yapmak için o gider planlama ve sağduyu bir sürü var o benziyor. Aaron: Doğru. Rob: kendiliğindenlik Zorla. Harun: Çok serin. Rob: Ben bu terimi seviyorum. Aaron: Eğer el Sadece gerçekleşme Bu damlacıklar yerleştirilmiş, bu delilik. Rob: Bu bir fotoğrafçı için başka bir alandır kendini nerede ayrı ayarlayabilirsiniz. İsterseniz bunu yapmak için bir gıda stilist kiralayabilirsiniz ve gidecek ve onlar sizin için bu şeyler tarzı olacak içki stilist vardır. Çok ben de dahil fotoğrafçılar, ve, bira şişeleri kendileri tarzı olacaktır. Bu bir parçası bizim tarzı. Harun: evet ... kim bir parçası. Yapabilirsin onlar stil nasıl nasıl fotoğraf kim dayalı aldı tanımlamak? Rob: Evet, benim bazı rakiplerinden değil aydınlatma ile, ne yaptığını şişe söyleyebilirim, ama şişe var spritz ve çamur tarzında tarafından. Harun: rüşvet stil. Rob: Evet. Harun: kartvizit koy. Slush stilist. Rob: Hayır, ama bunun için ücret. Harun: Orada gidiyoruz. Çok, çok güzel. Ne sırlar nelerdir? Burada bahsetmek istiyorum bu bir sonraki görüntü bu Milagro tekila olduğunu. Rob: Evet. Aaron: İçinde Yangın. Rob: Evet. Harun: Bu şişe şaşırtıcı. Tahmin edilmektedir Orada agave edilecek? Rob: Evet, aslında piña bitki var ve bu özel şişenin içine üflenir eli. Onlar gerçekten güzel şişe ve hiçbir iki konum şişeler aynıdır. Bu benim iş sonu hakkında ilginç bir şey I like it nedenlerinden biri. Bir Budweiser şişe aynı kalıp içinde yapılır olsa da, Bir sonraki ardına, hepsi kalıplar içine üflenir konum ve onlar çok aynılar Onların görünüm. Cam kendisinin bir özelliği, bu yüzden her şişe ile sahip çünkü değil Çok biraz. Bunu bazı farklı özellikleri almak ve bu ilgi beni tutuyor Bir şişe çekim çıkan bir meydan okuma biraz zaman var çünkü. Yapabilirsin bir şişe üzerinde çalışıyor olması ve aynı yerde başka bir bira şişesi açmak ve öyle değil aynı görünüyor. Harun: Bu gerçekten harika. Rob: cam var çünkü. Bu senin ayak üzerinde tutar ve düşünme tutar. Bu cam açısından gerçekten ilginç harika bir örnek, ne oluyor o. Bu musluk, bir sürü ışık yakalamak için yollar, birçok ışığı yansıtan, çok karmaşık, atış Sizin için hafif ve oluşturmak problemleri. Bu bir meydan okuma oldu. Biz Reposado göstermek istedim ateş ve su hem şişe, çok bu yansıtıcı kalitesi elde ve çok var Ürün ölemez çünkü hala karanlık ve mistik, henüz aydınlık olacak. Bu, başka bir örnektir Birden aşamada vuruldu şey. Biz almak için, boyun ve kapağı için çekim tek yakalama. Biz başka bir yakalama olduğunu olsun, taban etiket vurdu. Biz vurdu Yangın ve muhtemelen ... Ben üç farklı yakalar söylemek için gidiyorum oluyor. Daha sonra, Su aslında ateşle vuruldu. Biz siyaha boyanmış bir tepsi var, sadece koymak ve su bir inç bir 1/8 yılında dalgalanma sırasında yapmak için havanın bir kutu biraz kullanılmış Yangın gidiyordu, sonra biz onu yakalamak. Yangın yansımaları aslında gerçek ve aslında kendini ateş ile neler tutarlıdır. Aaron: Kesinlikle. Vay. Bu parçanın her şey ... biz Phlern üzerinde ne bir sürü kompozisyon olduğunu ve bunun gibi özel efektler ve yapılacaklar hakkında konuşuyor. Bu bileşik, ama her parça gerçek. Rob: evet, gerçek. Harun: Yangın fotoğraflandı? Su fotoğraflandı? Rob: Evet, ateş fotoğraflandı. İşte yangın için küçük bir sır değil, o bir şey Bu gerçekten tehlikeli ve kontrol etmek zor. Kauçuk çimento. Lastik çimento, çok yanıcıdır ama aynı zamanda çok kontrol var. Harun: Oh, hiçbir şekilde. Rob: Ben bu tepsiyi vardı; Bir fırıncı tepsi var. Aaron: nedeniyle söyle ne İzle Ben şimdi insanlar üzerinde lastik çimento koyarak gidiyorum. Rob: olsa adam yangın kimseyi ışık vermeyin. Aaron: Ben yakın geldi. Rob: Bu şeyler ... evet, bu kötü. Lastik çimento, biz isimli yaptım, ne çok yanıcıdır sprey siyaha boyanmış ve bunun arkasındaki kauçuk çimento konulmuştur bu tepsiyi vardı, onlar tepsi su ile dolu, o lastik çimento vardı sadece geri kenar, bunu ışık istiyorum ve sonra (tıklatın tıklayın) hava can suyu çarptı ve o nasıl olur bulunuyor bunu al. Aaron: Wow. Rob: Sadece tekrar yapmak ve tekrar ve emin yangın söndürücüler çok var olun bu civarda. Aaron: Doğru. Rob: Evet, güvende olmak istiyorum. Harun: Bu müthiş. Gerçekten sesleri yok eğlenceli bir sürü gibi. Rob: Oh, bu eğlenceli bir ton var. Bu iş eğlenceli bir ton olduğunu. Bu deney bir sürü, bu problem çözme bir sürü, bir sürü var etrafında oynayan ve malzeme bulmaktan. Bu harika. Aaron: Evet. Rob: Sen sanat yapmak olsun, kullanmak olsun inanılmaz araçları, inanılmaz oyuncaklar, inanılmaz aydınlatma ve ben kelime oyunu kullanmak istemiyorum ama Oynamak ve deneme olsun ve birileri bunun için size öder. Bu büyük bir iş tür . Aaron olmak: Oldukça etkileyici. Rob: Ben başka bir şey yapmazdım, bu harika. Harun: Evet, bu, gibi tüm doğru nasıl biz Bu şişenin arkasına ateş koyacaktım? Yangın var su şişesi üzerinde yansıtır siyah, yine etiket bilgi almak? Rob: Evet, ve kokusundan değil, bir odak değil ... Aaron işaret: Kesinlikle. Rob: Tüm ücretsiz olmalı, onlar hep bir ağızdan çalışmak zorunda ve tüm gidiyor bu parçalar anladım, ama sonra onları birlikte çalışmak ve birlikte oynamak için alıyorum katı bir görsel imaj. Aaron: Evet. Çok, çok güzel ve gerçekten Hepsi birlikte geldiğinde bir bulmacanın parçalarını birden bina ve konum gibi geliyor, o gibi vay bu ne [cross talk 00:22:16] var ki ... Rob: Şimdi, geriye filmi gün, bunu yapmak gerçekten çok zor olurdu. Harun: Ah, evet ben görüntü olabilir. Rob: Bu yapmak gerçekten zor olurdu. Sen Tek seferde yapmak zorunda kalacak ve bu tekne için uzun bir zaman alacaktı. Sen olurdu Ama yapılabilir: Aaron ... var? Rob: Evet, yapılabilir, ama muhtemelen alacağını görüntü ... bu üç olurdu gün görüntüsü. Gönderme, bir saniyeliğine şüphe yoktur ve bu test bir sürü alacaktı o yüzden, ona bakarak, geri alma neyin yanlış olduğunu bulmaktan, laboratuara filmi değil, tekrar yapıyor, çalışma tekrar yapıyor. Tekrarlama bir sürü bu olurdu. Budur nerede dijital gerçekten güzel. Aaron: Ben dijital seviyorum. Rob: Ben bunu biliyorum. Muhtemelen filmi, sağ hiç denemedim çünkü? Aaron: Bilmiyorum. Chris Phlern için bir film rulosunun ateş beni almaya çalışırken tutar ve ben, tıpkı "Bu. Sen geri rulo almak için kötü bir fikir gidiyoruz oluyor değilim, o olacak siyah, ama bunu yapacağım "Rob. Hayır, bu bir geçiş doğru You should. Bunu nasıl yapacağınızı biliyorsunuz. Harun: Haklısın; Ben nereden bileyim nasıl yap. Ben genç kuşağın bir parçası değilim, ama tamamen haklısın. Ben gibi hissediyorum Filmin çektiğiniz vermeyerek ben kaçırmış bir sürü şey var. Ben overshoot eğilimindedir bir kişi için. Ben ... Rob eğilimindedir: Peki, biliyor musun? Bu olabilir Filmde de bu düzenlemek için zorlaşıyor ve. Eğer rulo olduğunda o da daha pahalı alır atıştan sonra rulo sonra. Aaron: Doğru. Rob: Ben büyüdüm çok ayrıcalıklı hissediyorum çünkü bağlamda bu koymalıyız sanırım ve filmle bir dönemde yukarı o bilgi tabanı var, ama bir digerotype yapmadım. Yapmıyorum Ben fotografik süreç kaçırmış ettik hissediyorum değil bitmiş ya da ben hiç sahip Bir katır benim görüntüler oluşturmak için Batı'da dışarı çekiyordu o cam plakalar ile bir vagon. Harun: İyi bir nokta. Rob: Bu anlamda, belki de o kadar korkunç değil Bu mevcut olduğunu teknolojiyi kullandık. Aaron: mevcut bulunuyor teknoloji zaman? Rob: Bir araçtır. Biz bu tartışmayı yaşadım Photoshop hakkında bir sürü insan ile uzun süre dışarı çıktığında. O aldatıyor? Bir çok insan, "Hayır, bu aldatıyor." Vardır Ama bir araçtır. Bu oluşturmanıza yardımcı olacak bir araçtır Oluşturduğunuz Ne. Dönemi. Teknoloji değişiklikleri; araçlar değişir. Harun: Farklı insanlar farklı şekillerde araçlarını kullanın. Rob: Evet. Harun: Bazı insanlar daha başarılıdır. Sen Bana bir fırça verebilirsiniz, ama teslim ediyorum bir şey boyamak için gitmiyorum senin Evin bazı diğer insanlar gibi, orada Picassos. Çok iyi bir nokta, evet. Herşey Çevremizdeki bana tüm verseydim o doğrusunu tüm araçlar var ve sen dediğin gibi stüdyo araçları, ben bu görüntüleri üretecektir yolu yoktur. İşte biri Ben gerçekten bilgi paylaşımı seviyorum nedenleri bence çünkü bilgisiyle olduğunu, insanlar o zaman iyi bir şey yaratmak için kullanabilirsiniz gidebilirsiniz, ama hiç gibi hissetmiyorum Sadece burada ya da orada bir ipucu veriyor. O [Çapraz konuşma 00:24:55] yerine gitmiyor. Rob: Hayır, deneyim yerine gitmiyor. Doğrusunu, olsa bile bize bir sürü kullanın Aynı şey, bize bir sürü buz cips yapmak için aynı şeyler kullanın; biz bunu yapmıyoruz aynı şekilde. Aaron: Doğru. Rob: Sen fotoğrafçıların üç ya da dört çalıştım yardımcıları konuşabilirsiniz , fotoğraf o tarz yapıyor bira slushed bira anlam ve bunu hepimiz bulacaksınız farklı yaklaşımlar var. Biz işi biliyoruz şeylerle rahat ve biz Kendi iş akışı var ve onlar başka bir stüdyoya tamamen farklıdır. Harun: Bu iyi. Yani hepimizi ayıran budur. Rob: Bu sizin için doğru olduğunu ve bunu tuşlarından birine için doğru olanı bulmaktır düşünüyorum sen. Harun: Evet, biz ve o hakkında konuştuk röportajın ilk bölümü. Kendin ol. Bu nasıl eğer Eğer, sizin için iyi hissettiriyor Daha sonra olmak, diğer insanların sanat fotoğraflamak kendinizi kalkmayın gitmek istiyorum. Hadi hakkında konuşalım Bu resmi sadece gerçekten zor çünkü. Eğer aydınlatma nasıl yaptığını anlamaya çalışıyorum ve her şeyi birlikte getirdi nasıl. Her şeyden önce, bir çok sığ ile çalışırken Ben içecekler ile çok görmüyorum burada alan derinliği. Ben bunu görebilirsiniz biraz daha gıda ile. Rob: Bu aslında benim imza biri olsa da, sığ alan derinliği. Ben yönüyle her şeyi yapmak eğilimindedir. Zamanlar vardır nerede belli olamaz. Aaron: Doğru. Rob: şey tam odakta olmak zorundadır, ancak varsa sığ alan derinliği her zaman olmuştur sorgulamadan benim işaretlerinden biri. Bu iş zor oldu. Bu film için yapıldığını Şehir 2 Sex ve onlar bir ortaklık vardı Skyy Votka ile birlikte yapıldı ve özellikle yaratıcısı her biri için benzersiz bir içki ile geliyor suçlandı karakterler. Dört bayanlar artı Mr Big, bu yüzden beş içki vardı ve biz yapıyorduk Onları insanlarla tüm. İnsan unsuru yiyecek ve içecek hem de gerçekten önemli olan fotoğrafçılık. Bir ton olmaz. Bunun yanında görüntü içinde kimse vardır. Aaron: Kesinlikle. Rob: Bu çok farklı bir havası vardır. Bu bir ben projede rezervasyonu olduğunu bir kabus iş nazikti, konuştuğumuz vardı Biz yapmaya gittiğini, ne ben bunun için ön aydınlatma yaptım, reklam ajansı .jpegs gönderdi benim pre-ışık ateş gece önce, onlar sevdi onlar gerçekten mutlu Bununla. İstemci asla vardı bir sorun nedeniyle biraz sürgün gündüzleri geldi gerçekten kapalı imzalanan onların aklında, onlar gerçekten yaratıcı yönü kapalı imzaladı asla onlar gördüm ve bir kez onlar onunla mutlu değildi. Biz vardı vites ve ile gelip yerinde tamamen yaratıcı bir yön. Biz başlangıçta bunu giderken, biz Sadece elleri var olacak, onlar çok az olduğunu, bu çok daha basit bir yaklaşım oldu. Şimdi, biz aslında vücut parçaları görmek için gerekli, bu yüzden vardı ... ve biz St Louis ateş ediyorlardı. Biz el modelleri Chicago gelip vardı ve biz müşteri farklı yerlerinde gelen vardı Ülkenin. Biz saat çalışan Burada bir sürü insan vardı. Biz tamamen vardı vites, biz dışarı çıkmak ve dolap almak hem de vardı. Neyse ki, hemen yanındaki kapı oldu küçük bir butik ve sahibi ile arkadaş oldu ve o bize onu özelliği baskın edelim. Biz aslında ben pervane Odaya vardı burada kumaş aldı, biz tam anlamıyla bir elbise yaptı Biz burada vardı kumaştan kadın. Anında vites değiştirmek bir sürü. Biz bir çift çalıştı İstemci nihayet kapalı imzaladı ve dedi ki önce farklı yön tamam bu ne olduğunu İstediğiniz. Ben bizim ilk atış indi ve biz vardı önce öğleden sonra 04:00 olduğunu düşünüyorum Beş atış o gün yapmak. Harun: Birinde ... gün? Rob: Evet. Aaron: Wow. Rob: Bu bir bütün 'nother eleman getiriyor olması gereken yerde Yaratıcı gitmiyor. İstemci bu bir maaş bir sürü insan, insanlar dan gelmiş, mutlu değil Farklı bir ülkede parçaları, üzerinde sürme bir sürü para ve toplam kayıp ise, var büyük bir sorun. Biz çok hızlı bir şekilde vites vardı. Biz birkaç farklı keşifler yapmak zorunda Yaratıcı stilleri istemcisi önce onlar sevdim bir vurmuş. Sonra, biz vardı çok hızlı, bu çekimlerin her beş idam müşteri ile konuşmak mümkün olacak, biliyorum orada Bizim sorun değildi, çünkü fazla mesai olacaktı. Harun: Öyle değil, sen haklısın Tam. Rob: Biz kapalı oturum vardı. Aslında, ben her şeyi yaptım I could söyledi. Ben görüntüleri gönderdi, ön ışık yaptım, sanat yönetmeni, cevap bile vardı "Love it, sabırsızlanıyorum. Her şey yarın için büyük olacak." Her şey gitti farklı bir yönde, bu yüzden müşteriye konuşmak ve Tamam sorunlar var "demek zorunda kaldı Burada, "değil mi? biz biraz para sorunları var gidiyoruz anlamına gelir yaratıcı ve o zaman biz bunu halletmek zorunda kaldı. Biz aşağı knuckled, biz bitti. Ben her şeyi vurdu düşünüyorum Geceleri 08:00 pm tarafından, bu yüzden aşağı o gün sıkıştırmak başardık, ancak yargılamanın çok oldu ve Günün ilk bölümünde hata öğleden sonra 04:00 saatleri arasında noktaya bizi almak için ve biz dört saat ve vuruş bu çekimlerin her beş yapabileceği geceleri, 08:00 dışarı. Harun: Bu çılgınlık. Rob: Bu deli olduğunu ve baskı çok fazla. İşte bu yüzden ben hiçbir değiştirme yoktur diyorum deneyim. Ben o zaman bu iş yeni olsaydım, muhtemelen barfing olurdu Bu baskı altında banyoda. Aaron: Doğru. Rob: Tamam sadece meselesiydi ... ve ben aslında noktaya ... müşteri var kim şeyler burada değildi gibi değildi ve sanat yönetmeni bunları konuşurken olmuştu Ben telefon görüşmesi gerekir "dedi nerede ve telefon aracılığıyla ben noktaya geldi onlar. "Bu benim için çok önemli, çünkü bir kişi gidiyor bu telefon Bir sonraki, bir şey çeviri kaybolur. Beni sakince "Hey, söylemesi, önemli olan Beni de, bu konuşmada yer olsun. Ben bazı gelebilir bakayım yaratıcı problem için çözümler. "rasyonel olmak, bunun yolumuzu çalışın sakin olmak, olsa bile, makul, çünkü günün sonunda müşteri yardım için orada olacağım meydana oluyor bir sorun var, bunu düzeltmek ve bu konuda nazik olmak için benim sorunum ve Bu konuda profesyonel. Harun: Bu iletişim çok büyük. Rob: Evet. Harun: Bir çok insan, sanırım, onlar neredeyse Orada bir sorun, bu yüzden sonuna kadar bekleyin ve onun tarafından, "Oh, gibi söylemeye korkuyor yolu biz gitti çünkü daha şarj etmeniz gerekir. " Rob: Ben insan doğasının bir sürü çatışma korkuyor düşünüyorum. İnsanlar korkuyorlar, çatışma istemiyoruz çok hızlı bir şekilde yükselmek ve sinirlenirler flare olabilir. Gerçekten mi? Biz problem çözme sensin. Orada çatışma olmamalı; sorunlara çözüm olmalıdır. Aaron: Doğru. Rob: Bu nerede iyi bir ekip etrafında gerçekten kullanışlı oluyor. En iyi üreticiler projeye bakacağız üreticileri biliyorum vardır Bu bir şeylerin yanlış gidecek. Bir şey her zaman ... her zaman eğri top var. ben bizzat gelip Hey Rob, söyle "diyorum üreticileri ile çok iyi iş nedir düşünüyorsun. Biz bu bu ve biz gitmiyorum sorun için yapabileceğiniz bu var hakkında size. "Diğer üreticilerin size gelip, diyecek" Tamam, bu berbat ve bu bağlamda, ya da bu bağlamda, ya da bu konuda kötü gidebiliriz. Sen ne Bunu düzeltmek istiyorum "Çok farklı yaklaşımları Aaron:?. Çok farklı bir yaklaşım. Rob: İkinci kişi, bir kargaşa içinde her şeyi olsun çünkü çalışmak zor. Size gelir ve, "diyor ilk kişi Tamam, burada bir çözüm çift sen düşünmek isteyebilirsiniz. İşte sorun bu. Ne yapmak istiyorsun? "Bana kararı verir iş lideri olarak. Bana hızlı bir karar vermek için bir iş lideri olarak fırsat verir, Ve bu yolda gitmek "Bu, ne yapmak istediğinizi" dedi. Bu belki yanlış bir yol, bu arada, ama Ben belirleyici açıyorum ve ben Tamam, bunu deneyelim "demek olmayan hırçın bir şekilde yapıyorum. Kullanıcısının yapalım bu, tamam, ben vites gidiyorum yoksa o ". çalışmak ve ben anlamaya gidiyorum başka bir yol çalışması yapmak. Kesinlikle profesyonel bir tutum. Aaron: Başka yapmak için ihtiyacınız kadar hızlı bir şekilde karar ve sopa ile yapabilmek için Karar? Rob: İlle hızlı. seni Düşünürüm belirleyici olması gerekir. Ben sadece hızlı karar sanmıyorum; bir olmak zorunda bilinçli bir karar. Aaron: Doğru. Rob: Sen onlar kavgacı değil biliyorum bir şekilde müşteri ile konuşmak gerekiyor Eğer cevaplar arıyorsanız o, onlara yardım etmeye çalışıyoruz, sen onları arıyoruz onlar muhtemelen sen projeyi yönlendirmek için olabilir için geldiği kadar bilgi vermek Eğer onlar için en başarılı olacak bence yol. Aaron: Doğru. Rob: Günün sonunda, bu proje nedeniyle onlar için. Bu sizin için değil. Bu bir masada oturup olabilir, kitabınızda gidebilir ve Birine bu görüntü ve nasıl için geldi hakkında hikayeler anlatmak, ama sizin için değil. Harun: Doğru, votka markası sahibi ben değilim. Rob: Hayır, ben votka markası sahibi ben değilim ve o var Beni ilgilendiren şey, bir sanatçı olarak, bu işin içine almak eğilimindedir, düşünmek senin sanat yapmak için, ama profesyonel bir sanatçı olarak, Birine üzerinde sanat başka var yapıyoruz ille senin değil bir sonuca yönelik bir zamana karşı nikel. O şey çok akılda tutmak. Çok ilginç bir zihniyet var. Harun: Evet, ben bile Rönesans ressamlarının düşünüyorum. Onlar müşteri vardı. Onlar boyama edildi Kraliyet ailesi için. Kraliyet ailesi resimlerini gibi değildi onlar ateş edildi. Rob: Sağ ya da idam, daha da kötüsü. Aaron: Kesinlikle. Bu bir yaş eski bir konu olduğunu sanatçılar karşıya. Evet Birinin eğer büyük sanat yaratmak, ancak günün sonunda konum gibi Başka teknikte ödüyor, mutlu olmak zorunda insan. Rob: Evet, ve sanat ticaret çünkü gerçeği etrafında baş almak garip bir sürü insan, değil sanat, ticaret olduğu sanat olarak sanat düşünüyorum ama bir yapmak için gidiyoruz eğer üzerinde yaşayan, bu ticaret olduğunu. Bu satmalısın bir ticari ürün var. Harun: Evet, mal ve hizmetlerin hem değişimi. Bu mal olduğunu. Rob: Ben mal umuyoruz. Harun: Çok iyi ve diğer insanları yapıyoruz yanı sıra, iyi görünüyorsun. Sadece diğer görüntülerin bir çift hakkında konuşalım. Bu gerçekten ilginç görüntü. Triumph burada izleyebilirsiniz. Rob: Evet, bu benim konuşurken seviyorum şeydir Bu tamamen benim kitap için yapılır çünkü hakkında. Ben bu saati vardı ... Onu düşündüm gerçekten ilginç bir portföy için ateş aldım ve ben muhtemelen söndürüldü iki ya da üç kez set ve ben bu konuda her şeyi nefret, işe yaramadı, farklı bir çift çalıştı yaklaşımlar. Bu sadece görüntü hiçbiri vardı ... değil mi, bu yüzden rafta ayarlayın ve sadece oturup bekleyin. Ben dışarı çekin istiyorum ve bunu denemek, bu işe yaramaz. Bazen bu, olur değil sık sık, ama bazen sadece tıklayın şey elde edemezsiniz. Aaron: Doğru. Rob: bu güzel yaz günü bir gün oldu, ben vardı Benim öğle ve I sarı domates anlamıyla benim öğle çekerek başladı ve ben gördüm çok turuncu, sarı domates,. That I saatin rengi ", gibiyim. Budur Ben, "gerektiğini grafik eleman yüzden saatini çıkardı raf onu indi, sarılmış etrafında ... bu sadece bir domates sarılı. Bam, yaktı, sette oturdu. That was temiz, basit bir grafik unsur gerekli. Ben de arka plan bağlamak için gerekli oldu ve işe yaradı. Bu konuda konuşurken seviyorum nedeni, ben gelip birkaç kez denedim Tüm başarısız oldu ve ilham şey bana geldi şeyle ... Harun: Sizin öğle? Rob: Evet, benim öğle yemeği. Ne? Ben asla böyle yapmazdı düşündüm. Bu sadece bana vurdu ve o bir sanatçı olmanın en güzel yanlarından biri. Bazen ilham sadece sadece bekle, nereden bilmiyorum, neden bilmiyorum, sizi vurur yeterince uzun, bu geleceğiz. Harun: Evet, sürece karıştırma oluyor da aklın. Rob: Nereye gidiyorsun bir şey var sürece Orada, evet. Bunun üzerine pes etmedim. Ben bu saati sevdim; Ben bir şey olduğunu düşündüm Bu konuda ilginç. Ben saatler çekim seviyorum. Bu kimse henüz tıklandığında olmasaydı ve ben gerekli Doğru ilham ve çok basit bir şey olduğu ortaya çıktı ve onu tekmeledi. Harun: Bu kişisel yapıldığını, çünkü çok ilginç. Rob: Evet. Harun: Bu kişisel bir proje, ama belki Bu gelecekte bir çekim ilham oluyor yapıyor. Belki de daha önce burada var Farklı izlemek vurdu ve gibiyiz ... Rob: Evet, hiç şüphe yok ve siz kitabın bakarsanız bunun üzerinden gittiğinizde, sanırım kişisel ve müşteri çalışmalarının bir karışımını olması önemlidir. Bu başlangıçta zor sen istemci şeyler olmadı ve istemcilerin yok çünkü tüm kişisel çalışma ile gitmek zorunda Sadece müşteri çalışmaları ile gelmek istiyorum. Onlar, ne vizyon ne görmek istiyorum mutlaka bir müşteri parametrelere sahip ya da değil ne zaman daha fazla gidebilir çünkü Bir düzen parametreleri yoksa istemci, bu 11x14 sığacak zorunda kırpmak veya bir otobüs veya bir casecard arkasına sığacak şekilde oluyor bir şey sığdırmak zorunda ya da her neyse. İşte yaratıcılık ne büyük bir engelleyici etkiye sahip olabilir. Eğer öyleysen Sadece portföyü için çekim, hiçbir sınırın tür ve insanlar bunu görmek istiyorum. Bu sizin kitap ya da kişisel ve müşteri çalışmalarında bu karışımı olması gerçekten çok iyi. Harun: Bu gerçekten iyi bir öğüt ve ben bu olduğunu ... sizin için çekim biliyorum 20 yıldır ve bu hiç geçtiniz tüm görüntüleri değil mi? Rob: Oh, Tanrım hayır. Bir ayıklayacaktır ediyor. Aaron: of ... Yüzde şey bu süreç sonuçta kitap yapmak için gidiyoruz görüntüleri seçiminde ve nasıl senin için nasıl Birçok ... bu ahtapot harika. Kaç ... sen odak bir sayıdır , 20 ila 50 Görüntülerde? Rob: 20 ve 30 gerçekten iyi bir sayıdır. ben 30 doğru ben kesinlikle kritik, gerçekten kritik ne düşünüyorsun daha doğru gitmek eğilimi Bu insanları taşır bir şey var, bir iş parçacığı var, bir hikaye anlatmak olduğunu. Bazı insanlar bir portföyde fotoğraflamak istediklerini ancak koymak ve bazı o olacak Gerçekten ne istediğini istemci gösterir, çünkü yollar en başarılı dosyalarını vardır yapmak ve sonra bir sürü insan bu dayalı kiralama olacaktır. Müşteriler bir sürü gerçekten yapmak olsa da, onlar müşteri çalışmalarından örnekler görmek gerekir. Aaron: Doğru. Rob: Benim için çok önemli, önemli Bu karışım var, ama sorgulamadan onları ön görüntüden girmişlerdir zorunda arka görüntü. Onların gözü bu geçmesi için bir yol olmalı. Orada var tüm şey boyunca içlerinden duygu karıştırmak için bir yol olabilir. Bu duygu, akılda tutmak, bir şey isteyen olabilir. Sadece, "gibi değil Ah, çocuklar gibi, inanılmaz bir adam, "Bu yüze bak." Bu, gibi olabilir "Ah, ben susadım, Ooh. Bu satın almak istiyorum." severim portföy çekimleri gidiyor ve insanlar gibi "Ah, ben çok açım, sadece 11:00" dedi. Aaron: Doğru. Rob: Ben istiyorum. Aaron: Ben ahtapot nefret ediyorum, ama şu anda bir tane yemek istiyorum. Rob: Bazı insanlar, gibi "Tanrı, o kadar iğrenç ben ona bakmadan edemiyorum.". Budur İyi, onları çizim konum, onların dikkatini çekmeye. Size nasılsa, onları yakala lazım Onları yakala ve onları emmek lazım. O yüzden pagination, yolu bu görüntüler koymak, anahtar Birlikte, ben bu şeyler hakkında düşünmek. Ben ilk görüntü nedir düşündün mü? Nasıl bu kadar bakacağız ve sonra ne sayfa 2 ve 3 olur ve nasıl sayfa 3, sonra tercüme yok Sayfanın 4? İnsanların burada göremiyor burada gördükleri üzerinde bir etkisi olacaktır. Aaron: Kesinlikle. Rob: Çok iyi düşünülmüş oluyor. Aaron: Ben şeylerin sadece bir çift fark ettim ve ben sadece nazik onları işaret gidiyorum Görmek. Biz ücretsiz renkler çalışma var? Rob: Evet. Aaron: Ben bilerek tahmin ediyorum? Rob: Evet, bazen ... söylemek gitmiyorum bir formül var. Aaron: Tamam. Rob: bazen iki adet tarafından uyarılmış oluyor duygu Çünkü yan yana. Bazen saf renk paleti var. İki görüntü mutlaka birlikte çalışmak neden bilmiyorum ve şekilde ben yaptım ... Bu uzun bir süreç oldu. Bir kaç ay sürdü ve birlikte oldu Benim yeni web sitesi ile, bu yüzden çalışıyordum görüntüleri sol ve sağ çevresinde ve anahtarlama şeyler. Ben her şey gerçekten küçük ve onları kesip basılı ve etraflarında taşındı şeyler koymak yan yana. Sonra ben onları koyarak, onları büyük yazdırma ve aynı şeyi yapıyor yara yan-yana ben son kitabı basılmış önce. Aaron: Wow. Rob: It was ya bu imajı açısından deneme yanılma bir sürü aslında iyi çalıştı İki ya da üç görüntü ama hangi birini bunun için iyi oldu. Aaron: Tamam. Rob: gider bazı denemeler var ve bununla size geçmekte ve bir kez bakarak ona farklı kombinasyonlar görüyorum sonraki, farklı kombinasyonlar görebilirsiniz ve gerçekten anlamaya çalışırken meselesi Size en müşterileri almak için gidiyor iyi etkisi vardır ne. Aaron: değil sadece bireysel fotoğrafları çünkü Evet, bu gerçekten ilginç birlikte, o tüm fotoğrafları derleme satıyorsanız ürün olduğunu. Sen de, bütün kitap satıyorsun. Rob: Birlikte tüm bu fotoğrafların derlenmesi Size tarzı verir. Aaron: Doğru. Rob: Burada bir görüntü ya da iki bir görüntü ya da iki. Uyumlu bir birim olarak kitap senin tarzıdır. Harun: Oradaki günün alıntı. Rob: Pekala, iyi. Aaron: Kitap ... evet, bir bütün olarak iş senin tarzıdır. Rob: Evet, bu senin tarzıdır. Bu kadar yapar senin stilin. Bir resim tarzını yapmaz. Aaron: Ben yıl bir ve iki orada bir sürü insan düşünüyorum, çünkü o parlak değil Onlar "benim tarzım? Benim bir stil yaratmak için var nedir." gibiyiz Rob: Doğru. Aaron: Herhalde cevabını en gibi düşünüyorum işinizi bak. Bu zaten tarzıdır. Rob: Stili gibi değiştirir, aynı zamanda akışkan Eğer 90'ların başında benim iş şimdi, tamamen farklı bakarsanız. Rob: Ah, evet tamamen farklı. Aslında, 90'ların başında, çok süper oldu renk doymuş ve ben çok farklı bir tarzı vardı. Ben bu çok katmanlı pleksiglas vardı ayarlamak ve ben bu beyaz pleksiglas sayesinde tabandan yukarı renkli ışıklar ateş ediyorum ve Ben yukarıda açık pleksiglas yüzen ürünü vardı, bu yüzden tüm malzeme içinde yüzen Bu renk alanları ve bazen tek renk basitti. Diğer zamanlarda birden çok oldu süper doymuş ışık, çok karmaşık şeyler, aşağı altında birlikte kan alınmıştır renkler, tamamen dışarı kırptı ... Şimdi bakmak için olsaydı, bu epilepsi verebilir. Aaron: Bu 80'lerde büyüktü. Onlar şeyler isterdi. Rob: Çok büyük oldu. Harun: Epilepsi, bunu nereden alabilirim? Nerede Sağ uyuşturucu? Rob: Çılgın. Bu nasıl görmek ilginç senin tarzı değişikliği yapar. Bu çok akışkan bir şeydir. Eğer iş ile büyümeye gibi, değişecek hiç şüphe yok. Ben 15 veya 20 yıl içinde olacak nerede bilmiyorum, benim tarzım ne bakacağız Bu karşılaştırıldığında mi? Ben muhtemelen oldukça benzer olacaktır, şimdi düşünürdüm Bu gerçekten bir oluğa yerleşti ettik çünkü. Ben bir kaç iş oldum yıllar ve ben gerçekten sesimi buldum. Ben genç bir fotoğrafçı için çok zor olduğunu düşünüyorum İlk iki yıl içinde kendi seslerini bulmak için. Ben gerçekten bir on yıl ya da iki süreç olduğunu düşünüyorum O iş inşa ettik ve bir süre devam ettik ve bir kez, gerçekten buldum senin ve bu kadar ses oldukça benzersiz ve bazı diğer keşfetmek için oda verir yol. Harun: Sesli kez bir reaksiyon var mı? En 80'li ve 90'lı ve bugün arasındaki farkı söyleyeyim? Genel stilleri var Değiştirilen [cross talk 00:42:48] ... Rob: Evet, kesinlikle. Bence … Aaron: O tepki mi? Rob: Elbette, iyi yapmak zorunda. Dediğim gibi, 90'larda gerçekten renkli şeyler, ama yine de alan çok sığ derinlik, sıkı Eğer bu stilde benim yaklaşımın bir sürü görebilirsiniz ... kırpma Aynı yaklaşım olduğunu ben bu [00:43:13 duyulmuyor], ve çok hafif çok daha açık ve hatta burada olsa var ve sığ. Sen sonuç tamamen olmasına rağmen pek çok benzerliği göreceksiniz Farklı. Evet, aksi takdirde tarihli görünecektir, sağ, bazen tepki var mı? Aaron: Doğru. Rob: Ama, gerçekten başarılı ilginç görüntüleri bazı ciddi yıllar boyunca sürecek. Eğer kitapta şeyler var istemiyorum, hala kapmak gerçekten kalıcı görüntü olmadığı sürece mutlaka, 10 yıl önce yaptım insanların dikkatini ve sizin malzeme ile mevcut ve alakalı. Evet, değiştirmek zorunda süreleri ile, aksi takdirde durgun olduğunu ve insanların nereye bırakacağız onlar Geçen gördüm. Aaron: Doğru. Rob: Sağ? Harun: "O 90'larda bir ürün." Rob: Evet, bunu lise insanlarla söyledi. Sen yolu olarak onları düşünmek eğilimindedir onlar lisede idi. Aaron: Tamamen. Rob: Bir toplam salak olabilir ve şimdi bazı büyük şirket çalışan ve var ... Aaron: Phlern.com. Rob: Evet. Aaron: Ben bir salak arada oldu. Rob: mükemmel bir örnek. Harun: Bu kitapta eski görüntü nedir? Rob: İyi bir soru. Yapmıyorum … Harun: Ya da belki gibi dışarı çıkar sadece biri "Ben uzun zaman önce bu vurdu." Rob: Bu buradan hızlı bir bakış sağlayacaktır. Harun: Endişeye gerek yok. Sana o bir tane attı biliyorum, ama biz ne bir tepkiydi Sadece orada bahsediyoruz. Rob: bu kitapta bir sürü yok çok eski. Ben en büyük dört yıldan bu burada çok şeyler var sanmıyorum. Aaron: Tamam. Yani, ilginç, çok çünkü ... Rob: Ben aslında bu olduğunu düşünüyorum çünkü ... Belki bu komik. Bu görüntü muhtemelen Beş veya altı yaşında. Harun: Kitabınızda en son görüntü beş ya da altı yaşında sen 20 birkaç yıl için sürgün oldum bile? Rob: Evet, ve bu da muhtemelen beş yaşındadır. Ben Starbucks Tazo çay için yaptım. Yani, hem de beş yaşında olabilir. Evet, güncel şeyler tutmak istiyorum ve ben gibi hissediyorum Ben uzun iş oldum, ben hayırlı olsun. Aaron: Doğru. Rob: Ben daha güncel çalışmalarını göstermek istiyorum. Harun: Mevcut iyi işler göstermek ister misin? Rob: Evet, sorgulamadan. Harun: Evet, o da hala olduğunuzu gösterir çekim. Bir istemci toplantıya gelebilir ve siz kitabınızda 10 yeni fotoğraf var ise ve onlar "Ben bu şeyleri görmedim." gibiyiz Rob: Evet, onlar meşgul olduğunuzu bilmek istiyorum. Onlar Son zamanlarda üzerinde çalışıyoruz bilmek ister ve onlar aktif olduklarını duymak ister diğer müşterilerle ve yine ilgili sensin. Onlar gerçekten Oh, henüz değil ... "istemiyorum beş yıl içinde herhangi bir şey vurdu. Beni ona benim reklam bütçesini harcama gidelim. " Aaron: Doğru. Rob: Geçerli işi göstermek istiyorum ve bu kadar Önemli. Harun: kesinti dönemlerinde, çünkü orada inişler ve çıkışlar o aşağı süreleri boyunca kişisel çalışma daha fazla odaklanmak mı vardır? Rob: Evet, ben ... daha fazla resim fotoğrafını konsantre oluşturmaya fotoğraf. Kişisel işe? Ben bunun bir ton yapmak olduğunu söyleyemeyiz. Ben şahsen ticari bir sürü var olduğunu düşünüyorum end ... Benim görüntüler için fikir. Ben gidiyor ve ben o işin bir sürü yapmıyorum Bir yerde galeride kadar rüzgar istiyorum. Aaron: Doğru. Rob: Ben bir galeri açılış olabilir görüntüler oluştururken büyük bir odak yoktur ve tüm arkadaşlarım gelip var ve onlar benim sanat ne kadar büyük konuşabiliriz. Görüntüler Ben oluşturmak eğilimi bana daha fazla ticari iş almak için vardır. Şimdi, benim çocuklar iyi belgelenmiştir. Umarım, Benim torun bir gün "dede aldığını anne bu resimlere bakmak, Wow." gibi olacak Bu benim kişisel bir sürü iş olma eğilimindedir, ama benim kesintiler yapmak görüntüler, biz kesinlikle olabilir, ticari canlılığı vardır şeyler yapmaya konsantre satılabilir. Alt satırda, o satılabilir olmalı. Harun: zaman aşağı olanlar ben onlar biliyorum çünkü Tüm süreç nedir, gel? Şu anda orada ne bakmak ve "Oh, diyorsun, Bu bu başarılı insanların nelerdir, oluyor gerçekten harika bir sırt olduğu "veya" yapıyor "Rob: Evet, ihtiyacınız olan dergi aracılığıyla arıyor edilecek ve web sitelerine bakarak. Behance ve diğer yerlerde gibi yerlerde insanlar koyarak iş çıkışı, ama aynı zamanda çok önemli ... Ben dergi bir sürü bakmak yok. Biz dergi olsun, biz onları bakmak, biz ilham almak için bağlayıcı tüm gözyaşı levhalar koymak, onları gözyaşı. Bir şey var, çünkü çok sık bence bir şeyin ekran kapmak serin yapacak Bana ilham kaynağı olacak bu görüntü hakkında. Gidip birilerine rip istemiyorum, ama ben bunu diğer şeyler ilham bulmak. Bu fotoğraf olabilir, boyama olabilir, bu olabilir sözler, ilham birçok farklı yerlerden geliyor, ama bakmak için gerçekten çok önemli ne diğer insanlar yapıyor. Onlar rakipleri, haklısın? Eğer bu olmak istiyorsanız Pazar? Bir içecek fotoğrafçı olmak istiyorsanız? Sen içecek reklamları bakarak gerekir dışarı vardır. Kendi sesinizi bulmak ve dışarı çıkmak ve bazı görüntülerin yapmak, ilham bulun. Evet, biz kesinlikle bunu yaparken bizim aşağı dönemde vakit geçirmek. Aaron: Ben bunu hep ben yukarı ya da aşağı değilim olsun. Rob: Ben yoğun olduğumda Yapacak çok ve oldukça dürüst, ben çok daha iyiyim. Ben çok daha bitmiş olsun Ben yoğun olduğumda. Aşağı süreleri zordur. Elinize zaman var zaman ... bu kadar Stüdyo organize almak için harika, bu gerçekten önemli, dosyalama halletmek için harika zaman aşağı olması ve sorgulamadan, portföy görüntüleri üzerinde çalışmak için. Ben şahsen çalışmak var daha ne zaman daha fazla oluyor. Harun: Daha heyecanlı? Rob: Daha heyecan verici ve bu beni daha odaklı alır. Ben varken ben daha iyi konsantre olabilir şeylerin büyük bir listesini yapmak. Harun: Doğru, ben böyle yaşadım düşünüyorum, yanı sıra, ve ben birçok sanatçı aynı şekilde olduğunu düşünüyorum. Sen gibi hissettiğiniz zaman gibi Aslında bir şey yapıyor, o size daha fazla alabilir gibi hissediyorum kolay ve verimli olabilirsiniz Eğer varsa zamanla. Çok güzel. Ben son soru, genel olarak kitap hakkında ise başka bir görüntüden gidiş, bir bütün olarak işinizi görmeye olduğunu, ne kadar bunu do you Kendinizi görmek? Ben anlamaya çalışıyorum garip bir soru. Bu sadece değil Hatta bir soru değil mi? Rob: Ne demeye çalışıyorsun? Neredeyse Ben bir şekilde bu görüntülerin kendimi görürseniz soruyorsun gibi görünüyor? Aaron: Evet. Rob: Hayır, bu görüntüleri benim stil bakın. ben Benim gör yaklaşımı; Ben bu görüntülere masaya getirmek ne benim üretim değeri görmek ki ben bir müşteri için bir işaret vuruyorum. Bu benim bir yansıması mı? Ben sen ne düşünüyorsun soruyorsun? Evet. Ben bu bakmıyorum ve bu görüntüleri bana olduğu gibi ben görmüyorum. Ne zaman Bunu bana bir yansımasıdır olduğunu düşünüyorum ne, toplam stüdyoda bak. Görüntüleri önden arkaya ne duvarlarda var, mobilya, burası ortaya koydu ettik yolu, Bu benim yaratıcılıktır. Ben bütün olarak o bakmak düşünüyorum ve benim stüdyo gerçekten ve gerçekten bir Ben bir sanatçı olarak kim bir yansımasıdır. Bu anlamda, evet, iş bir yansımasıdır, ama ben bakmak ve söyleme "Ah, o benim." Aaron: Doğru. Bu gerçekten ilginç nokta, bu senin işin ve çok ciddiye alır ve bu fotoğrafları seviyorum çünkü ama aynı zamanda bu sizin işiniz olduğunu bilincindeyiz gibi geliyor. Rob: Bu kelime tutku, dünyanın en üzerinden kullanılan kelimelerden biri olan ilginç özellikle de sanat söz konusu olduğunda. "Ben fotoğrafçılık hakkında tutkulu değilim, bu yüzden bunu yapmak istiyorum," ama Bir iş ve bu ticari bir iştir. Ben başkası için görüntüleri oluşturma. Bunlar Benimle sözleşme; onlar için görüntüler oluşturmak için bana para ödüyor. Bu ticaret var, ben bir şey yürütmek lazım, bir iş var ve ben daha önce söylediğim gibi, mutlaka değil benim için. Bu beni var ve orada benim yaklaşım, benim görme, benim tarzım değil, ama Bana ait olmayan günün sonu. Harun: Bu düzeltmeye değil mi? Rob: Bu biraz garip. Harun: Çok garip, ama aynı zamanda geniş var Çünkü açılış, çok çok farklı caddeler bir fotoğrafçı olarak almak ve işte bir şey, ben bir sürü insan bu çıkıyorum umuyoruz, inanılmaz bir ürün olduğunuzu fotoğrafçı, bu fotoğraf çekmek için görevlendirdi edilmektedir. Ben tamamen ayrı gitmek Benim fotoğrafçılıkla yolu, diğer insanların tamamen ayrı yollara gitmek ve bunu göz açma düşünüyorum Bir milyon farklı bir meslek yapabilirsiniz fotoğrafçılık gam içinde olduğunu görmek için yollar. Rob: Şunları yapabilirsiniz. Farklı pek çok vardır fotoğraf caddeler. Fotoğrafın farklı stilleri vardır, farklı vardır Bir fotoğraf stüdyosunda içinde oynayabileceği roller, gerçekten sıradışı iş ve biri iki kez nadiren aynı gün çünkü o kadar alışılmadık nedenleri olduğunu. Sen almak gelip size bir gün sonraki farklı şeyler yapmak olsun ve farklı çözüm Farklı müşteriler için sorunları. O anlamda canlandırıcı. Ben büyük gurur nedir Ben oluşturmak görüntüleri ile çok mutluyum, ben gerçekten seviyorum, bunu, ama aynı zamanda çok bilinçli olduğumu Üretim değeri hakkında. Ben, biz gerçekten iyi bir oluşturmak emin gurur Bu görüntüler için güçlü üretim akış istemci mutlu etmek için, çıkıp. Serin. Harun: Bu şans değil mi? Rob: Oh, hayır. O şanslı zamanlar vardır, ama şans hakkında o eski kod% 75 hazırlık,% 25 terleme ya da bir şey mi bunun gibi? Aaron: Doğru. Rob: Şans içine çalışmak zorundasın. O birileri yaparsa bu yüzden hazırlıklı olmak lazım Eğer bir yerde onları karşılamak için ne çünkü size bir fırsat vermek ... benim en iyi arkadaşım çocuklarını değişen Disneyland Avrupa'da onun en büyük müşteri bir araya geldi. Onlar sadece yanında olduğumuzu değişen bir masada onların çocukları değiştirerek birbirlerine, bir konuşma kadar vurdu ve o oldu onun en büyük müşteri. Aaron: Wow. Rob: Bu şans olabilir, ama aynı zamanda o mal teslim etmeye hazır olduğunu istemci gerekli. O şans değildi. Harun: İyi bir nokta. Rob: Bu toplantı oldu, ama ürün teslim şans değildi, hazırlık oldu Onun bir parçası. Harun: Çok güzel, gerçekten iyi bir nokta. ben biz orada bitireceğiz düşünüyorum. Rob: Pekala. Harun: Rob, müthiş, çok teşekkürler. Rob: Teşekkürler, dostum. Ben konuşmak keyif aldım. Harun: Bu müthiş oldu. Bu arada, kitap ekledi. Rob: Ben takdir, teşekkür ederim. Aaron: izlemek için teşekkürler çocuklar. Umarım gerçekten zevk ve size Rob Grimm adlı den biraz daha büyük şeyler göstermek için gidiyoruz Stüdyo ve o adamlar o nasıl çalıştığı konusunda biraz göstermek için gidiyor. Buna sabırsızlanıyoruz yakında. Teşekkürler çocuklar, ben seni sonra Phlern edeceğiz.

Açıklama

Bu ürün, gıda ve içecek fotoğrafçı Rob Grimm ile iki bölüm röportajın parçası ikidir. Rob 20 yıldır reklam alanında profesyonel fotoğrafçılık gibi çalışıyor ve Bacardi, Energizer, ve Budweiser gibi büyük isimlerle çalıştı. Http://phlearn.com/phlearn-interviews-product-photography-genius-rob-grimm-pt-2: tam mesajı görüntüle Web Sitesi: http://phlearn.com/ Facebook: https://www.facebook.com/Phlearn Twitter: https://twitter.com/aknacer Google+: https://plus.google.com/105267656376269695918/posts Http://www.youtube.com/user/PhlearnLLC: videolara daha fazla öğreticiler için ve nasıl kapsamlı Photoshop ve fotoğraf, video kanalı kontrol Biz nasıl videolar ve daha fazlası için Photoshop öğreticiler, fotoğraf öğreticiler her şeyi kapsar!

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

Phlearn Photoshop and Photography Tutorials

Phlearn Photoshop and Photography Tutorials

İşte Phlearn, biz en iyi fotoğraf ve photoshop öğreticiler sunmak için varız. Hiçbir ego sadece yardım! Http://phlearn.com: kendiniz için bizi deneyin.

YORUMLAR



9.8/10

  • 254
    Olumlu
  • 4
    Olumsuz
  • 17
    Yorum
  • 34826
    Gösterim

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • After Effects Tutorials w/ Mikey

    After Effect

    24 HAZİRAN 2009
  • dirkgently1

    dirkgently1

    13 NİSAN 2006
  • Soulkiller13 ツ

    Soulkiller13

    30 Mayıs 2013

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?