15 ŞUBAT 2013, Cuma

Başkan Obama Üzerinde Google + Ocak Başı Bir Mekân, Yer Aldığı

Başkan Roosevelt: Sevgili Amerikalılar. Ben, Beyaz Saray'ın kapılarını ötesine bakmak aramak umutlar ve evlerinde erkek ve kadınların korkuları içine. ♪♪ (müzik çalma) ♪♪ Bizim kapasitesi sadece birlikte çalışmak için yeteneği ile sınırlıdır. Ben üzerime düşeni yapmaya kararlıyım. Şimdi sıra sizde. Steve Grove: Merhaba, benim adım Steve Grove herkes, ve ben burada Topluluk Ortaklıkları takımda değilim Mountain View, California Google Plus. Ben çok özel bir Fireside Hangout'a hoş geldiniz istiyorum Başkan Obama ile. Onun ünlü orada Franklin Roosevelt'in sesini duydu 1930 ve 40'l

arın Fireside Sohbetleri. Peki, bu biz kurduk, yeni bir gelenektir Başkan, bir Fireside Hangout. Bu aslında biz aldık üste dördüncü yıl onun Devletin sonra Cumhurbaşkanı ile oturup şansı Birlik konuşma sorularınıza

yaptığı cevaplar duymak, YouTube'da ve burada Google Plus hem. Belki Fittingly Başkan bu sene bize geliyor Beyaz Saray Roosevelt Room. Sayın Başkan, Google Plus'a hoş geldiniz. Başkan: Bu sizi

“Başkan Obama Birliği Adres onun Devleti görüşmek üzere ülkenin dört bir yanından gelen Google+ ve Amerikalılar ile sanal görüşme sırasında soruları yanıtlıyor. 14...”
The White House

n için Steve konuşmak harika. Gerçi, itiraf etmeliyim, biz olacak bir yangın yok Roosevelt Room şimdi. Steve Grove: Siz değilsiniz. Eh, belki biraz sonra beyaz bir tane yukarı yapamam. Sen, biz de burada beş Amerikalılar ile birleştirilir, biliyorum Tüm bu, Birlik konuşmasında State izledi ve seninle takılmak arıyoruz. En Herkesi buluşalım. İlk Lee Doren duymak için gidiyoruz. O Arlington, Virginia olduğunu. Lee muhafazakar çevrimiçi blogger v

Başkan Obama Üzerinde Google + Ocak Başı Bir Mekân, Yer Aldığı Resim 1 Başkan Obama Üzerinde Google + Ocak Başı Bir Mekân, Yer Aldığı Resim 2 Başkan Obama Üzerinde Google + Ocak Başı Bir Mekân, Yer Aldığı Resim 3 Başkan Obama Üzerinde Google + Ocak Başı Bir Mekân, Yer Aldığı Resim 4

e GOP stratejist olduğunu onun popüler YouTube kanalı "Nasıl Dünya İşleri" denir. Lee Doren: Merhaba, Sayın Başkan. Başkan: Nasılsın, Steve. Steve Grove: Sonra, John Green var. John popüler Flog'deki ve kardeşi Hank ile birlikte yaratıcısı YouTube'da Kardeşler Kanal. John, aynı zamanda bir numaralı New York Times en çok satan yazar ve Indianapolis, Indiana bize geliyor. John Green: Merhaba, Sayın Başkan. Başkan: Merhaba, John. Steve Grove: Biz de Limor Fried var. Limor, Adafruit bir girişimci

ve CEO'su Bir elektronik imalat eğitim şirketi New York City. Limor Fried: Merhaba, Sayın Başkan. Başkan: Nasılsın? Limor Fried: İyi. Steve Grove: Limor yanında, biz Kira Davis var. Kira muhafazakar bir online video blogger ve gurur stay-ev de Orange County, California iki anne. Kira Davis: Merhaba, Sayın Cumhurbaşkanı, bugün sizinle takılmak için harika. Başkan: Ben bunu arıyorum. Steve Grove: Ve nihayet, Los Angeles bize iltihak Jacky Guerrero olduğunu. Jacky "Benim Kültürü" kurucusu LGBT ve ayrılmış bir online web sitesi Latin konular. Jacky Guerrero: Merhaba, Sayın Başkan. Başkan: Merhaba, Jacky, how are you. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, Google Plus, burada ekibimiz seçilen Bu katılımcıların bakış açılarının çeşitli bir dizi temsil etmek, ve aynı zamanda onların çevrimiçi bağlanmış çünkü Onları düşünmeye yardımcı olmuştur topluluklar, Onların soruları bugün. Ben bizim izleyiciler temin ederim ki başkan ne de kimse ne Beyaz Saray'da vaktinden bu soruları gördük. Öyleyse başlayalım. Sayın Başkan, en gerçekten bitti bir sorun ile başlayalım Silah şiddetin azaltılması: Birliğe sizin devlet. Ve en Kira ile başlayalım. Kira Davis: Merhaba, Sayın Başkan. Çok teşekkür ederim. Güçlü silah tutmak için çözümlerden biri Kötü insanların elinden yasağını önermektir Sözde saldırı tüfekleri üzerinde. Ancak, FBI kendi istatistiklerine göre, Bu ülkede silahla ölüm çoğunluk tabanca ile işlenen. Biz tabanca yasağı gerektiğini düşünüyor musunuz? Başkan: Aslında ben, biz tabancalar yasağı gerektiğini sanmıyorum yapmamız çalışıyoruz ama ne olduğunu akılda tutmak İkinci Değişiklik koruyan bir paket ile gelip etmektir haklar değil, aynı zamanda anlamlı bir farklılık yapar şiddeti azaltır. Biz tamamen ortadan kaldırmak için gitmiyoruz. Ve böylece biz ileri koyduk paket bir etkisi olacak evrensel arka plan onay tesis ile tabanca üzerinde her kim olmamalıdır - Sistem insanlar olamaz emin olmak için Silahın tür gidip onları satın almak için mümkün değildir, Biri çünkü onlar bir silah fuarında veya bir mağazadan olsanız ihtiyaç duydukları çekleri yapmıyor. Biz saman çökertmeye emin bahsediyoruz alıcı, bir mağazaya gitmek insanlar, silahlar bir demet satın ve sonra hemen arkanı dön ve elinde onları dökümü Onları almak gerekir insanlar. O şeyler tabanca şiddet bir etkiye sahip olacaktır. O saldırı silahları ve bu yüksek geldiğinde, bilirsin, yüksek kapasiteli dergi klipleri, endişe, örneğin, Aurora, ne zaman bir genç, bir tiyatro gitmek ve çekebiliyor Bir dakikadan az kapalı bir yüz mermi. Büyük ölçekli ölüm potansiyeli artmıştır ve bu savaş silah vardır. Genellikle, avlanmak için kullanılan değiliz onlar biz düşünürdüm şeyler çeşitleri için kullanılan değiliz Sadece korumak isteyen sporcular ya da avcılar ya da insanların evlerinin için bunları kullanmak için çalışıyoruz. Ve böylece bize bu yüksek kapasiteli dergi bazı kısıtlamak için ve bu silahların bazıları gerçekten savaşta ait olduğunu tiyatro, muhtemelen bazı hayat kurtarabilir. Her sorunu çözmek için gitmiyor, ancak azaltmak için genel bir çaba anlamlı bir parçası olabilir Ülkemizde silah şiddet. Lee Doren: Kira sadece vardı soruya yanıt Sayın Cumhurbaşkanı, silah konusunda, Başkan Yardımcısı Biden söyledi insanlar açısından endişelenecek bir şey var Hükümet silahlarını elinden almaya geliyor. Başkan: Doğru. Lee Doren: insanlar silah sahipseniz Ama şu anda yasal olduğunu ve hükümet, bu silahlar yasadışı hale getirmek için bir yasa geçer Bu sizin yapıyor olurdum tam olarak ne değildir? Başkan: Şey, hayır, bak. Biliyor musun, ben insanların satın almak mümkün olacak düşünüyorum silah çeşitleri ve korunması için yasal bunları kullanmak, Av için spor, için. Ne söylüyorsun silah küçük bir kategori olabilir olduğu Biz büyük ölçüde artırabilir gerçekten düşünüyorum silah şiddet sıklığı ve biz zaten bazı kısıtlamalar var. Ben, bir mağazadan bir bombaatar satın alamazsınız, yani Bu satın almak istiyorum bazı millet orada olabilir ancak. Ve neden, biz denge üzerinde olduğunu düşünüyorum İkinci Değişiklik otomatik olarak o kabul etmez otomatik satın alabilirsiniz kullanılabilir olduğunu silah. Ve böylece bu bazı görüyorsanız bir pakettir için iki partili destek. Ne dedim ben çok şey var fark oldu Bu konuda tutkuların. Kırsal topluluklarda insanlar Yani, örneğin, millet daha bu konularda farklı hissediyorum Kentsel topluluklarda. Ve biz bölgesel farklılıkların saygılı olmak lazım, ancak bazı sağduyu şu anda atabileceğiniz adımlar vardır Silah şiddeti azaltmak için. Ve benim umut ve beklenti Kongresi aslında koyar olduğunu ve oylamaya bunlar şiddetli bir tartışma olacak ilgili tüm bu sorunlar. Ama bilirsin, ben Newtown ziyaret ettikten söyleyebilirim ve Bu gün sonra sadece bir çift, bu anne ile ziyaret korkunç olay, herkes bu ebeveynleri veya konuştuk kim öldürülen olanların kardeşleri biz var söyleyebilirim çökertmeye ve şiddet bu tür önlemek için bir şeyler yapmak, biz ne olacak bu oran azaltarak olsanız bile, Eğer, sadece biraz biliyorum, ve birkaç hayat kurtarmak, buna değer. Steve Grove: ekonomiye Sayın Cumhurbaşkanının, let geçişi Bir sonraki ve üst birine gitmek YouTube soruları oy Bu sunuldu. Marques Brownlee gelen Bu on. Hadi izleyelim. Marques Brownlee: Merhaba, Sayın Başkan. Benim adım Marques ve ben New Jersey'de bir öğrenci değilim. Ben asgari ücret ayarlamak için son teklifini görürken Benim gibi öğrenciler için iyi bir haber Amerika Birleşik Devletleri, fakat ABD'de işletmeler için kötü haber olabilir Onların artan giderler. Yüksek tutmak için planlarınız neler vardı bu yüzden benim sana soru oldu ABD'de teknoloji işletmeler ve iş yaparken diğer ülkelerin aynı kısıtlamalar yoktur. Başkan: Peki, her şeyden önce, ben tanımak için önemli olduğunu düşünüyorum bizim genel bir strateji, yeni iş çekmek için olmak zorunda geri ABD'ye imalat. Ve bu yüzden tekliflerin bir dizi ortaya koydu. Biz şirketlerimizi teşvik edilmesi ediyoruz, böylece vergi kodunun değiştirilmesi Yurtdışı taşımak yerine burada kalmak. Gelişmiş üretim emin biz oluşturma olduğunuzu göbekleri yapma Burada Amerika Birleşik Devletleri'nde. Biz zaten ne görüyorsanız modeller var. Biz işleri için iş gücümüzü eğitim konum emin yapma o Şu anda mevcut. Bu büyük bir etkiye sahip olabilir. Yani hareket elimizdeki çabaları geniş bir yelpazede vardır Bu iş yapmak için en iyi yer olmasını sağlamak için ileri Dünyada. Şimdi, bu asgari ücret gelince, ne kadar gördüğüm en çalışmaların aslında belirtmek olduğunu o, istihdam üzerinde büyük bir etkiye sahip değildir ama bizim işgücünün bir kısmı üzerinde büyük bir etkiye sahip yapar tam zamanlı çalışıyor ama şu anda yoksulluk hala. Onlar haftada 40 saat çalışıyoruz bile, onlar hala yukarıda almak için gerekenden daha az yapıyoruz yoksulluk sınırı. Ve bilirsin, gerçeği olduğu için alıcı gücü asgari ücret hala önemli ölçüde daha düşük olduğu geri 80'lerde idi. Ve ne yapacağını o işareti ayarlamak mümkün olacaktır indeks o bir asgari ücret gelen satın alma gücü yok ki sürekli enflasyon var her zaman düşüş değil. Bu arada, sadece bana önerdiği değildi bir fikir olduğunu o da sırasında Sayın Romney tarafından önerilmiştir başkanlık kampanyası. İnsanların bir şekilde istediği öneririm sanmıyorum iş zor olması. Ama ne biz son 20 yılda genel olarak gördüğüm olduğunu Bizim ekonomide verimlilik artışlarının çok yardımcı oluyor ortada ve altta üstündeki millet, daha az millet. Ve ücretler ve gelirler verimlilik bile gitmiş değil ve üretken gelen kar gökyüzü yüksek gitti. Ve çok iyi rakip ülkelerin bir yeri vardır. Bizim zorlu rakiplerin bazıları, Almanya gibi ülkeler, örneğin, kim aslında daha ücret ve gelir büyüme gördük. Bu emin olmak için çabalarımız sadece bir kısmıdır İşçiler ayrıca konum zor iş yararlanan yapıyor. Kira Davis: Ben atlamak eğer Sayın Cumhurbaşkanı, ne merak ediyorum asgari ücret sadece normal insanlar için yapacak - minimum yükselterek ücret, benim gibi normal insanlar için yapacağız. Asgari ücret yükseltildiğinde nerede bir durumda oldum ve Ben bir kar amacı gütmeyen iki çalışanı gidelim yaşadım biz sırf Artık ücretleri göze alamazdı. Ama dert bir anne olarak, bilirsin, ben gittiğimde alt satırında etkiler nasıl gidiyor Ben Starbucks olsun gittiğinizde bakkal, sen biliyorsun Okulda ya da benim çocuklar bırakarak sonra sabah gaz pompası. Ne kadar asgari ücret ben güne ne satın etkileyecek, biliyorum şirket olarak gün onların fiyatlarını yükseltmek zorunda olan asgari ücret ağırlayacak? Bu sadece normal bir anne olarak, bilirsin, beni ilgilendiriyor. Başkan: Peki, ben, Kira iki puan yapmak istiyorum sanırım. Her şeyden önce, işin gerçeği şirket karları olmasıdır rekor, doğru? Peki şimdi oluyor şirketler ve çoğu değil ki şirketlerin bir şekilde iş dışarı çıkmak zorunda olacaktır Onlar minimuma biraz daha yüksek ücret veren çünkü ücretli çalışanlar. Bu onların karlar üzerinde bazı mütevazı bir etkisi var, ama belki, Maddenin gerçeği, bilirsiniz, bir biz var olan bir toplum olması için gidiyoruz eğer geniş tabanlı refah, bu aynı işletmeler de var yaklaşık müşterilerin ceplerinde para var mı endişe. Insanlar sordum biliyor musun, Henry Ford, neden olduğunu Eğer montaj işçilerine bu büyük zam veriyoruz, o tek yolu yeterince satabilecek gidiyorum dedi benim Ürün, bu arabalar, insanlar kim olduğundan emin olmaktır Onları bina aslında bir satın almaya gelemez. Ve her zaman ne, Amerika'nın ekonomisi öne yapılmış ne, onun büyümesini tahrik, biz bu büyük inşa ettik olmasıdır gelişen orta sınıf. Biz sadece olan alt millet bir grup yok olan üst kısmında tarafından ve daha sonra bir kaç millet kazıma inanılmaz iyi yapıyor. Ve böylece biz sadece çalışmak eğer emin olduğunu ne yapmak istediğinizi Eğer yaşayan bir ücret var ki, bu toplumda zor. Kimse 9 $ bir saat zengin almak için gidiyor. Onlar hala mücadele için gidiyoruz. Ama onlar gelemez edip arasındaki fark olabilir yiyecek almak ya olsun ya da olmasın bir olacak Gıda bankası. Ve benim şüphe hala almak mümkün olacak aşağıdadır Bunun bir sonucu olarak Starbucks. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, biz John Green gitmek için gidiyoruz Ayrıca, aslında numara oldu bir soru vardır sonraki tek YouTube'da ekonomi bölümünde soru oy kullandı. John? John Green: Merhaba, Sayın Başkan. Yani hemen hemen tüm iktisatçılar biz durdurmak gerektiğini kabul ediyoruz pennies darb. Nane bir kuruş daha fazla maliyet yanı sıra, onlar yok çünkü onlar gerçekten ekonomik açıdan verimsiz olduğunu para birimi olarak çalışacak. Ben bile kamu gişeler bunları kullanamaz, anlamına gelir. Bu benim bir hayvan konudur, sanırım. Ben küçük bir sorun olduğunu biliyorum. Biz belki federal hükümet tasarrufu bahsediyoruz On yıl boyunca 100.000.000 $, ama aynı zamanda gerçekten açıktır. Avustralya, Kanada, Yeni Zelanda, diğer birçok ülkede aldık Onların peni kurtulmak ve fiyatları yükselmeye görmedim, ve hiç bir sorun olmamıştır. Bu gerçekten bariz bir şey. Bu özellikle ilginç ya da partizan bir şey değil, ama gerçekten açıktır. Yani benim sana soru neden biz bunu yapmadık mı? Başkan: Biliyor musun, ben John, bilmiyorum söylemek zorundasın. Ben insanların bağlı olsun bence bu şeylerden biri duygusal yolu şeyler olmuştur. Pekala, ve hepimiz belli bir bize en azından bu, hatırlıyorum Yaş - ama - bazılarınız benden çok genç olan Biz biliyorsunuz, bizim domuzcuk bankalar hatırlıyorum ve Tüm pennies kadar sayma ve sonra onları alarak ve Bir dolarlık bir banknot veya onlardan bir kaç dolar alıyorum, biliyorum. Ve belki de bu insanlar kazanılmış değil nedeni var etrafında ona. Ben haklısın söyleyecektir. Bu hükümet için çok büyük bir tasarruf olacak değil. Ama her zaman biz insanlar bir şey üzerinde daha fazla para harcadığımız Aslında kullanmayın, bu şey bir örnek biz gerektiğini bulunuyor Muhtemelen değiştirin. Ve hükümet kronik bakın şeylerden biri o kadar işe yaramaz şeylerden kurtulmak çok zor oluyor ise O zaman yapılacak şeyler yatırım yapabilecekleri. Ve kuruş varlık biter, bence, Elimizdeki büyük sorunlardan bazıları için iyi bir metafor. Size bir örnek vereyim. Biz muhtemelen 16 farklı kurumlar ile ilgilenen var işletmeler, küçük işletme, büyük iş, ihracat, Ev, borç verme, pazarlama, yaptığımız şeyler her türlü. Bu hizmetlerin bir sürü gerçekten çok iyi. Ama farklı kurumların bir demet konum, ve bu nedenle ortalama küçük işletme kişi, bir çok kez nereye ve nasıl erişmek için hiçbir fikri vardır onları küçük iş kurmak yardımcı olabilir bu yardım veya Onları yurtdışı satmak yardımcı. Ne Kongresi'ne söyledim bana yetki vermek için 1930'larda geri tasarlanmış ajansları yeniden Bir 21. yüzyıl ekonomisi. Ve biz her türlü fırsatlar tek ajans olacak iş konularında. Bu bizim işlemlerini kolaylaştırmak olacak, havai azaltmak bize daha fazla müşteri dostu olun. Ve sorun ve biz bunu yapamayız nedeni Kongresi ise Bu arada Kongre nedeniyle kısmen, bana yetkisi vermedi Komite yargı yayılır çalıştığını olduğunu bu çeşitli kurumlar bulundu. Ve böylece, iyi, demek Kongre'nin bazı üyeleri olabilir Ben kaldıraç bu parça vazgeçmek istemiyorum Belirli bir ajans üzerinden var, olsa bile verimli değil. Bu yüzden sürekli olarak bu yetersizliklere azaltmaya çalışıyoruz. Biz, evrak ortadan kaldırarak, bazı ilerlemeler yaptık geri dönüyor ve işe yaramazsa düzenlemelere bakarak, vesaire. Biz idari yapabileceğimiz her şeyi, Yapmamız hazırız. Ama kuruş ihtiyacım şeyin bir örnektir Tüm büyük sorunları göz önüne alındığında için mevzuat ve açıkçası, o Biz dışarı gün ve gün ile uğraşmak zorunda sadece, sen bilmiyor kez bir sürü, biz bunu almak mümkün değil. Steve Grove: Henüz Limor duymadım. New York Limor gidelim. Limor Fried: Merhaba. Mevzuat konusunda, ben bir girişimci değilim, ve ben start-up Amerikan önemli bir motor olduğunu düşünüyorum Ekonomi, ama dolaşmak ve diğer girişimcilere konuşmak, ne duymak onlar başarılı olmak eğer endişeleniyorsanız olduğunu Onlar yazılım patenti troller tarafından hedef için gidiyoruz. Bunlar sadece yazılım patentleri toplamak firmalar dava amacı ve bilirsin, göze alamaz küçük şirketlerin para alıyorum Patent savunma. Onlar pahalı değil. O yüzden patent reformu üzerinde ilerleme çok yaptık biliyorum, ama ortadan kaldırmak için yapmanız planlıyoruz merak ediyorum yazılım patentlerinin kötüye? Örneğin, sınırlayıcı yazılımın destekleyici olacaktır Sadece beş yıl uzun patentler? Başkan: Şey, ben, büyük bir soru olduğunu düşünüyorum ve haklısın. Birkaç yıl önce biz patent reform süreci başladı. Biz aslında yapılan bazı yasa çıkardı bu konularda bazı ilerleme, ancak yakalanan değil tüm sorunları. Ve bahsediyoruz millet klasik bir örneğidir. Onlar aslında için herşeyi kendileri üretemezler, onlar sadece esas kaldıraç çalışıyoruz ve başkasının fikrini kaçırmak ve zorla eğer görmek Bunların dışında biraz para. Ve, bilirsin, bazen bu şeyler, zorlu Biz de patent uzun olduğundan emin olmak için, çünkü bilirsin, yeter, insanların entelektüel özellik korunur. Biz onlar kadar değil emin o dengelemek lazım Uzun bu yenilik azalır. Ve, ama sizce bu patent reformu sadece bizim çabaları biz gitmek gerekir yere yarım hakkında gitti. Ve biz elbirliği yapmanız gereken ne bilirsin, Biz bazı ek inşa edebilirsiniz eğer ek paydaşlar ve görmek Bazı akıllı patent yasaları uzlaşma. Yüksek geldiğinde bu yönüyle, bu arada, doğrudur teknoloji sorunları. Teknoloji, çok hızlı değişiyor en Biz gizliliğinizi korumak istiyoruz, biz insanların sivil korumak istiyorum özgürlükler, biz internet açık kalır emin olmak istiyorum. Ve ne hakkında güçlü olduğunu ateşli bir mümin değilim internet açıklığı ve kapasite insanlar çıkmak için ve sadece giriş düşük engelleri ile yeni bir fikir var tanıtmak. Ayrıca, bildiğiniz emin olmak istiyorum İnsanların fikri mülkiyet korunmaktadır. Ve biz telif ile uğraşıyoruz, nasıl biliyorsun, olsun, biz korsanlık ile uğraşıyoruz nasıl patent, ile uğraşıyoruz nasıl Yapmamız ne denedim sorunları, dürüst bir komisyoncu olmak çeşitli paydaşlar arasında, ve umarım uydurarak, onu rafine devam etmek teknoloji ile. Bazen orada gitmiyor anlamına gelmez Hangi biz hala belirlenememiştir bazı sorunları olabilir ve biz onlara üzerinde çalışmaya devam etmek zorunda. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, bir başka büyük ekonomik konudur Tabii, göç, ve sizin ettik şey Son zamanlarda hakkında konuşmak çok zaman geçirdim. Ayrıca Jacky Guerrero çok düşünüyordum oldu bir şey hakkında Los Angeles. En Jacky gidelim. Jacky Guerrero: Merhaba, Sayın Başkan. Sizin yönetim 1.5 rekor yüksek sayıda sınır dışı etti daha fazla önceki modele göre milyon belgesiz göçmenler, ve ben senin yönetim geçen yıl bazı adımlar attı biliyorum sınırdışı edilmesini istenmeyen belgesiz göçmen korumak. Ancak, birçok kişi bu çabaların yeterli olmadığını söylüyorlar. Ne bilmek istiyorum size gelene kadar şimdi yapmak için gidiyoruz ne Zaman göçmenlik reformu daha emin olmak için geçirilir kişi sınır dışı ve aileleri olmak değildir ayrı kırılıyor değildir. Başkan: Peki, Jacky bak, bu benim mücadele ettik bir şey olduğunu Benim başkanlığı boyunca sahip. Sorun, bilirsin, yani bir Ben, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı kulüpler Ben Amerika Birleşik Devletleri'nin imparator değilim. Benim işim geçirilen yasaların çalıştırmaktır. Ve Kongre şu anda ne şekilde dikkate değişmedi kırık göçmenlik sistemi. Ve bunun anlamı biz bazı yükümlülükleri olması yerdesiniz yasaları uygulamak için, bile birçok durumda sonuçları trajik olabileceğini düşünüyoruz. Ve ne yapmamız mümkün olmuştur biz olduğumuzu emin olmaktır olarak suçlular bizim uygulama kaynaklarını odaklama Burada sadece çalışmak ve bakmaya çalışıyor birine karşı aileleri sonra. Ne yapmamız denedi azaltmak idari ise aileler üzerindeki yükler ve zorluklar ayrılır. Ve ne yaptık, tabii ki, bir Seni - rüya emin kılan bir ertelenmiş eylem geçmesi , Dreamers, buraya getirilmiş ve düşünmek olan genç insanlar biliyorum kendileri Amerikalılar hariç Amerikalı onların kağıtlar, sınır dışı değiliz. Tüm söyledikten sonra, biz tür idari gergin ettik esneklik, biz mümkün olduğunca çok. Biz kapsamlı göç olsun emin Ve bu yüzden yapılan reform çok önemlidir. Ve açıkçası, amacım o halletmek emin olmaktır Sonraki dört veya beş ay ve neden tam da Biz beklemek her gün, çünkü biz beklemek her hafta, biz beklemek her ay, bazı hikâyeler olmak için oraya gidiyor Bu kalplerimizi kırmak. Ve daha da önemlisi, biz bir yaşamaya devam edeceğiz Gerçekten verimsiz sistemi nerede boğmaktadır ekonomi sadece biz değil millet sınırdışı, ama biz de bir var vardır böylece zorlar bottlenecked yasal göçmenlik sistemi Yasadışı sisteme bazen insanlar. Bu üst uçuş mühendisleri işe ve tutmak bizi engeller ve burada çalışmak veya burada yatırım yapmaya hazırız teknoloji insanlar, ancak yasal göçmenlik sistemi olduğu için bu yüzden onları izlemek mümkün değil kırık, ve bu nedenle çoğu kez biz burada onları eğitmek ve sonra onları geri göndermek menşe ülkelerine orada iş başlatmak için. İyi haber bence olduğunu göç fırsat Reform yüksek olmamıştı. Biz bazı iyi partilerüstü tartışmalar görüyorsanız ve olası mevzuat ve benim umut olduğunu biz aslında can olduğunu Bu önümüzdeki birkaç ay içinde bitmiş olsun. Jacky Guerrero: Bu, harika yol açar, bu tür içine çünkü eşcinsel hakları için destek benim sonraki soru, Geçen yıl boyunca büyümeye devam etmiştir. Ve ben seni desteklemeyi taahhüt ediyorsanız bilmek istiyorum göçmenlik reformu faturası iki uluslu eşcinsel çiftler bu Eğer geçmek umuyoruz. Son zamanlarda Marco Rubio BuzzFeed nerede bir röportaj yaptı diye bu soruyu sordu ve o bu bir oldu, eğer söylendi o çok zor kılacak merkezi mesele halletmek için. Bu sen bir şey Yani ben sizden bilmek istiyorum Bu aynı cinsiyetten iki uluslu sağlamak için arkasında durmaya istekli çiftler göçmenlik reform tasarısı ya da eğer dahildir Bu sizi ödün istekli bir şeydir. Başkan: Peki, her şeyden önce, ben önemli olduğunu düşünüyorum Jacky, demek LGBT konularda benim destek Geçen yıl başlamadı. Ben ofise geldiğimde Doğru, o başladı hastane visitations vardı emin, Federal işçileri emin - ve ortakları bilirsin, faydaları almaya başardık ve Bize biten aracılığıyla, "Do not Tell, Do not Ask" ve en son aynı cinsiyetten ortakları başardık emin Onlar askerlik konum yararları elde etmek için. Yani bu, ben derinden ilgilenen bir şeydir ve ben çok net insanlar gerektiğini düşünüyorum söylediler Aynı tedavi edilebilir. Gelince Onlar farklı muamele edilmemelidir herhangi bir Amerikan yaşamının yönü, ve bu bizim için içerir göçmenlik yasaları. Yani, ne şu anda yapmaya çalışıyorum Demokratlar vermek ediyorum fırsat Senato'da ve evinde ve Cumhuriyetçiler Bu sorunlardan bazıları ile çalışmak, Onların uzlaşmalar nerede görmek, ve çok ağır kırma sonunda olabilir bir şekilde teslim edilemez Bu tartışmalar kadar. Çünkü bence bizi almak için bu çok önemli göçmenlik reformu yapılması. Ama biz bunu yapar düşünüyorum çok açık oldum aynı cinsten çiftler için duyu aynı tedavi edilecek o göçmenlik yasaları ve diğer her yasa geliyor. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, Sadece birisini verelim Herkesin olsun daha sormak şansı var istedim Hangout'a sırasında kişisel bir soru, ve en Limor ve Lee ile başlayalım. Limor Fried: Merhaba, teşekkürler. Sayın Başkan, kızlarınız herhangi dile sahip fen ve mühendislik alanında kariyer peşinde ilgi? Başkan: Biliyorsunuz, onlar bilimde çok iyi yapıyoruz ve matematik kadar, o cesaret var, aslında hoşuna söyledi. Ve onlar oyunculuk yapıyor. Malia sadece 14, Sasha 11 döndü. Ben onlar tür ettik nerede yaşta henüz sanmıyorum Onların kariyer yolu olacak ne belirlenmiştir. Ve neyin Michelle ve ben sadece söyleyerek teşvik çalışın, bilirsin, matematik ve fen genel parçasıdır bir eğitim deneyimi. Biz bunu korkutmak istemiyorum. Biz böylece onu izlemeye devam etmek istediğiniz seçenekleri Yaşlandıkça açık kalır, ancak şeylerden biri ben Gerçekten güçlü biz daha çok kız olması gerekir ki iman matematik, fen ve mühendislik ilgilenen. Biz yol yeterince temsil edilir nüfusun yarısını var Bu alanlar ve anlamı biz bir sürü var aşağı teşvik ediliyor değil yetenek yolu onlar gerekir. Ve böylece Kadın ve Kız Çocuklarının Beyaz Saray Ofisi olmuştur Eğitim Bakanlığı ile böylece ortaklık bizim KÖK Eğitim gündemi, daha matematik ve fen almak için çalışıyoruz ve Okullarda teknoloji eğitimi, Ayrıca gibi emin az temsil grupları odaklanıyor, kızlar gibi, bu alanlarda teşvik edilmektedir. Lee Doren: Sayın Cumhurbaşkanı, benim sorum katılmıyorum bizler için siyasi seninle bir kitap ne biz tavsiye ederim Daha iyi daha iyi siyasi felsefesini anlamak için okumak? Başkan: Kendi dışında sanırım. (kahkahalar) Lee Doren: Kendi dışında. Başkan: Ben kendi kitap atış olmak istemiyorum. Sen ben ilham nerede olduğunu size söylemek zorundayım, biliyorum dan Lincoln yazıları ve ben varsayarak yaşıyorum Bir Cumhuriyetçi sensin. Peki, bu bizim ilk Cumhuriyetçi Başkanı oldu. Ama o benimsemektedir olduğu temel felsefesi, bu anlamda o, bilirsin, biz özgürlük ve üzerine inşa edilmiş bu milletiz Bireysel inisiyatif ve serbest girişim, ama birlikte ortak bazı şeyler vardır bu demiryollarını inşa veya arazi kira tuzak kuruyor olsun kolejler veya elimizdeki emin Bilimde yatırımlar. Herkesin olduğunda Ve bizim millet sadece çalışır Aynı fırsat. Hepimiz çalışıyorsanız katılmak edememek açık olduğun Bu milletin inanılmaz lütuf sert. Sen bakımından başlar nerede muhtemelen, biliyorum siyaset felsefesi. Benim açılış konuşması, bence, bu yansıtıcı oldu. Ben, bilirsin, Bağımsızlık Bildirgesi ile başlar, ve Muhtemelen Lincoln'ün yazıları ve Martin Luther King'in mektup Bir Birmingham hapis ve İncil, ve bu beni başlamak için bazı oldukça iyi yerlerdir. Şimdi ben de, senin için bazı iyi roman tavsiye edebilir, istersen. Ama siyaset felsefesi açısından, Ben başlamak istiyorum nerede muhtemelen. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, ben konuya artık değişmeli istiyorum eğitim, bir şey sizin sizin Devletin bir sürü geçirdi Bahsediyoruz Birlik konuşma. Ve New York Limor geri dönelim. Limor Fried: Teşekkürler. Salı günü size Amerikan liseleri meydan Daha iyi bir yüksek teknoloji ekonomisi talepleri için mezunları donatmak. Ben yüksek okula ne zaman almak zorunda Bir yabancı dil şartı. Benim soru biz de eklemek için ulusal bir çaba yapabilir, bir Bir bilgisayar programlama dili gereksinimi? Başkan: Ben gerçekten yapmak, mantıklı düşünüyorum. Ve biliyor musun, ben burada yapmaya çalışıyorum şeyin bir parçası olduğunu yüksek okullar ve okul ile çalışıyoruz emin olun Tüm ülke genelinde ilçeler yüksek hale getirmek için Gençler için ilgili okul deneyimi, bir dört yıllık üniversite diploması almak için gidiyoruz kime tüm ya da ileri derecede. Ve biliyor musun, ben düşünüyorum mesleki eğitimin kavramı algı, çünkü belli bir noktada kötü bir rap var, iyi bilirsin, biz millet içine izliyorsanız, bilirsin, mavi yakalı işleri ve beyaz yakalı işleri saklı ediyoruz belirli bir grup için. Bence tüm bu kategoriler aşınmış olması. Yani, bilirsin, Mark Zuckerberg gibi birine bakmak, Ben, birkaç yıl önce yemekte yanına oturuyordu ve o temelde bilirsin, o programlama kendini öğretti, dedi. Öncelikle o oyunlara ilgi çünkü. Ve orada gençler bir sürü vardır Lisede fırsat verilir, eğer kim şüpheli Burada anlamaya kendi oyun tasarlayabilirsiniz nasıl, ama o matematiği bilmek gerektirir ve bilmek gerektirir bilim veya bilirsin, burada ne grafik tasarım alanında kariyer bilirsin - gibi görünüyor ve biz bu ayarı başlatmak için gidiyoruz Bizim liselerde programlar, topluma kadar beklemek değil kolej, ve sonra biriyle çırak kim zaten bölgede bir grafik tasarımcı var. Ne sadece does gençleri hazırlamak kim olabilir iş hazır olmak için dört yıllık bir üniversiteye gitmek için seçin, Ben bu olsun onlar gibi hissediyorum çünkü ama aynı zamanda çocuklar yürütmektedir. Bu sadece bana arka kambur orada oturan değil Odanın birisi ders esnada. Ve nasıl yaygın bilgisayarların verilen düşünüyorum ve internet şimdi ve nasıl ayrılmaz bizim ekonomi ve nasıl hayran içine Çocuklar onunla, ben onlar nasıl emin olmak istiyoruz Aslında şeyler bilgisayar kullanarak değil üretmek için sadece bir şeyler tüketmek. Steve Grove: Sayın Cumhurbaşkanı, bilirsin, bölünmüş House konuşan Kongrenin bu gece, tabii ki, ve, bilirsin, Pew Araştırma anketi Son zamanlarda Amerikalıların sadece yüzde 25 kadarı güven olduğunu söyledi Federal hükümet, aslında doğru yapmak için şey çoğu zaman. John o hükümet disfonksiyon tür hakkında bir soru vardı iklim değişikliğine ilişkindir. En John gidelim. John Green: Evet, merhaba, teşekkürler. YouTube'da olan sorunlardan biri bunun yerine politikasını tartışmaya biz ideolojilerine çok tartışmaya sonuna kadar. Yani yerine, örneğin, konuşurken hangi silahlar gerektiğini Özel vatandaşa satılıktır, biz bahsediyoruz sonuna kadar silah kontrolü soyut bir fikir. Ve bu benim ne zaman gerçekten sorunlu görünüyor o, iklim değişikliği gibi büyük medeniyet sorunu geliyor Biz politika konuşmaya asla, çünkü Sürece biz ideolojik konuşma sıkışmış konum olarak. Ben gerçekten iklim biliminin sizin sağlam savunma takdir Konuşma ve İcra eylem sunun. Ama sonunda ben gerçek iş muhtemelen sahip oluyor bence Kongre ile yapılacak. Ve böylece benim sorum, YouTube hakkında hem olduğunuz bireyler arasındaki söylem değil, aynı zamanda Kongre'deki söylem. Bunu nasıl ideolojik katılık geçmiş ve o alırım aslında ne olduğunu hakkında bölücülükten bir politika tartışma var en etkili yolu, bizim karbon emisyonlarını azaltmak için? Başkan: Peki, yapmak için çalıştım bir kaç şey, her şeyden önce, orada değildi bile şeylere odaklanmak iklim değişikliği, biz yine de yapmak istiyorum, ama ekledi atmosferdeki karbonu azaltmaya yarar. Yani, örneğin, ne zaman, için otomobil ile çalıştı Gönüllü eylem yoluyla, yakıt iki katına uygulamak araba verimlilik standartları, bu çok büyük bir sahip oluyor atmosferde karbon üzerinde etki, tüketicilerin demektir çünkü ama aynı zamanda iyi ekonomi var pompa para tasarrufu, ABD'nin demektir otomobil yabancı otomobil ile rekabet olduğunu Daha önce küçük otomobil pazarında veya yakıt bir köşe vardı verimli otomobil pazarı. Ve böylece bize orada yol parçası kazanılmış. Bir sonraki adım olsa da, daha zorlu olacak ve, bilirsin, bu bazı ideolojik olduğunu bazıları ekonomik ve her taraflı değil. Ben, örneğin, bazı Demokrat olduğunu söylemek zorundayım ağır olan devletler veya ilçe temsil eden Eski santrallerin güvenen ve daha ağır sanayi vardır tabanlı ve gerçek gücü üretmek eğer eski kullanarak olmasıdır santrallerin Eğer daha fazla karbon yayan gidiyoruz ancak bu bitkiler yükseltmek için enerji en bir olacak demektir biraz, en azından ön ucunda, daha pahalı. Özünde Yani, gerçekten bir şeyler yapmak zorundayız Zor herhangi toplum yapmak ve şimdi eylemleri almaktır için nerede faydaları yolda ya da geliyor olacak azından biz, yolda büyük sorunlar kaçınarak gidiyoruz insanlar ekmek hakkında günden güne düşünüyorsun ve çok zor ve tereyağı sorunları. Bu bizim kendi yaşamlarında doğru, bu bir gerçek olarak tamamının toplum. Ne konusunda iyimser olduğumu biz yapmaya devam olmasıdır ekonomik büyüme hız kesmeden ilerleme. Biz enerji bakımından aldı ve aynı adımlar araba verimliliği, biz, binalar alabilir Biz aletleri alabilir. Biz inşa ediliyor, yeni santraller olduğundan emin olabilirsiniz eskilerinden daha verimli, ve biz araştırma ve desteğimizi koymak devam edebilirsiniz temiz enerji arkasında bize yardımcı olmaya devam edecek kirli yakıtlardan uzak geçiş. Ve, biliyorsunuz, biz ilerleme kaydettik, ama sana söylemek zorundayım, John, ben söylemek isterdim, bilirsin, Washington rasyonel olduğunu çalışır şekilde, Gerekçeli politika wonk konuşma nerede olur, bilirsin, çok rahat. Bu buralarda millet bir çok kez neyin motive değil. Ne millet yeniden seçildi oluyor motive Kongre üyelerinin bir sürü, ne yanıt veriyoruz hala bir halk olduğunu Tamamen bu acil bir sorun olduğunu ikna olmadım. Ve işimin bir parçası, bence, yardım etmek kabadayı minberi kullanmaktır halk umurunda çünkü eğer insanların bilinçlendirmek, Sonunda Kongre hareket eder. Halk bunu umursamıyor ise, o bildiğiniz, çünkü büyük şeyler halletmek çok zor, yasa koyucular er ya da geç onların bileşenlerinin yanıt. Steve Grove: Kira, istediğiniz yaptı - Kira Davis: Sayın Cumhurbaşkanı - Evet, yaptım. Steve Grove: Haydi. Kira Davis: Sadece bu ilgi, hükümetin bu konuda Washington nasıl çalıştığını ve ben düşünüyordum Ben 2008 yılında net hatırlıyorum çünkü bu çok Eğer gerçekten çalıştığınız bir platformda koştu en şeffaf yönetimlerin biri haline Amerikan tarihinin. Ancak, drone ile ilgili son sızan kurallara Amerikan vatandaşları ve Bingazi ve kapalı kapı grev bütçe ve açığı duruşmalar, Sadece bence çok daha az şeffaf hissediyor hepimiz olurdu umuyordu vardı. Nasıl başkanlığı gerçeği, bu sözü değiştirildi ve biz ilerlemeye yapabilirim ne tür geri almak Bu sözü? Başkan: Aslında biz ettik cephede bir sürü üzerinde O sözünü tuttu. Bu, tarihin en şeffaf yönetim olduğunu ve ben bu durumda nasıl belge olabilir. Beyaz Saray'a girmesinden her ziyaretçinin her şey artık kamu rekor bir parçasıdır. İşte biz değiştirdi şey. Sadece biz geçmek her yasa hakkında, biz uygulamak her kural, biz herkes için online koymak Orada görmek için. Orada çoğunlukla ulusal güvenlik etrafında, sorunların bir avuç vardır, insanların meşru bir sorunuz varsa nerede, onlar hala var olup olmadığı konusunda endişeleriniz nerede İhtiyacımız olan tüm bilgileri. Bingazi, bu arada, bu iyi bir örnek değil. Bu, büyük ölçüde kampanya şeyler sürüldü çünkü Bu konuda her şey, biz daha tanıklık ve daha fazla kağıt yaşadım her zamankinden daha Kongre'ye sunulan, Kongre çeşit sormak şeyler bitiyor. O gibi şeyler gelince, biliyorsunuz, Biz terörle mücadele yürütmek nasıl meşru sorular var ve biz bu tartışma var olmalıdır. Ve ben ofise gelen yapmaya çalıştım ne yaratmaktı yasal ve geleneklerimizi saygı bir politika çerçevesi ve bizim hukukun üstünlüğü, ancak bu programların bazıları hala Onları ortak olabileceğini anlamına geliyordu, sınıflandırılmış, Kongre Zeka ile örneğin, Ofis, ancak gazetelerin ön sayfasında değiliz ya da web üzerinde. Lee Doren: Bu soruya bu cevap Sayın Başkan, Kira Sadece sordum uçağı ile ilgili, bir sürü insan çok endişe senin yönetiminin şimdi yasal olduğuna inanıyor Amerikan vatandaşları üzerinde drone grev var ve spesifik ile izin verilen olsun veya olmasın Amerika Birleşik Devletleri içinde vatandaşlar. Bu doğru değil Ve eğer bir yasal oluşturmak için ne yapacaksın çerçeve United içindeki Amerikan vatandaşlarını yapmak Devletler drone saldırıları kullanılamaz biliyorum Amerikan vatandaşlarına karşı? Başkan: Peki, her şeyden önce, sanırım - Bir drone var olmamıştı Amerikan topraklarında bir Amerikan vatandaşı kullanılır. Ve biliyorsun, biz saygı ve bir sürü var Biz terörle mücadele yürütmek açısından nasıl önlemler Amerika Birleşik Devletleri dışında işlemler. Amerika Birleşik Devletleri dışında kuralları farklı olacak Amerika Birleşik Devletleri içinde kurallara göre, kısmen bizim kapasitesi nedeniyle, örneğin, Amerika Birleşik Devletleri'nde yakalamak için teröristler çok farklı Afganistan eteklerinde ya da dağlarda daha veya Pakistan. Ama ben kesinlikle doğru olduğunu düşünüyorum ne olmadığıdır Yeterli vatandaşlar sadece biz değil bunun için benim sözüme için doğru olanı yapıyor. Ben -- Lee Doren: Peki çözüm ne olurdu? Başkan: Ben, İcra Şube Başkanı duyuyorum ve ne kadar yaptık Kongre ile çalışmak için çalışmaktır gözetim konularında. Olduğu üzerinde ama ben gidiyorum ne parçası Kongresi çalışmak zorunda ne olursa olsun biz Kongresi'ne sağlayan konum emin olmak için, biz de emin olmak için mekanizmalarına sahip kamu olduğunu neler oluyor anlayan, kısıtlamaları nelerdir Yasal parametreler nelerdir ve bu bir şey olduğunu ben çok ciddiye alır. Ben Başkan olduğuna inanmaktadır biri değilim yok otorite, o ne isterse o ne isterse yapmak ya da ne zaman onlar sadece terörle mücadele kisvesi altında, istiyorum. Bunun gerçek kontrol ve dengeler olmak zorundadır. Steve Grove: Biz izin vermeden önce Sayın Cumhurbaşkanı, herkes sormak Size son bir kişisel bir soru, ilginç bir şey hakkında sormak değil gafil olacağını internette herkes bugün hakkında uğultu senin Sekreteri Senatör Hagel Cumhuriyet haydut Savunma aday. Bu aday gitmiyor endişe Are geçmesi? Başkan: Peki, burada ne biliyoruz. Chuck Hagel That kim, bu arada, Cumhuriyet komitesi üyesiydi, Bu millet her bir meslektaşım, Kim Cumhuriyetçi lideri Mitch McConnell ve diğerleri O Senato'da hala iken sürekli övdü İki Mor Yıldız kimde - iki Mor Kalpler, olağanüstü bir askerdi USO başıydım Senato Dış İlişkiler Komitesi görev, ve Brent Scowcroft gibi insanlar tarafından övdü kim George HW Bush'un Ulusal Güvenlik Danışmanı oldu ve Colin Powell, ve diğerleri, son derece yetkin olduğunu Savunma Sekreteri olacak. Ve biz görülmemiş bir haydut görürdünüz kavramı, Sadece görülmemiş hakkında, biz Savunma Bakanı bir vardı hiç daha önce filibustered. Diyor Anayasa'da bir şey yok Biri 60 oy almalısınız. Orada hangi durumlarda sadece bir avuç vardır Bir Kabine pozisyon için kimsenin haydut her tür olmuştur Tarihimizde. Peki oluyor gibi görünüyor - ve bu artmaktadır zamanla - Senato'da Cumhuriyetçi azınlık için görünüyor olduğunu Kural şimdi sahip olduğunu düşünüyorsanız Her şey için 60 oy. Peki, bu kural değil. Kural 100 çoğunluğa sahip zannediyorsunuz ki Senatörler en faturalarında oy. Seçici olarak kullanılmıştır tarihsel olarak korsan konuların bir avuç, tartışma uzatmak için ama biz 60 oy kuralı yoktur. Ve henüz o yaygın bir uygulama haline geldi. Ve bu sadece son örneği. Biz hakimler üzerinde gördüm biz Yardımcısı Hazine üzerinde gördüm Sekreterler ve neler parçası daha var olduğunu giderek ve daha zor insanlar bizim hükümete katılmaya için. Yani benim beklenti ve umut olduğunu Chuck Hagel ise, kim zengin Senato katta bir oy almak için hak, Bizim Savunma Sekreteri olarak teyit edilecektir. Bu siyasetin bu tür bir de hakim olduğunu sadece talihsiz Ben hala Afganistan ve ben bir savaş başkanlık yapıyorum zaman Bizim müttefikleri ile koordine ediyor Savunma Bakanı gerek bir Bizim asker stratejisinin tür aldığınızdan emin olmak için ve hak ettikleri misyon. Steve Grove: gitmene izin önce Sayın Cumhurbaşkanı, gerisini biz vermek istiyorum Bizim mekân şansı size kişisel bir soru sormak. En Jacky, John ve Kira ile gidelim. Jacky. Jacky Guerrero: Merhaba, Sayın Başkan. Eşim ve ben her zaman ne kadar şanslı bahsediyoruz o Hawaii'de büyüdü oldu. O aslında Kamehameha gitti. Ve halkın çoğunluğu yaşayan Hawaii, süre Orada çok etnili, bu yüzden ne bilmek istedim, bu deneyim bir kişi olarak sizi nasıl şekillendirdiğini. Başkan: Biliyor musun, ben, bu çok düşündüm ve ben Hawaii'de büyüyen size biraz yapar sizce Farklı, hakkında konuştuk nedenlerinden bazıları için. Eh, şimdi, her şeyden önce, onun bir parçası hepsi sadece hava en güzel Zaman, bu yüzden titreme seni o tür. Ve sen, dışarıda çok fazla zaman harcamak ve bu oldukça sağlıklı hale getirir. Ama tıpkı herhangi bir yerde hakkında bir erime pot olduğu kadar Amerika Birleşik Devletleri ve için çocuklar farklı maruz kalmak kültürler ve farklı dinler ve farklı bakış gerçekten yaşamın erken dönemlerinde, ben bir etkisi vardır sizce. Bu insanların farklılıklarını takdir yapar, Bunların korkuyor ya da onlar hakkında endişeli olmanın aksine. Ve ben bu tutum bir şey olduğunu düşünüyorum o Ben, biliyorsunuz, Cumhurbaşkanı olarak yaşamak için devam ediyor. Jacky Guerrero: Teşekkür ederim. John Green: Sayın Cumhurbaşkanı, eşim Sarah - aslında Burada - ve ben bizim ikinci çocuk bekliyor. Sahibiz -- Başkan: Hey, Sarah. Sarah Green: Merhaba. Başkan: Zaten bir yumru var mı? Sarah Green: Evet, yapmam. Başkan: Tamam, bu biraz görelim, ayağa kalk. (kahkahalar) Başkan: Güzel. Pekala. John Green: Evet, oldukça iyi. Başkan: İyi. Biz bizim ikinci çocuk bekliyor: John Green. Biz adında bir çocuk dışarı almış, ama Sarah bir soru vardı senin için. Sarah Green: Evet, merhaba, Sayın Başkan. Adını Eleanor veya Alice isterseniz biz merak ediyor. Başkan: Eleanor veya Alex. John Green: Alice. Başkan: Alice. John Green: ALICE. Başkan: Biliyor musun, ben bu kadar bırakacağım Siz çünkü eğer ben - John Green: Aww. Başkan: İşte nedeni budur. Ben bir tercih verdi ve siz başka bir yol gitti, Sonsuza dek bu çocuk Başkan benim ismimi sevmez söyleyebilirim, onlara hangi travmatize olabilir. (kahkahalar) Ama asıl şey, Eleanor veya Alice'i ya da değil söylemek olduğunu müthiş olmak unutmak. Sarah Green: Oh. John Green: Teşekkür ederim, efendim. Başkan: İşte buyurun. Steve Grove: en Kira gidelim. Kira Davis: Ben sadece onlar için daha fazla sorunlara neden düşünüyorum. Şimdi savunarak için gidiyoruz. Bunu yerleşmek gerekiyordu. Başkan: Ben bu bir yer almak için gidiş değildi. Bir çocuk eğer ve bunun adı istiyoruz - Şimdi, isterseniz Barack, bu iyi. (kahkahalar) Kira Davis: Sayın Cumhurbaşkanı, ailem burada benimle. Başkan: Hey çocuklar. Kira Davis: Bunlar benim çocuklarım, Scott, Ruby vardır. Merhaba Sayın Başkan söyle. Scott Davis: Merhaba, Sayın Başkan. Kira Davis: Ve bu benim kocam Mark. Başkan: Hey, Mark. Mark Davis: Merhaba, Sayın Başkan. Başkan: Ben White Sox tişört, adam gibi. Mark Davis: Ah, nasıl yapamadım. (kahkahalar) Kira Davis: so you know Sayın Başkan, sen evlisin Sevgililer Günü. Başkan: I do. Kira Davis: Evet, ben biliyorum. Şimdi, benim kocam, Mark Davis, inanıyor Sevgililer Günü ayırmak için tasarlanmış uydurulmuş bir Hallmark tatil Onun zor kazanılan paradan ona ve o kutluyor asla. Sayın Başkan, tüm Amerikalı kadınlar adına, Şu anda Google üzerinden Executive Emri mısın Beni mahvetmek için kocam Mark Davis için Hangout Bu Sevgililer Günü. Başkan: Ben sadece burada genel bir kural olduğunu düşünüyorum, Mark diyebilir miyim: Eğer mama mutlu, herkes mutlu. (kahkahalar) Yani, adam doğru yapmak. Sen hakkını yaparken daha yüksek bir fiyat daha sonra ödeyecek Sevgililer Günü sırasında bir şey. Mark Davis: Tamam, ben yaparım. Kira Davis: Teşekkür ederim, efendim. Mark Davis: Sayın Başkan teşekkür ederiz. Steve Grove: Peki, size Sayın Başkan teşekkür ederim. Biz gerçekten Google Plus burada bize katılmadan teşekkür ederiz. Biz başka bir Fireside Hangout için burada görmek isteriz Gerçek yakında. Çok teşekkürler. Başkan: Ben, çocuklar bir harika zaman geçirdim. Herkese teşekkürler. Unison In: Bye. Güle güle. Hoşçakal. Steve Grove: Pekala. Büyük. Gerçekten takdir, Sayın Başkan teşekkür ederiz. Bir Konuşmacı: Biz bitti mi?

Açıklama

Başkan Obama Birliği Adres onun Devleti görüşmek üzere ülkenin dört bir yanından gelen Google+ ve Amerikalılar ile sanal görüşme sırasında soruları yanıtlıyor. 14 Şubat 2013.

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

YORUMLAR



9.3/10

  • 2914
    Olumlu
  • 195
    Olumsuz
  • 2250
    Yorum
  • 174183
    Gösterim

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • HDstarcraft

    HDstarcraft

    12 Mayıs 2009
  • Jack Vale Films

    Jack Vale Fi

    8 ŞUBAT 2007
  • SDSARG3

    SDSARG3

    14 Mart 2009

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?