23 Ocak 2008, ÇARŞAMBA

Madden 08 Sesler Nasıl Kullanılır : Madden 08 Savunma X Tuşu Sesler

Hey, bu Phil Coonrod Uzman Köyü adına olduğunu. Bugün Madden hakkında konuşmak için gidiyoruz '08. Burada bizim defansif audibles sonraki düğmesi ile Alright olacak bizim X düğmesine basın. Biz önde gidiyoruz ve biz X için bir düğme ile seçim için gidiyoruz Ve ne benim X tuşu ile yapmak ister Ben nikel, benim nikel dışında bir oyun olması gibi olduğunu Savunma. Nikel muhtemelen karşı tamam çok yönlü değil senin, gerçekten çok yönlü bir savunma koşmak. Bu, dört, üç ya da buna benzer bir dört-altı ya da bir şey olarak iyi değil ama Bir koşu oyun karşı bir oyun yapmak için yeterince iyi. Ve ayrıca

ekstra bir savunmacı var geri ikincil, bu nedenle de olacak değiliz; onlar çıkıp eğer üzerinde çok kötü Dört wides falan. Yani gerçekten çok yönlü oluşumu ve ben önde gitmek ve seçmek için gidiyorum o ve ben sadece ne gibi

bulmak için gidiyorum. Ben gerçekten bu işten bir bölge oyun almak istiyorum Ben normalde oynarken çok blitz istiyorum çünkü. Belki size diyoruz çok yıldırım yok kapsama planları bir sürü, bu nedenle burada

“Bu ücretsiz oyun video madden 08 uzman tavsiyesi ile defansif x düğmesi audibles hakkında bilgi edinin. Uzman: Phil Coonrod Bio: Phil Coonrod video oyun nesil bi...”
expertvillage

bir yıldırım almak isteyebilirsiniz. Ama ben çok yıldırım yapmak, bu yüzden ben burada bir tane bulup bulamayacağını kullanmak için güvenli bir savunma almaya muhtemelen bir kapak üç gidiyorum. Ben muhtemelen yıldırım olmadan bir kapak üç yapacağım, bu yüzden sadece benim kapak üç bulmalıyız. Üç normal, orada, sen var çünkü vadede karşı iyi olacağız olduğunu Kapak senin nikel geri düz içine kaydırın. Sen hemen dışında linebacker içine kayar ediyoruz Düz; Eğer iyi bir düz

Madden 08 Sesler Nasıl Kullanılır : Madden 08 Savunma X Tuşu Sesler  Resim 1 Madden 08 Sesler Nasıl Kullanılır : Madden 08 Savunma X Tuşu Sesler  Resim 2 Madden 08 Sesler Nasıl Kullanılır : Madden 08 Savunma X Tuşu Sesler  Resim 3 Madden 08 Sesler Nasıl Kullanılır : Madden 08 Savunma X Tuşu Sesler  Resim 4

koruma ortada çocuklar bir çift var. Sonra sizin yanınızdaki var senin köşede ve safeties biri tarafından derin üçüncü sorumlulukları bu gerçekten yani Güvenli, güvenli oyun senin audibles olmasını. Ben çok blitz Dediğim gibi, ben, güvenli oyun ihtiyaç Benim yıldırım işe gitmiyor düşünüyorsanız. Yani benim X düğmesi için ben önde gidiyorum ve üç normal kapak yoktur.

Açıklama

Bu ücretsiz oyun video madden 08 uzman tavsiyesi ile defansif x düğmesi audibles hakkında bilgi edinin. Uzman: Phil Coonrod Bio: Phil Coonrod video oyun nesil bir üründür. Video oyunları için Phils özveri Atari sistemi ile üzerinde 20 yıl önce başladı. Film yapımcısı: Doug Craig

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

expertvillage

expertvillage

Uzman Köyü videoların keyfini çıkarın? Eğer net resim kalitesinde video learning-- yaparken her detay sayar, böylece gerekli bilgileri kaçırmayın. EHow.com bizim arkadaşlar kendi YouTube kanalı var HD kalitesinde videolar göz atın. Daha eHow HD videoları çok yakında!

YORUMLAR



6.6/10

  • 2
    Olumlu
  • 1
    Olumsuz
  • 2
    Yorum
  • 979
    Gösterim

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • BASS212M

    BASS212M

    15 Temmuz 2009
  • Caramthros

    Caramthros

    10 AĞUSTOS 2007
  • MyCyberAcademy

    MyCyberAcade

    2 EKİM 2011

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?