30 HAZİRAN 2010, ÇARŞAMBA

Salman Khan Mixergy.com Röportajı

Seslendirme: Başlamadan önce, Sana yaklaşık 3 harika şirketleri anlatmak zorundasın. PicClick ilk. Bu San Diego arkadaşım Ryan gelen tek kişi başlangıç ​​var. PicClick size Ebay aramak için görsel bir yol verir Etsy, ve diğer siteler. Ryan zaten ayda 1 milyon ürün satışı yapıyor PicClick.com üzerinde. Değil vurur, ancak satış. O nasıl olduğunu görmek için picclick.com gidin. 99designs, en büyük crowdsource pazar var grafik tasarım için. Onları kullanıldığında, ben bir açıklama yazdı Tasarımın gerekli ve ne kadar ben ödemek istedim. Ben geri tasarımları bir sürü var. Her tasarımcı geribi

ldirim verdi. Ben iyi sevdim bir aldı ve bunun için ödenen tek kişi. Logo tasarımı için bunları deneyin. Eğer tasarlanmış bir blog ihtiyacınız varsa, bunları kullanın. Eğer uygulama simgelerini ihtiyacınız var

sa, bunları kullanın. Pek çok farklı nedenleri var Neden bunları kullanmak isteyebilirsiniz. 99designs göz atın ve göreceksiniz Neden bu kadar çok geçmiş mixergy misafir 99designs.com kullanmış Ve Çekirge.

“Mixergy.com ile Salman Khan Röportaj...”
Khan Academy

Ben bir nedenle benim uzun sponsor olarak şimdi onları yaşadım. Sadece benim seyirci onları seviyorum yok, ancak, Mixergy burada birkaç misafirler, duymuş olabilir kullandıkları söylüyorlar Grasshopper.com Bu mesajların bir sonucu olarak, ve bunu seviyorum. Benim gibi girişimciler aşk sanal telefon sistemi bulunuyor birden çok uzantıları bize sunduğu, çünkü beklemeye müzik, çağrı yönlendirme. Bu, size büyük olan bir izlenim veriyor meslek örgütü, am

Salman Khan Mixergy.com Röportajı Resim 1 Salman Khan Mixergy.com Röportajı Resim 2 Salman Khan Mixergy.com Röportajı Resim 3 Salman Khan Mixergy.com Röportajı Resim 4

a aynı zamanda ihtiyaç seyahat etmek ve esnek olmaya hitap etmektedir. Grasshopper.com göz atın. İşte program. Andrew: Hey, millet. Bu, Andrew Warner var Mixergy.com kurucusu iddialı sonradan görme ev. Bana bugün Salman Khan ile var. O iyi, kurucusu, online okul Bu başlatılan ve YouTube üzerinden büyük ölçüde çalıştırılır. O hakkım var mı? Sal: Evet. Eh, bu video kütüphanesi esas bilinen Şu anda YouTube'da. 1500 video var. Bu kullanılıyor, o 16 milyon manzarasına 200.000 benzersiz kullanıcıların bir a

y geçirdi. Bu, kesinlikle YouTube'da en çok kullanılan eğitim platformu ve bildiğim kadarıyla söyleyebilirim, Açık olan diğer kurs intiatives bakarak, Şu anda web üzerinde en çok kullanılan kütüphanesi. Andrew: Ben hazırlık kursları geçti Bu röportaj için ve ben matematik, temel matematik öğretmek olduğunu gördüm. Sen 1 artı 1 eşittir 2 öğretim başlamak demek. Ben neredeyse çalışmayı durdurdu, yani bir tarih ders girdim, ve ben "Andrew, bunu yapamazsın." dedi Yani ne yaptım biliyor musun? Ben, Zamzar denilen bu programı kullanılır Bu olacak Rotanızı rip var. O olacak benim iPhone üzerine koydu var. Burada bir estancia bu hafta sonu gidiyorum. Üzerinde binmek, sana sen bana tarih öğretmek izliyor olacağım. O hilkat garibesi 'büyüleyici. Salman: Oh, serin. Ben memnunum. Bu aslında gerçekten iyi bir geri besleme var Ben bir sürü olsun, çünkü hakkında ilginç bir tartışma çok şey var nasıl credentialed birisi belli bir konuyu öğretmek olmalıdır ve benim kimlik çoğu bilgisayar bilimi vardır finans ve matematik, Ben tarih yaptı. Ben, tarih seviyorum ama ben, bir tür sınırlarını zorlamaya, o bir yaptım mutlaka bir doktora sahip olmadığını göstermek için, Sadece konu için bir tutku var gerekiyor, böylece Bunu duyduğuma sevindim. Umarım yakında rip zorunda kalmazsınız. Bu yaz sonuna kadar iTunes olacak. O iTunes U, tüm Khan Academy kütüphanesinde olacağım. Andrew: Ben o noktaya geri Boşalıyorum Bu size bir doktora sahip gerekmez dedi. Ben öğretmek için nitelendirir neler hakkında sormak istiyorum Bütün bu konular, Eğer onlardan daha öğretim çünkü. Sen, halka arz nasıl bir ders var Bir başlatma, tüm bu para toplamak için nasıl. Ama sana bir soru soruyorum başlayalım Burada benim diğer misafirler bir sürü sormak. Khan Academy Ne kadar para yapar? Salman: Eh, bu cevabı olabilir, farklı düzeylerde bir demet cevap olabilir. Bu bir değil, kar amacı gütmeyen olduğunu. Yani biz hakkında konuşabilirsiniz bir karar Bir düşünce sürecinin tür vardı çünkü. Ben bazı insanlar tarafından yaklaştı ediliyordu risk sermayesi ve girişim dünyasında Ya sosyal kâr amaçlı girişim tür olarak başlatma hakkında saf kar amaçlı girişim veya her ikisinin biraz ya. Ama saf değil-kârdır. Gelir reklam biraz var ve, değil kar amacı gütmeyen gider ve biz, reklamcılık konusunda çok hassas davranıyorsun orada çok agresif değil. Eylül ayında bir hedge fon analisti olarak işimi çıktığınızda, Ben hiçbir şey yapıyordu, bu yüzden esasen tasarrufların kapalı yaşayan ve çok recently- Andrew: Üzgünüm, Video sadece açıkladı hemen sonra kesip Bir hedge fon analisti olarak işinizden ayrılmanız söyledi. Eğer oradan alabilir miyim? Salman: Ah, evet. Ben çıktıktan sonra yani, ben tasarruf kapalı yaşayan oldu yaklaşık kadar, ben, yaklaşık bir ay önce, derdi nerede, kimi oldukça önemli bağış gotten şimdi ben en azından bunu yapmak için bir maaş alabilir. Değil bir hedge fon maaş, ama bir maaş. (her ikisi de kahkaha) Andrew: bağış insanlardan geliyor kim web sitenizin üst düğmesini bağış vuruyorsun? Salman: Bilirsin, insanlar bir ton var kim, biliyor musun, o küçük bir PayPal bağış isabet ve o, her yerden var Ben, 50 sent tüm yol kadar az bağış gotten ama sadece istenmeyen bağış bir sürü insan, var 100, 200, 300, 500. Hatta 2-3 bin kişi vardı bir çift ele verdik sadece PayPal bağış düğmesinden. Ancak son zamanlarda, biz bazı oldukça önemli kontroller gotten Burada, bildiğiniz Vadisi insanlardan, Ben maaş için bir piste sahip noktaya bizi En az birkaç yıldır. Açıkçası, oradan doldurmak için başka fırsatlar orada olacağım. Andrew: Ne tür insanlar? Salman: Bunlardan bir çift bu alanda girişim kapitalistlerin bulunmaktadır. Bir beyefendi, o bir, Aslında, o Vadisi'nde değil. O Avrupa'da var. O Avrupa'da oldukça dikkat çeken bir işadamı var. Başka var, Yani, bir sürü insan teknoloji uzayda insanlardır. Sen onlar besbelli, bir yatırım olarak yapmıyoruz, biliyorum. Bu bir değil, kar amacı gütmeyen, ama onlar hakkında heyecan olduğunu düşünüyorum Burada potansiyel, bozulması türü için potansiyel. Ben, onları bir sürü aldığım geri bildirim olduğunu düşünüyorum , bir sürü insan bu yapıyorsun, bak bir sürü insan bu tür bir şey yapıyor hakkında konuştuk. Bu, bariz bir fikir tür iyi eğitmenlerden videolar çekmek için var Web'de onları koymak, ve sonunda etrafında bazı analitik yapmak, bazı kendini tempolu öğrenme yapmak, ve her şey olacak, harika olacak ama hiç kimse gerçekten bitti. Khan Academy dışında bugüne kadar en iyi MIT ve Stanford açık ders çabaları ve bütün. Bu aslında sadece video ve derslik oldu. Andrew: Sondaj. Ben diyebilir miyiz? Salman: Bunu söyleyebilirim. Ben hissediyorum ... Ben, onların açık kurs büyük bir tüketici değilim ama sen gerçekten motive edilmesi gerekir ve bir çok şey oturmak mutlaka dikkat istemiyorum Ne istediğinizi almak için. Bazen bazen öyle değil, iyi teslim oluyor. Bu, tutarsız kalite tür ve meydana gelen diğer şeyler her türlü var Bir sınıfta bir video kamera varken o biraz garip olun. Onlar aslında takdir düşünüyorum Khan Academy% 99 icra ve% 1 konuşmak olduğunu söyledi. Andrew: Beni o zaman bu sorayım. Burada özgeçmişinizi aldım. Aslında yol-makineye geri gitti Eğer bunu daha önce kadar ne olduğunu görmek için, Sen kim görmek, ve özgeçmişinizi kadar vardı. Ben ona bakıyorum. Etkileyici 'Pretty frickin. MIT 3 derece ek olarak, hangi bize bir sürü senin hakkında haberler gördük, ve Harvard biri. Oracle çalıştı. Bir girişim sermayesi şirketi çalıştı. Sen çalıştı olmak bir yolda olduğumuzu Silikon Vadisi'nin bu zengin insanlardan biri. Sen olacak, değil şimdi değil mi? Bu değil aracılığıyla. Salman: Evet, sürece bir film yapmak Khan Academy hakkında, ben olmaz. Evet, bilirsin, bu çok komik. Ben bir hedge fon çalışıyordu zaman iş okuldan sonra altı yıl, Ben, bir hedge fon kıdemli analisti oldu ve iyi yapıyor, ve sonra benim yöneticisi emekli oldu. O benim kendi fon başlatmak için beni teşvik etti bu yüzden tür bir hedge fon yöneticisi olmak için bu yolda oldu ve bütün, ama bütün zaman, ben tür rasyonalize tek nedeni ben yapıyorum o Ben bir okula başlamak bir gün istiyorum çünkü. Zihnimde, ben bir okula başlamak istemiyordu, hibe yazma ve eğitim departmanı gitmek ve bir tüzük ve bütün olsun. Ben o beni çok fazla sınırlamak hissettim. Ben hayır, ben sadece gerçekten zengin olmak istiyor gibiydi ve sadece kendi açısından bunu yapmak. Bu benim rasyonalizasyon oldu sadece alfa ve gündüz üretmek için çalışıyor. Ama, Khan Academy Hikayeye olarak, Ben biraz benim bazı fikirler için bir çıkış var kuzenlerimle, neredeyse onlara ders, ve daha sonra YouTube şey çıkardı. Ben küçük bir yazılımdır app yazdı. Bir sürü insan olduğunu kullanıyorsunuz ve vizyon bir sürü somut olmaya başladı çok erken ben bunu beklediğimden daha, ve daha sonra iç gözlem sadece tür biraz oldu Ben dışarı çok daha fazla tatmin var fark, hedge fon iş, bu büyük bir iş olduğunu Hatta bağımsız ne kadar onlar Olabilir veya sizi telafi olmayabilir ama bu sadece 10 kat daha eğlenceli oldu. Sadece darbe, her şeyi, her gün yaptığımız bu tür sonsuza kadar olabilir bu kütüphanesine eklenir. Şu anda 15 aylık var oğlum O 18 veya 30 ya da ne zaman ne zaman kullanabilirsiniz. Bu fikir, gerçekten heyecan verici var ve bu konuda sadece düşünmek zaman, ve böyle Vadisi'nde insanlar görüyorum. Ben, Silikon Vadisi ilginç bir yer olduğunu düşünüyorum Yapmanız çünkü bu bkz. Bu gerçekten parayla ilgisi yok. Ben, bu kadar çok insanı düşünüyorum Onlar puan olarak para görmek, ve onlar tür olarak görmek ne kadar önemli, dünya benim katkısı oldu ve ben, Han Akademi ile düşünmek Ben, bilirsin, bütün oynamak zorunda kalmadan bunu almak girişim destekli başlangıç ​​oyunu, Khan Academy ilgili ve ilginç olan ne bana herhangi bir para kazanacağız değil olsa bile, ve ben Atherton güzel bir ev satın almak mümkün veremem ve bir şey bu türdeki tüm, Sadece etkisi açısından, bu tür, zaten Zaten pek fazla notoreity gidiyor Oldukça başarılı başlatılması. Ben başlangıç ​​dünyasına girmiş olsaydı ve ben 10 veya 20 milyon dolara bir çıkış vardı, Bu çok büyük bir galibiyet, ama şeylerin o tip Bir kuruş Vadisi dışında bir düzine, ve Khan Academy, o benim değil, ben gibi değil, Khan Academy, ben zaten hissediyorum daha etkiye sahiptir Bunlardan çok daha, bu açıdan bu kadar, sadece yol daha darbe, yol daha eğlenceli oldu. Her gün, ben katkıda oldu şeyler, Ben, bu kalıcı bir miras tür katkıda hissettim ve sadece harfler insanlar olsun. Bu da başka bir gerçekleşme oldu. Eğer bir firma, en iyi şey bir tür olarak çalışırken sırtında bir pat tür sizin için olabilirdi olduğunu patron, ya da güzel bir bonus, ancak bu, ben 20 ya da 30 günde bir gibi harfleri alıyorum. Bu mektuplar, bazıları sadece vardır teşekkür ederim ama bazıları Sana cebir başarısız oldu "gibi "Ben gelene kadar, bu videoları kullanmaya başladı" ya da, "Artık ben bir mühendis olmak istiyorum, "ve ben matematik Hayatım boyunca kötü olduğunu düşündüm." Eğer böyle şeyler olsun, bu gerçekten diyorsunuz yapar, "Hey, bu yapmak istediğim budur." Andrew: Bu nasıl dersiniz? Ben web sitenizde bir harf gördüm. Birisi onun nerede olduğunu bilmiyorum, dedi ya da o oldu, ama mektup nereye gitti Yaşadığım yerde, "siyah çocuklar gerçekten, okullara erişimi yoktur Ben daha fazla fırsat var ve bu yüzden ve annem, bana taşındı ve benim öğretmen, benim için yapıyor değildi ve sonra videolarınızı keşfettim. " Esasen, bu hikaye, ve her şey değişti. Salman: hayır, evet, o mektup, Aslında benim web sitesinde koydu. Ben görmek bazı seviyede harfi olarak bu gerçekten benim iş çıkmak için beni ikna etti. Yani, son üzerinde birden çok diğer anlar vardı Ben, son 3 yılda söyleyebilirim nerede Khan Academy, böyle bir mektup ya da bir şey var. Oh, bilirsin, belki de bu tam zamanlı yapacağız "dedi, "ya da, hedge fon dünyasından zaman take off" ve sonra benim mali bakmak ve söyleyebilirim, "Hayır, hayır. Belki, biraz daha hedge fon dünyayı yapacağız" ama sonra, Ağustos ayında bu mektubu, '09 geç Ağustos aldı ve ben aynı hafta içinde bu mektubu var ki Khan Academy Tech Müzesi'nden bazı ün kazanılmış Microsoft Tech Ödülü, ve biraz basın başlamıştı, ve ben sadece tür olayların bir izdiham olarak inceledi Bunu yaparken gerektiğini söylüyor ki, ama bu mektup, özellikle. Ben hala, muhtemelen üst biri, bugüne kadar düşünmek Ben ele verdik kesinlikle en iyi 5 harf. Yani, bilirsin, bu düzeyinde bulunuyor, beni gerçekten o kişi için artan şey yapmadan, Onlar sadece bir yaz boyunca bu videolar tüketti. Gerçekten onların hayatını değiştirdi. Andrew: Bu arada, sohbet odası insanlar, sadece vardır onlar çok ilham konum. Ben Dan Boş söyleyerek görüyorum "Bu adam gerçekten ilham verici. "Biz röportaj içine sadece 10 dakika değil, "ve o zaten ilham oluyor," diyor. Joseph Jacks gelen "Böyle güçlü bütünlük,". Burada herkes, onlar sadece sevgi ediyoruz. Senin 3 MİT derece ilgili Joseph Jacks gelen "Kutsal bok,". Yani bize uzak üfleme ediyoruz. Bunu yapalım- Salman: Bilirsin, ben başka bu ekleyeceğiz Burada, bu kar amacı gütmeyen yapma konusunda türden bir şey, olduğunu bu dışarı geliyor iyi niyet sadece bir şey daha büyüktür büyüklüğü emir olduğunu. , Yani, ben bir kar amacı gütmeyen olarak yaptım ben ikna oldum iyi niyet aynı seviyede değil olurdu. Bir sürü daha var var Biz genel olarak bu konuda daha fazla konuşmak olabilir ama insanlar buna iyi cevap bence, ve böylece insanların doğrama dışına geliyor Gerçekten de yardımcı olur. Andrew: Yani, burada yapmak istediğim şey bu. Ben senin vizyon uzun vadede hakkında sormak istiyorum bu yüzden ilham devam edebilir ve benim seyirci ilham. Buraya nasıl geldiğini öğrenmek istiyorum, ve sonra ben nasıl bu kadar iyi yaparsınız, size sormak istiyorum? Eğer konuları alabilmesi için Çünkü Eğer bütün hayat öğrenme harcamak yoktu, ama her nasılsa, onlar bir parçası konum gibi görünüyor yapmak Kim olduğunuzu ve daha sonra bunları açıklamak kolay-anlamak yolunda. Ben bunu öğrenmek istiyorum. En büyük vizyonu ile başlayalım, bu yüzden bununla nereye gittiğini biliyorum. Bu çıkan gelecekte ne hayal edersiniz? Salman: Evet. Bilirsin, insanların videolar biliyorum. Ben videolar yapmaya devam ediyorum. Bu muhtemelen benim zamanında en yüksek getiri var. Ben, dün bir vakıf konuşuyordu ve onlar Nerede öngörülüyor etmeyin "gibi idi "Kendinizi 5 yıl içinde?" Ben, benim zaman en az% 60 harcama Hala videoları yapacak. Bilginin sonsuz bir miktar var, Bildiğiniz gibi, ben şeyler öğretmek Bu ille benim temel uzmanlık vardır, ama benim temel uzmanlık bölümü yüzden onlara öğretmek olabilir olun. Sadece video kütüphanesi ötesinde, Ben özgür bir sanal okul haline bakın, ve ben olduğunu düşünüyorum ne demek Bir video kütüphanesi var, Eğer, değil mi kendi kendine öğreten adaptif egzersizleri var İsterseniz adaptif onları arayın. Zaten yerleşik. Aslında, bunu daha önce inşa etmeye başladı Ben videolar üzerinde çalışmaya başladı. Videolar aslında yazılım parçasına bir tamamlayıcıdır, ve insanlar oturum açabilirsiniz. Bu khanexercises.appspot.com at var, ve hepsi bedava. Sadece bir Google hesabına ihtiyacınız vardır. Bir uygulama motorunda var. İnsanlar, Ağaçta çıkan başladı bu konuda çalışmaya başladı, bu yüzden bunun üstüne bir açık kaynak projesi var, yani sadece Khan Academy, sanal okul olacak ama bu kod daha sonra başkası için de kullanılabilir onlar isterseniz eğitimin kendi ada yapmak istiyorsanız. Ama fikir, videolar var olduğunu Eğer 1 de sizi başlatmak artı 1 2 eşit egzersizleri var. Onlar size tüm yol kadar çalışacaksınız, ve onlar dinamik olarak oluşturulmuş ediyoruz. Onlar size tüm yol kadar çalışacağız. Şu anda, onlar hakkında cebir geçmesi. Videolar iyi ki ötesine, ama egzersiz onları hesabın içinden gitmek istiyorum ve kimya, ve bu dışarıda bina tutmak. Biz her şeyi hakkında veri toplamak. Biz size izledim Ne videolar biliyor videoları izledim zaman, ne egzersizleri izledim. Biz sıkışmış olduğunuzda üzerinde sezgisel yapacağım ve ben tür resmi tamamlamak düşünüyorum sonra ne bir sanal okul değildir, Gerçek peer-to-peer talimatı yapmak için topluluk kaldıraç, bu yüzden Andrew sorunla olduğunu biliyorsanız Negatif üslü ve Mountain View yaşayan Sal, negatif üsler bilir ve ben, senin programları hem biliyorum Ben bir peer-to-peer etkileşimi kurmak edeceğiz, ve sonra ben de farklı bir oturuma sahip olacak Ben 4 yıl önce kuzenlerimle was having daha ve o zaman biz de kaydedebilirsiniz edeceğiz, bu yüzden de bu kütüphanede bir parçası olur biz bu verileri toplamak olduğunu. Bu iyi bir etkileşim oldu? Beni oranı edeceğiz sizi oranı edeceğiz, varsa ve o zaman biz de görebiliyordu performansınıza istatistiksel anlamlı sonuçlar. Ben, kar amaçlı dünyasında söylenecek çok şey var düşünüyorum Video kütüphaneleri yapıyor bir sürü insan var, ve onlar hakkında veri toplamak için farklı yollar yapıyoruz ve en iyi video var, ve sonra alıştırmalar diğer insanlar vardır ve keşfetmek için başlayan başka insanlar var peer-to-peer öğrenme, düzgün yapmak amacıyla ama oldukça ikna oldum, Aynı yerde bir araya hepsini istiyorum. Andrew: Tamam, bu yüzden bugün videoları var. Eğer app motoru üzerinde ne hakkında konuştuk. Ben biraz o oyun oynadı. İlginç. Sen öğrenmek için olsun ve sonra gitmek Eğer öğrendiklerinizi dayalı sınavlar almak bir yer, bu yüzden, ben ile oynanan örnek kullanmak için o, 9 artı 5 ne oldu ve ben cevap bilmiyordum eğer, Ben bir ipucu görmek için düğmeye basın olabilir, ve ipucu, 9 altında bana topları gösterdi ve sonra ben hala cevap bilmiyordum eğer Ben, yine ipucunu giderdik ve ben, altında 5 5 top görürdünüz ve sonra onu cevap verebilecek, ve daha sonra bunu takip, ve böylece o bugün var, ve daha sonra ileride Eğer, peer to peer eklemek edeceksin ve daha sonra başka insanlar vardır söz kim zaten yapıyoruz. Ne Cramster gibi insanlar hakkında, kim, başka kim zaten bu yapıyor ya da değil mi? Burada kim röportaj mı? Ben kurucusu röportaj İnsanlar, Shai Üniversitesi. O bir online üniversite yaratmak istiyor. Bu nasıl orada zaten ne neresinde? Sen şimdiye kadar odak bir sürü düşünüyorum, biliyorum sahip platformda yapılmış ve ben% 100 değilim. Seni yaşadım bu 2 çabaları hem biraz aşina değilim ve ben, bu işi, platform konularda yapmak için düşünüyorum ama platformu gerçekten çok iyi bir içerik çekirdeğe sahip olması, ve bu insanlar platformunu kullanan yapacak ne, ve ben, şu anda değer önerme düşünüyorum ve bence sebebi Khan Academy bu çünkü, bilirsin çekiş bir yeri vardır insanların "Khan Academy nedir?" derler Bu,% 95 içeriği ve% 5 platform ama bu bize yeteneği verir ne düşünüyorsun Sonunda% 95 platformuna çevirmek için, belki 50-50,% 50 platformu, bu yüzden, bu çabalar ne olduğunu bilmiyorum ama ben bile Vadisi'nde birkaç startups tavsiye ettik var Eğitim ve bu konuda, bu konuda çok künt olmaya çalışıyorum olmadan, Ben, onların sorun bir çok biliyorsunuz, olduğunu düşünüyorum MBA bir çift vardır, bu büyük resmi fikrim yok, hangi yanlış bir fikir değildir, ama onlar iyi eğitim değerini küçümsediler düşünüyorum, ya da gerçekten iyi bir içerik değerini küçümsediler, hangi ı eğitimde süper önemli olduğunu düşünüyorum. Andrew: Pekala. Diyelim ki, bu nasıl başladığını geri dönelim. Herkes zaten bunu biliyor gibi hissediyorum ama onlar muhtemelen olamaz. Eğer insanlara söyleyebilir misiniz? Ben hissediyorum nedeni, çünkü son zamanlarda bizim uzayda olduğunu girişimci uzayda, insanların sizin hakkınızda konuşmaya devam. Ben Hacker News gördüm. Jason Fried sitesinde hikayeni gördüm. Tabii ki, bize bir sürü NPR nerds. Biz orada bir hikaye duydum. Böyle başladı duymadım herkes için, Eğer bunları söyleyebilirim? Salman: Evet, ben ... Peki, gitmek istediğiniz ne kadar erken bağlıdır. Üniversiteye geri gitmek, ben her zaman bu vizyonu var mı tür arasında bir kutsal kase oluşturma zaman, ben bunun olacağını düşündüm yazılım tabanlı Eğitim platformu, ama o zaman tabii ki, benim eğitim aldım, Benim kariyer raydan var, ben bir hedge fon sona erdi Biz şimdi 2004 yılında kuzenim ve amcası ve teyzesi konum New Orleans beni ziyaret edildi. Kuzenim Nadia, sorun yaşıyorsanız iyi, sadece konuşma geldi o 7 sınıf için ön cebir yerleştirilir olmadığını, ve sonra ben tür Hey, bu büyük bir anlaşma "dedi. "Sen bunun farkında değilsiniz. "Bu Ortaokulda zararsız bir şey gibi görünüyor, "Ama sonra o 8. sınıfta olacak almak cebir değil. O üst düzey olduğunda "İyileşecek, hesabı almak değil "ve bu olacak gerçekten onun kariyer fırsatlarını sınırı var, "ya da o istiyorsa, tüm bu diğer yan, "ve hatta kendi kendine güven," ve o gerçekten parlak kız. Daha sonra bir gerçekten parlak bir kızdı. Oldukça belliydi, bu yüzden onunla bir anlaşma yaptım. Benimle çalışmak isteyen varsa ben, "Hey, gibi "yarım saat okulunuz ve işimin bir gün sonra, "Ben uzaktan seni öğretmen olacağım. Ben Boston'da olacağım. "New Orleans olacağım." O kabul etti, ve biz bunu yapmaya başladı. Biz sadece, Yahoo Doodle kullanılan ve bir konferans araması, ve gerçekten iyi çalışma sona erdi. Ben bile bir kaç ay içinde, yani o sadece ön cebir yapmadığını O, cebir şeyler üzerinde çalışıyordu ve sonra ben onu kardeşleri ile çalışmaya başladı ve aile üyeleri ve aile dostları sonra diğer, ve bir kaç şey zihnimde attı. Ben, bilirsin, gibiydi 1-on-1 öğretim insanlar Gerçekten bu tür bariz olabilir, hangi sanal olsa bile, işleri, ama Gee, ben bir yolu olsaydı "gibi "Ben bu Ölçeği biraz yapabilirdiniz," ya da en azından, biraz daha kolay hale Beni lojistik yapıyorum her şeyi işlemek için, ve bu yüzden iki şey yaptım. Ben yazılım üzerinde çalışmaya başladı. Ben, videolar önce yapmaya başladı Ben istedim çünkü ders başladığında, bilirsin Hatta Nadia, rastgele web sitelerine onu işaret eder, ve ben Hey, bazı egzersizler var "derdim. "Neden onlarla oynamak değil mi?" O egzersizleri yaptım ben, o ne yaptığını bilmiyordu. Ben çok veri odaklı oldu ve ben gibiydi "Eh, ben biraz bunun için onu kelime almak zorunda, "Nasıl o konuda hissettim." Ben farklı şeyler onu işaret devam ediyorum, Ben tıpkı bana sadece benim kendi küçük yazalım oldu Kendi küçük JavaScript betikleri sorunları oluşturmak için, ve bana bunun arkasında küçük bir veritabanı koyalım bu yüzden yapıyor zaman izleyebilirsiniz, o götürüyor ne kadar, şey bu türdeki tüm, ve daha sonra bir dostum anlamıyla dedi, "Hey, sen niye orada bazı video eklemek değil, biliyor musun?" Ben biraz ona anlatıyordu çünkü "Evet, bilirsin, bu çocuklar, "Ben tekrar tekrar aynı ders yapmak zorunda tutmak. "Bu zamanlama zor oluyor. "Ben, ben çalışıyorum 5 veya 10 çocuk sahibi "ve ben bir gün işim var." O, "Neden YouTube videoları yapmazlar, gibi oldu? "Bu onlar için yararlı olabilir." Yani bunu denedik ve ilk geribildirim benim kuzen var onlar kişinin daha YouTube'da beni daha iyi sevdim oldu ya da hemen hemen, ya da yaşamak ve ben paket daha az stres olduğunu düşünüyorum, Onlar duraklatmak ve tekrar olabilir. Onlar, kendi zamanında bunu yapabilirdi Bu zamanlama durumun hiçbiri yoktu bu yüzden onlardan bu geribildirim aldık. Diğer insanlar, tarassut başladı ve diğer insanlar bu notları göndermeye başladı, gibi "Hey, benim cebir sınavında A aldın bunun nedeni "ve ilk başta o olabilirdi bir not, bir hafta veya bir not, bir ay, ama beni oldukça heyecanlandırdı. Fikirler, kristalize olmaya başlamıştır Ben Gee, bu kütüphane yaparsanız, "dedi "Bu ailem için sadece yararlı olsa bile, "benim kuzen gibi şimdi kullanıyor kim, "ve benim, ben, zaman bir oğlu yoktu "Ama benim gelecekteki çocuklar ve herkesten, "Bu bizim aile sadece büyük bir hediye, "ve diğer insanların bunu kullanarak sonuna kadar ise, "O, daha düzgün olduğunu" bu yüzden bu tür benim için eğlenceli bir çıkış oldu. Ben, bilirsin, çalışıyordu biz bir yıl sonra Palo Alto dışarı kaymış, bu yüzden, doğu kıyısında çalışma saatlerinin oldu bu yüzden yaklaşık 2 pm tarafından çalışma ile yapıldı Eşim, tıp ihtisas oldu Bu zaman zaman eğlenceli bir kullanım olarak ben, çok zaman vardı ve ve bana bu tür eğitimi almak için bir çıkış tür oldu benim plaka kapalı Bu eğitim fikirler, ve ben matematik seviyorum. Ayrıca beynimin parçalarını meşgul bir yol oldu Bir süre meşgul etmediğini, bu yüzden eğlenceli bir sürü vardı ve aslında bir etkiye sahip oldu. Sonra hızlı ileri 4 yıl, sen biliyorsun Eylül 2009, oradan almak ve şimdi biz ne olursa olsun, 16-17.000.000 görüşlere sahip ve en çok kullanılan açık kurs kütüphanesi var. Andrew: Eylül 2009, istifa gün olmak ay olmak işinizi çıkın böylece bu tam zamanlı yapabilirim? Salman: Doğru. Andrew: Eğer bu söylüyorsun olarak merak ediyorum biliyor musun? Ben matematik öğrenmek istedim akrabası olsaydı ya da ben onları bir kez yardımcı olabilecek, bir şey öğrenmek istedim. Ondan sonra ben bir web sitesine bakın olabilir nereye gittikleri ve bundan sonra öğrenebilirsiniz. Neden bu kadar çok vakit geçirmek istiyorsunuz? Sen başka şeyler oluyor var, bir işim var. Salman: Bilirsin, ben düşünüyorum ... Sen bu eğlenceliydi, biliyorum. Bir hedge fon çalışmak Bak, eğer büyük bir işti ve ben söylemek zorundayım, Ben çalıştım hedge fonları, ve ben, 6 yıl boyunca özellikle bir hedge fon çalıştı tipik gerçekten yüksek güç tip-A tipi bir yer değildi. Bu firmanın gerçekten entelektüel, düşünceli türü oldu. Patronum gerçekten odaklanmış gerçekten harika bir adamdı iş-yaşam dengesi tür. Ama, aynı zamanda, o, gerçekten iyi bir iş oldu ama sen söyleyebiliriz bir sürü yoktu Bugün dünyaya katkıda bulunmuş ne olacak? Hatta hedge fon işinin kendisi doğası, Eğer gerçekten iyi analiz yapabiliriz ve o yatırım, hiçbir gider ve sonra şanslı alabilir ve yapabilirsin, böylece bir sürü var, ve neredeyse her gün yapmak bir şey için can atıyorum nerede X saat için yaptım gibi hissediyorum, ve o X'in saatleri şeye olumlu katkısı oldu. Bu, biraz daha büyük pasta yaptı ve ben, bana amacın biraz ne verdi olduğunu düşünüyorum ve bana bir çıkış verdi ve bu beni ben değildim gibi, bilirsin hissettirdi. Benim aşamada kabaca arkadaşlarım bir sürü konuştuk Benim kariyerimde, ben, bilirsin, gibi oldu bu tür, bak kafama dank etti Eğer hayat oldukça değerli olduğunu ve ben hedge fon ne yaptığını, Onu küçük düşürmek istemiyorum. Bence harika bir iş olduğunu düşünüyorum, ama ben, hayatımın 6 yılını geçirdiği ama o göstermek zorunda gerçekten ne için Ben daha iyi menkul analiz etmek öğrendim deneyimi vardı ve ben işletmelerin iş ve bütün bunlar nasıl hakkında çok şey gördüm, ama gerçekten bunun için göstermek zorunda sadece ne bazı rakamlar oldu Bir banka hesabı yere de. Gerçekten hiçbir gerçek somut katkısı vardı Sanki bunu göstermek ve bu bana bu çıkışa verdi Ben bu yıllar gibi hissettim nerede boşa değildi. Ben daha çok hissediyorum. Benim günüm boşa gibi evey gün, neredeyse hissediyorum Ben birkaç video yapmazsanız, ya da ben yazılımın biraz yazmayın eğer. Ben sadece toplantılarda bir gün oturup ya da ben, fundraise çalışırken veya herhangi başka ediyorsam Ne Khan Academy yapıyor değilim gibi hissediyorum yapıyor olması gerekiyordu. Andrew: Bu yardımcı olabileceğini o zaman düşündün mü sen bir gün başlatmak olacak okul için hazırlanmak ya da belki de bu yol açacağını düşündünüz Ben oluşturabilir ve satabilirsiniz bir okul veya yazılım? Ne o yol için gittiğini düşündün? Salman: bu konuda var sonra, JavaScript modüllerin kere, bir kere ben, hakkında vardı Ben, bunların 20 hakkında söyleyebilirim ve benim kuzen ve aile ve arkadaşlar ile kullanıyordum ve onlar, bunu kullanarak edildi Gerçekten, onlara öğretiyordu ve videolar ile birleştirir. Video kütüphanesi yaklaşık 100 var bir kez, ve bunun kombinasyonu gerçekten çok iyi oldu İnsanlara cebir yoluyla ön cebir öğretmeyi, Ben çok ciddiye, biliyor musun düşünmeye başladım? Gelecekte fo okul olması gerekir işletim sistemi olarak böyle bir şey, onun DNA at böyle bir şey olması gerekir. Ben yaptım, ve aslında, bu sanal okula görüntülerim biz, hakkında daha önce konuştukları, bu sanal bir okuldur. Kendisi üzerinde duramazdı. İnsanlar sanal okula gidebiliriz ve şeyler öğrenmek için kullanabilirsiniz, başka bir şey bağımsız, ama aynı zamanda işletim sistemi olarak kullanılabilir veya fiziksel okul için DNA, nerede, bir 1 oda okul binasını var her yaştan çocuklar, biliyorsun, değil mi, insanların yaş bağlamak aslında çok tuhaf bir yoldur Farklı konseptlerde, böylece birlikte bir odada her yaştan öğrenciler var. Onlar, onların günün bir parçası için, üzerinde çalışıyoruz onların tam gün, onların günün bir parçası için, onlar tür kendi çekirdek beceriler olacak almak için teknolojiyi kullanıyorlar. Bir şeyler anlamak yoksa, Onlara yardım için gidiyoruz odadaki diğer insanlar var, böylece Odaya meydana peer to peer çok şey var. Hatta, site genelinde meydana gelebilir ve sonra günün geri kalanında harcanmaktadır Gerçek proje tabanlı öğrenme yapıyor. Proje tabanlı öğrenme hakkında konuşmak bir çok şey var, ama bunun pek maddi değildir. Yani, gerçek proje tabanlı öğrenme, nerede çocuklar aslında programa öğrenme, Onlar gerçekten çalışıyoruz gibi şeyler bina. Onlar aslında yayınlanmaktadır şeyleri yazıyoruz. Onlar aslında müzik beste ediyoruz yerine sadece müzik çalmak için öğrenme. İşte tüm yönü bu. Kesinlikle, kesinlikle, bu olmak istiyordum o hale geliyor gibi sonunda ve görünmek Okulda olası bir çerçevenin DNA. Ben, yaz kampları bir çift ile yaptım ve öğretmenler raporlarını istedi. Gördüğüm Can, sen, onlar tüm öğrencilere, biliyorum ve biz oldukça hızlı bir şekilde, bir paradigma bu tür yerleşmiş Öğretmen odasına yürümek ne zaman, Bütün çocuklar, kendi hızlarında çalışıyor ve öğretmen sadece bir elektronik tablo, diyerek alır "Bakın, herkes iyi, ama bu 2 çocuk sorun yaşıyorsanız "ekleme ve negatif sayılar çıkarılarak ile." Yerine şeyler bu türdeki tüm ders vererek öğretmenin, ve itiraf Öğretmen sadece kenara bu iki çocukları alır Onlarla çok samimi bir oturumu yapar, ve kendi hızında herkes çalışmasına izin. Ardından, yardıma ihtiyacınız önümüzdeki iki kişi kim? Hatta, öğretmen bile gelmeden dahil olabilir, Diğer akranları yardımcı olabilir, şey tüm bu tip böylece, daha fazla ve daha fazla teknoloji alabilirsiniz bunun üzerine daha fazla ve daha fazla veri alabilir, Herkesin hayatı çok daha akıcı yapabilir, ve çok daha akıllı şeyler yapmak mümkün İnsanların enerjilerini işaret nerede. Andrew: Bu konuda konuşmak gibi ben bu kadar tutku görebiliyordu. Ben bu hedge fonları hakkında tutkulu olduğunu hayal bile edemiyorum girişim sermayesi veya önceki çalışmaların herhangi birini veya. Salman: Evet, hayır, ben değildim. Ben bu sektörlerde çalışan değilim şimdi görebiliyordu Bunu söyleyebilirim. (Sal gülüyor) Ne demek, o vardı var, Yani ben Khan Academy dışında düşünmek, hedge fon işim muhtemelen mümkün olan en iyi işti. Daha önce belirtildiği gibi ne, bu konuda eğlenceli Ben, benim temel yetkinlik dışında öğretmek bu yüzden ne bir sürü gerçekten yeni şeyler öğrenmek olduğunu ve ben gerçekten derin düzeyde öğrenmek için denemek ve o, benim hedge fon işinde ne yapmak zorunda gerçekten nerede her gün, biz, bir petrol şirketi konuşmak istiyorum ve daha sonra ertesi gün, Biz bir internet pazarlama şirketi konuşmak istiyorum ve ertesi gün biz, bir tavuk yumurtası şirket konuşmak istiyorum bu nedenle ait işlemin bu tür Her zaman yeni şeyler öğreniyoruz, ve ne tür bir hızlı uzman olmak zorunda. Andrew: Anlıyorum. Pekala, çevrimiçi bu videoları olsun. Anlıyorum nasıl bugün, sen varken, Kaç videolar var? Salman: 1,500 biraz fazla. Andrew: 1,500 biraz fazla. Eğer hatta 500 1000 videolar olsun anlıyorum. Bu şey gibi hissetmeye başlar. NPR sizi gelir ve görüşmeler olduğunda, BBC seni üzerinde olduğunda, başlar şey gibi hissediyorum. Sadece 100 veya 200 iken ne olacak? Hiç o anlarda hissettin mi, vay, ben sadece bir YouTube yapımcı değilim. Bu, beni ve kedi videoları yaratıyor adam ve o benden daha fazla izleyici var. Salman: Ah, evet. Hayır, kesinlikle. Biliyor musun, ben, son bir yıl içinde düşünmek arkadaşlarınızla ve ailenizle bir çok söylemeye çalışıyorsun "Evet, Hey. Sal yapıyorsa Ne büyük olduğunu." 3-4 yıl öncesine giderseniz Ama bence ve ben tür sadece içine gidiyordu, bazen misafir odası, ve sonunda dolap dönüştürülmüş Bu YouTube videoları yapma onları bir sürü Sal ne işi var? "dedi "Neden bunu yaptığı zaman tüm harcamaktadır?" Ben, bilirsin, biraz gibi bir sürü arkadaşım vardı "Bu garip türüdür." Andrew: Bu nasıl hissettiğini anlat, geri bakmak ve söylemek kolay, çünkü "Eh, biliyorsunuz, böyle oldu, "ve bunun aracılığıyla var." Böylece hissettim nasıl anlat Hayatımda bu durum varken, ya bizim dinleyicilerinden biri hayatlarında o var Onlar gibi 100 videolar nerede Bir milyon-video projeye yolu, daha sonra tekrar edildi ve hiç kimse onlara inanıyor ve kendilerini şüphe, onlar sizinle tanımlayabilir. Yani senin için nasıldı? Salman: Biliyor musun, ben bana izin ne düşünüyorsunuz tür bir enerji yüksek düzeyde tutmak ve motive kalmak ve bunu yapmak istiyorum hiç o aldın nerede var umurumda değildi ki. Ben, oldukça mutlu oldu Ben onlara küçük başarılarını diyebiliriz sanırım. Ben 20 kişi bir gün izlerken ki heyecanlıydı, Ben bilmiyordum 20 kişi benden matematik öğrenme bulundu. Ben bir otobüs çarpsa için olsa bile fikir 20 kişi bir gün, hiç büyümek etmedi bile, Hala benden matematik öğrenmek istiyorum. Yani, bana göre, oldukça derin bir kavram oldu. Benim için, sadece birkaç gün notları, ve bu fikir beni söylemek için yeterli idi "Hey, bu benim zaman değer bir projedir." Yani, öyle, en azından hiçbir sivil yakınları izledi eğer, ama oğlum, o 18 yaşında iken, benden cebir veya hesabın biraz öğrenir kendisi tarafından o değer yapar. Ben tek başına bir düzgün proje yapar demek istiyorum. Ben o günlerde düşünüyorum, Ben küçük, o küçük etkisi hakkında sadece heyecanlandım. Bu yeterli oldu. Şimdi, aklımın arkasında, o büyüyordu. Ben, bu tutar Peki, eğer bu hızla büyüyor "dedi "O halde şimdi, 20 var. "Gelecek ay, 30 olabilir "ve, oğlum, bir yıl içinde, biz, bir çift bin olurdu "ve iki yıl içinde, bilirsin ..." Üstel büyüme, oldukça hızlı olur. Sadece sos olurdu gibi Böylece, ben oldu her şey üstünde. Andrew: Eğer bunu şüpheliydi bir an var mı? Sen aşağı neredeydi? Nereye ne dolaba burada yapıyorum "dedi "ya da öyleydi yerde benim bilgisayar üzerinde?" Salman: Biliyor musun, ben yapmadım, Ben her ne kadar çok şey var ... Bunu asla şüphe etmedim, ben de sana birini söyleyeceğim, Ben inatçı bir karakteri biraz değilim, ve ben erken yaptım sahip insanlar "sen olduğunu sanıyorsun kim?" dedim Öğretmenler olduğu gibi, bilirsin, ben yaşadım arkadaşlar, akademisyenler kim. Hepsi değil, bazıları çok destekleyici. Onlar serin olduğunu düşündüm. Genel olarak, ben tür olumsuz itme-geri aldım videoları yaşamamış insanlardan. İki kampları var. Aslında videoları deneyimli kişiler ve Wow, bu öğrenmek için serin bir şekilde tür "dedi. "Bu garip çekici ve garip bağımlılık oldu. "Bu tür şeyler hakkında beni heyecanlandırdı "ve bu tür eğlenceli oldu." Bu insanlar, neredeyse evrensel olarak destekleyici değil sonra çok küçük bir alt grubu, Bana yakın olan insanların aslında yaptım. Onlar aslında onlara deneyim için zaman aldı. Biliyorum çok daha fazla insan, gibiydik bilirsin, milyarlarca dolarlık eğitim harcanıyor var, binlerce insan doktora ile var eğitim sistemini sabitleme onların bütün hayatını harcama, Senin düşünmek senin kibirli değil ve YouTube videolarını olacak etkisi her türlü var mı? Ben temelde özetini, yani bir sürü insan bana anlatırdı ne. Ben ilk başta bunu biraz savunmak istiyorum. Ben, aklımın arkasında, iyi, gibi olurdu Ben Eh, ben bu çabaların bir sürü düşünüyorum "derdi sadece bürokrasisi hakkında harcanmaktadır ve insanlar şeyler hakkında konuşurken, ama ben öyle demezdim. Benim cevap Bilirsin, haklısın "oldu. "Ben olacak sanmıyorum, biliyorsun, "Ben istiyorum benim kendi küçük küçük şey. "Herhangi bir etkisi varsa, bu bir etkisi vardır" ama aklımın arkasında o, beni gerçekten kızdıran ve daha da beni motive Daha fazla ve daha iyi videolar yapmak için, ve bunu yapmak için. Bir dereceye kadar, bu ne var, Tarih videolar gibi konuştuk. Her zaman, videolar küçük bir set karşılamak Ben, ön cebir ve cebir ile başladı Ben her zaman bazı itme geri almak istiyorum. "Oh evet, bu, orada ne var, güzel ve şirin "ama bu hesabı için işe yaramaz, "ya da bu, diferansiyel denklemler veya fizik işe yaramaz" ve ben "Ah, belki de haklısın." gidiyorum Ama sonra eve gitmek istiyorum, ve gibi, "Ben o kişi olacak göstereceğim. "Ben cebir ve diferansiyel denklemler düzeltmek edeceğim." Sonra hemen geri itme olsun, "Ah, bu bunun için işe yarayabilecek, "ama o beşeri için çalışmaz, "işe yaramaz ve bunu mümkün olmayacaktır. "Sen diğer insanları almak zorundayız." Ben, insanlar hala söyle kaç inanılmaz demek "Peki, sen daha fazla insanı almak zorunda değilsin." Ben buna açığım. Ben alıyorum başkalarına karşı böyle değilim. Aslında, başladığımda, Ben, bu olur nasıl düşündüm 20 bize büyük yapıyor orada olacağını, ama bu zor aslında. Birçok insan "Evet, bu harika." Derdi "Evet, videolar yapmak istiyorum gibi partiler, onlar olurdu, "ve o kadar serin olacağını" ama aslında aslında oturarak aşağı geldiğinde tabletin ve kayıt YouTube videoları ile, hiç kimse gerçekten yaptım. Şimdi bile, varsayım çok gibi var, "Ah, pekala, sen, K-12, tüm yapmak mümkün değil" ve ben, "Yarı zamanlı gibiyim, 4 yıl boyunca, "biliyorsun, çoğu zaman bir hedge fon çalışıyordu. "K-12 matematik It hemen hemen% 90 yapılmıştır. "O tam zamanlı tahmin ederse, "bunu yapmak için uzun sürmez." Ben söylemeyeceğim I olan tek kişi olduğumu söylüyor. Aslında, diğer insanların bunu yapmak istiyorum ama onlar, yapmıyoruz bu yüzden, onlar yapmıyoruz, ben zaten bunu yapmak istiyorsanız bu yüzden yapacağım bunu. Bu motive edici bir kuvvet biraz olduğunu insanların tür sizin geçerliliğini sorgulamak ya da yetenek şey yürütmek için. Bu benim göbek biraz küçük yangın tutuşturur. (gülüyor) Andrew: Evet, ben de gördüm. Ben de kendimi bu hissettim. Pekala, bunu nasıl yapıyorsun? Nasıl bu kadar iyi yaparsınız? Beni sadece izin ver ... Aslında, neden bunu anlatarak başlamak değil mi? Belki, röportajda daha erken yapmalıydım ama neden biz önce bunu açıklayan ile işe başlamak değil, sence? Salman: Evet, bilirsin, videolar, beni görmüyorum. Onlar neredeyse evrensel olarak siyah arka plan sensin. Bazıları, siyah arka planlar yok ama onlar siyah geçmişleri var, ve ben sadece renklerde yazıyorum ben güzel görünüyorsun düşünüyorum Ben konuşurken, ben videoyu anlatmak ederken, ve form faktörü, iki şey başladı, Nadia yaşıyor ne bu temelde oldu ben onunla bu ilk canlı sanal oturumları yapıyordu. Beni görmedi. Biz sadece gidiş bir konferans görüşmesi vardı, ve o sadece ben yazarken ne gördüm, ve bu nedenle, onunla çalışmış bu yüzden muhtemelen çalışacağız dedi. Ben de, ben iyi kayıt cihazları yoktu istedim. Ben bir video kamera yoktu. Ben bile, ben bile, bir noktada düşündüm belki bir satın alma, ama gerçekten zor. Eğer gerçekten güzel bir video kamera almak bile, Eğer, aydınlatma hakkı almak zorunda sonra kendi mikrofonu almak zorunda. Ben deli şeyler her türlü yapmanız gereken, yani profesyonel görünmesi için, ama sadece bir ekran yakalama yaparsanız USB kulaklık seti ile, ve ben, Microsoft Paint ile başladı ve şimdi, biraz meraklısı şeyler kullanıyorum ama ben hala 3 Beraberlik Pürüzsüz kullanıyorum, hepsi bu. Bu freeware bir parça. Bu, çok daha iyi çıkıyor ve ben insanlardan olsun geribildirim, ve o Gez şimdi biraz açıktır aslında çok daha samimi form faktörü olduğunu. Bir odanın diğer tarafında gibiyim gelmiyor Size ders. Birbirimize yanında ya konum gibi, kelimenin tam anlamıyla hissediyor ve biz aynı tahtaya bakıyoruz ya da aynı kağıt parçası, ya da hatta benim anlatım düşüncelerinizi nedir, ben gibi hissediyor Bazı düzeyde. Yani her ikisi de form faktörü, bence, zorlayıcı Öğrencilerin bir sürü, ve bu benim için gerçekten çok kolay. Ben gerçekten sadece, kayıt basmak gerekiyor gidiş ekran yakalama başlar. Saçımı tarak zorunda değilsiniz. Ben tıraş gerekmez. Ben, bir şey yapmak zorunda değilsiniz ve ben sadece konuşmaya başlayın ve öğretim başlatın. Ben bunu nasıl sorusu, cebir içeriğinin bir sürü gibi şeyler, Ben gerçek zamanlı olarak o bir sürü yapmak, çok konuşma, Yapmam örnek sorunları çok, Erken videoları, aslında, anında onları yapılmış Ben atıkların zaman bu tür biraz fark, hangi ama her zaman anında bunları yapmak, ve ben bu öğrencilere kavramları içine bir lens verir düşünüyorum Normalde görmüyorum. Bir ders kitabında, demek ya da geleneksel bir derste, Her zaman, bir bitmiş ürüne sahip Öğretmen örnek görmek olduğunu, Onlar örnek yaptık. Belki onlar o 6 kez o gün yaptık son 20 yıldır, ve sen, onları görmek asla Sorunun sanatını görmek asla, ve sen, gerçek zamanlı olarak çözülmesi Görmez ve ben geribildirim bir sürü almak. Öğrenciler, bana biraz yolda gitmek ve söylemek görmek ister "Ah bekle, bekle. Bu doğru değil, o gibi görünüyordu çünkü "ama ben yaptım. "Beni geri Let ve bu diğer yolda gidin." Onlar gerçekten gayri konuşma takdir Yüksek sesle tarzı düşünüyordum tür. Daha fazla hazırlık yoğun konular için, Ben hücresel solunum yaptım gibi veya Fransız Devrimi. Bunlar, o şeyler değildir Eğer, benim eğitimde kendilerine maruz kalmıştır, biliyorum ama onlar gibi o I would şey değildi Eğer 2 yıl önce bana çarptı ve dedi olsaydı, "Sal, bana dair her şeyi anlat "Bu aşamada tarafından oluşturulan kaç ATP söyle "hücresel solunum." "Eh, ben uzun zaman önce aldı." Gibi olurdu Şeylerin o tip I çok fazla zaman harcamak yapmak konu kendimi daldırarak. Andrew: Yani bu konuda söyle. Süreci hakkında söyle. Eğer bu bilgiyi absorbe nasıl, ve sonra biz paylaşmak nasıl içine alırsınız başkası ile zor bir konu? Nasıl öğretiyorsunuz? Nasıl bu kadar çabuk kafanda bilgi alabilirim? Salman: Bilirsin, iyi, ben çalışıyorum, I can gibi gibi birçok şeyi okumaya çalışırım. Ben, bir dereceye kadar, bilirsin, düşünmek Açıkçası Khan Academy web bağlıdır. YouTube'u ve bütün ihtiyacımız var, ama aynı zamanda kendi hazırlanması için gerekli web Çünkü eski günleri tür, Eğer tek bir kaynak olurdu. Eğer ders kitabı ya da her neyse olurdu, ve bu çok sınırlayıcı ki, ama şimdi kelimenin tam anlamıyla, sen ders kitapları var, Eğer, Wikipedia gibi şeyler var Eğer web üzerinde rastgele profesör, rastgele insanlar var kavramları açıklamak. Sen, bunların% 90, bunu aynı şekilde açıklayan bildikleri ama bu% 10, onlar bir şey söyleyeceğim, ve sadece, beyninizde tıklar "Ah, neden herkes sadece söylemek değil mi?", gibi ve oldu Yani, en var: ve sonra, bilirsin, tüm bu diğer var Sanırım, aslında büyük bir hayranıyım, Evet, bu yayıncılık sektöründe bir yorum türüdür. Ben ders kitapları öğretmek için değil yazılır düşünüyorum. Ders kitapları, okul panoları etkilemek için yazılır ve ağır, bu etkileyici olmak için, bir şey karşıt olarak, mezar biliyorum Bir öğrenci sindirmek olabilir. Aslında bence ne olursa olsun, bir sürü, öğretmek-yourself kütüphanede kitaplar olsun 10 $ veya Barron Matematik Kolay Yolu, Biyoloji Kolay Yolu, bunlar aslında gerçekten iyi metinlerdir. Bunlar hafife alınmamalıdır. Sen böyle bir şey ile başlar, Sorularınız zaman, sen gibisin "Tamam, bu tür bana bakış verdi, "ama ben hala tam olarak ne anlamıyorum "Bu aşamada ya da bu aşamada." Sonra derin kazmak, referans olarak metinleri kullanabilirsiniz, bir referans olarak Wikipedia kullanın. Sonra ben gerçekten bazı gerçekten çekirdek soruya olsun, Ben bir uzman değilim immünoloji, yaptığını ve eşimin immünoloji ders kitabının bir bölümünde, O bir doktor, bu yüzden onun immünoloji ders kitabı vardır Tıp okulundan ve ben bunun üzerinden kazma oldu. Bunun bir parçası olarak, "B-hücrelerini diyordu "bunlar, aktive edilecek antijene maruz gereken" ve sonra başka parçası, o diyor "Eh, yardımcı T-hücreleri B-hücrelerini aktive eder." Ben gibiydim, bu sorular vardı Her iki gerçekleşmesi gerekiyor, yoksa bunlardan sadece bir değil, ve ben hiçbir yerde bulamadım. Ben cevap bulamadım, bu yüzden gerçekten sadece bir arkadaş tıklandı kimin Duke viroloji profesörü ve sordum. "Ben bu gerçekten aptalca bir soru olduğunu biliyorum gibiydi. Eğer gibisin çünkü "Sen beni yargılayabilir edeceksin Sal neden yaptığını "Ben immünoloji videoları yapmamalıyız "Ben bu sorunun cevabını bilmiyorsanız," ve ben sordum. Ben hangi biri gibi oldu? O Ah, aslında çok ilginç bir soru, "gibi. "B-hücre tipleri vardır ..." ve o ", O yüzden bir araştırma alanı var", gibi ve bu ve bu ve bu ders kitabında, tamamen değil. Ben, sürece kibar gerçekten konum olarak çok hızlı bir şekilde, düşünüyorum kendinize doğru soruları sorarak eğer, Eğer gerçekten bir aşağı alıyorum odaklandık bir konunun distile sezgi, Eğer gerçekten almak için önce uzun sürmüyor Temel soru tür alanda bile uzmanlar söylüyorlar, "Hey, bu bir ilgi var ..." Bu diğer var, arkadaşlar bir sürü konuşmak , PhDs kim profesör, ya da doktoralıların yapıyor, ya da her neyse var, ve bazen bir partide, onları karşılamak durumunda, Oh, bilirsin, sana bu konuda bir video yapmak ", gibiyim "Muhtemelen önümüzdeki hafta ve bu bir tane var "bu temel bir kavram gibi soru hakkında, "İlk yıl grad öğrenci bilmeniz gereken bir şey." Ve onlar "Biliyor musun ne gibi değil mi? "Bu bir şey Hep merak "ama gerçekten, benim eğitimde çözmemiz için zaman yoktu "ve ben, geçmek elemeleri vardı "ben bile getirmek için muhtemelen utandım "Benim bölüm içinde ve böylece "Ben gerçekten cevabını bilmiyorum." Bir, bu, bana hissettirdi çok daha iyi yapar ama sonra biz tür kombine bir misyon olacak cevap bu soruyu olsun, ve ben söyleyebilirim onların layperson tür olacağını "Hey, bu adam, bilirsin, merak ediyor" Eğer ben katma değer düşünüyorum nerede olduğunu bilmek istiyorsanız, bu yüzden alanda daha fazla zaman geçirmiş insanların ötesinde Ben çok zaman olarak harcama lüksüne sahip olduğunu Ben temel kavramları üzerinde istediğiniz gibi, ve ben çekirdek kavramları en önemli olduğunu düşünüyorum Eğer bir konunun sezgi inşa nerede çünkü. Ben kimya başladığımda, ben bile başlamadan önce, Ben sadece bir hafta gibi Periyodik Tablo ile oynanan Sadece nüans anladım emin olmak için, Bu yüzden, bu şekilde yapılandırılmış oldu Bu yüzden desen, nasıl, ortaya çıktı buna karşıt olarak sadece var ve bunu nasıl yorumluyorsunuz? Nasıl ilk insanlar bile düşündün Böyle bir periyodik tablo ve bir şeyler yapmak. O lüks olsun ve PhDs ve lisansüstü öğrenciler ve profesörler bu lüks yok gerçekten çekirdek anlamak. Sen, benim bir arkadaşım biliyor Ben, henüz kuantum mekaniği videoları yapmadım ve ben biraz bana açıklayan bir arkadaşım vardı, ve o Oh, evet, "gibiydi. Bu elektron varsa ", bu odasında hareket ediyor, Bu teorik odası, " ve ben de, "Ah, neden yön değiştiriyor?" O, "Bu iyi bir soru.", Gibi Demek istediğim, bu temel örneklerinden biri gibi Her birinci sınıf kuantum mekaniği, öğrenci öğrenir ve öğretmen bu aşkın gitmez. Onlar sadece onlar denklemi vermek "," Ah, demek ve ve ne tür ve benzeri ve benzeri taklit öğrenmek, ama herkes bu çok temel sorular sormaya korkuyor. Ben, sonunda ben onlara bir cevap almak, onlara sormak ve ben bunu öğretmek zaman, ben bu sorulara cevap olacak düşünüyorum, ve o zaman insanlar kendi kafasında bu boşlukları yok. Andrew: Bu Khan Academy gibi görünüyor Seni öğretmek için, Khan öğretimi için büyük Şimdi İdeal üniversite geçiyor çünkü. Eğer nasıl öğretmek için gidiyoruz bilerek hakkında konuşabilir miyiz ne öğreniyoruz öğreniyorsun Ne etkiler? Salman: Ah, evet. Peki, sen bunu çok daha yüksek bir bar koyar, biliyorum. Ben yapıyorum başlayacağım gibiyim ben, çoğu düşünüyorum, demek Organik kimya yakında ve organik kimya çekerken, ve ben üniversitede organik kimya aldı. Sen, hedef A almak için gerçekten konum ve özellikle entelektüel ilham eğer belki anlayış bir seviye elde etmek için, ancak tüm bu baskıları var O, üniversitede devam etmektedir Notların ve sosyal baskılar ve diğer sınıflar ve bütün bunlar, ve şimdi, bunu açıklamak edeceğim biliyorum, ve biliyorum, matematik videoları, belirli bir marka var insanlar bekliyoruz belli bir standart var, Sana öylece atmak şey değilim ve bu ezberlemek demek, ya da ben gibi, "Ah, bu sizin ötesinde, demek sadece vermeyeceğim. "Bunu anlamak için çalışmayın." Standart insanlar benden beklediğiniz Onlara bir sezgi verecek olan, ve ben kavramları içine aşağıya doğru distill edecek insanların söylediği yerde, "Ah aşikardır, bekle. "Hepsi o şey evren hakkında yazanlara var." Ve böylece onu öğrenmek zaman için kendimi tutmak standarttır, bu yüzden bir şeyler öğrenmek için, aslında, uzun sürmüyor En sınavlara bir A alabileceğiniz bir seviyede En okullarda, ancak bütün diğer seviye var nerede gerçekten derin alıyoruz, neden bu sezgisel ya da neden bu ifade, öyle bir yol görünüyor ya da nasıl başka bir ifade ile ilgilidir? Ben öğreniyorum ederken derece motive edici olduğunu. Ben bu beni biraz daha derine devam ediyor, demek Ben en çok kimse olur düşündüğünüzden daha eğer onlar sadece bir kimlik almak için yapıyorlardı. Andrew: tıp fakülteleri, göstererek öğretmek etmeyin Öğrenci bunu öğrenmek alır öğretim yöntemi, yapıyor, sonra bunu alır ve başkasına öğretmek zorundadır Bunu öğretmek zaman, bunu gerçekten emer çünkü? Salman: Evet. Hayır, ben o büyük bir mümin değilim. Ben sanal okul hakkında konuşmak zaman, işte, sen bilirsin. Ben peer to akran büyük olduğunu düşünüyorum bu yüzden. Ben ustalık edememek değil sadece gelir düşünüyorum sorunların çoğunu yapmak. Gerçekten o öğretim o egzersiz geliyor. Yani, ben, benim kendi deneyim ile buldu ama hepsi birbirine öğretim dünyada çocuklar varsa, ve sen yüzden olduğunu 1 oda schoolhouse ansızın, Ben sadece sanıyorsun bütün diğer düzeyine sahip ustalık hemen yok olduğunu. Andrew: Pekala, nasıl öğretiyorsunuz? Nasıl zor konuları öğretiyorsunuz? Öğretemedim bize öğret, hepimiz kalacağız çünkü çalışanlarımıza öğretmek zorunda, yapacağız, biz çalışmak insanlara öğretmek zorundayız yapacağız çevrimiçi başkalarına öğretmek zorundayız. Salman: Doğru. Bilirsin, ben burada birkaç şey var. Sadece şimdi ilginç bir noktaya kadar getirdi Eğer öğretim çalışanları hakkında konuşmak ve başkalarına öğretip. Ben aslında bazı teknoloji şirketleri tavsiye ediyorum, Onlar Khan-tipi uygulamalar oluşturmak istediğiniz Onların platformu ve bu ve bu konuda. İlk başta, geleneksel gözlük yazıyordu gibi bir ürün müdürü veya kim beklediğiniz Bir şirkette yazardım. Ben bu saçma olduğunu gibiydi. Ben, YouTube videoları yapmak neden sadece YouTube gözlük yapmıyoruz? Ben gerçekten sadece bir ekran görüntüsü yapacak, ve ben sadece etkileşim nasıl görünmesi gerektiği açıklıyor ve 10 kat daha iyi bu yüzden büyük ölçüde düşünüyorum, Sadece form faktörü bu şekilde daha iyi yapar Ben beyaz bir kağıt yazmak için olsaydı daha Ben bir beyaz tahta oturup olsa bile bir spec yazabilir veya ve ellerimi kullanmak ve onu sürmek karşıya. Bir, ben ekran yakalama form faktörü düşünmek elle çizilmiş yazı ile oldukça güçlü. Bazı insanlar, bu bilişsel söyledi yazmaya görme veya bir powerpoint sunumu görünce Gerçekten beyni teşvik etmez, ama görünce kimse el yazısıyla bir şeyler yazmak Aslında yapar ve ben tür gibi hissediyorum. Ayrıca bana üretmek için daha kolaydır. Bunun ötesinde, ben olduğunu düşünüyorum, Benim yapmak ne biliyor Sadece, belki konu ile mümkün olduğunca rahat olsun O konfor olsun bir kez ve video değil script. Bunu yaparken mümkün olduğunca rahatlatıcı olun, eğlenin. Başlatmak için gidiyor bir beyefendi aslında var Urduca içine videoların bazı çeviri, ve benim tek geribildirim, o bazı harika videolar, yaptım ama ben daha çok eğlenmek gibi oldu. Enerji, bizim sesle üzerinde taşır özellikle yüz görmüyorum zaman. Gerçekten, senin sesinde çok enerji olması gerekir Eğer eğlenirken değilseniz ve öğrenci eğlenmek olmaz. Eğlenmek rahat olabilir, ama gerçekten bahsettiğini biliyorum. Gibi sloganlar atmak yok Gerçekten arkasında olup bitenleri bilmeden. Eğer bir şirkette iseniz, Aslında yol Khan Academy öğretir düşünüyorum aslında yerine raporlarla ilgili ideal olacaktır, yerine şirketlerin iç bitenler bir sürü nasıl şeyler yapmak insanlara öğretmek için. Sadece eş öğretmek ve gerçekten olduğu gibi öğretmek. Sloganlar atarak kendinizi akıllı bakmak kalkmayın , mutlaka anlamıyorlar ya duydum sizce başkası akıllı söylüyorlar olduğunu. Olabildiğince gibi aşağı-toprak bir tarzı onu söylüyorlar. Anlamadığınız bir şey varsa dürüst olmak, ve insanlar buna iyi cevap olacağını düşünüyorum. Andrew: Ne arka plan vermek yol hakkında Eğer konuya girmeden? Bunu nasıl yapıyorsun? Salman: Biliyor musun, ben bu süreç boyunca düşünüyorum 1500 video yapma, Ben, bir düşünce tren olmak çok iyi ele verdik okuttukları zaman ve ben, bir sürü insan düşünüyorum aslında, kapatma aslında kendi düşünceleri bir çok kapatmak Bu, utandırıcı olabilir bunun gibi, bilirsin, ama ben bir sorun yaptığınızda, Kendinizi hatırlatan bir nöronun biraz var Negatif kez negatif pozitif olduğunu, Bu yüzden belki de, kendinizi hatırlatmak ve bilirsin, bütün bunları kendinize hatırlatmak Eğer bir sorununuz yaparken, ve ben orada tüm bu şeyler yatıyordu. Eğer vektör hesabı tarassut olsanız bile, ben bir şey düşünmeyin, tam anlamıyla bu. Ben tam anlamıyla bilinç akışı yapıyorum. Her ki beynime gidiyor düşündüm aslında kağıt üzerinde alıyoruz eğer sen öylesine, hiçbir atlanan adımlar var. Ben var. Ben videoyu yapmadan önce, ben gerçekten emin olmak için deneyin Ben, gerçekten de büyük resmi anlıyorum ve muhtemelen, ben, sen neden bahsettiğini düşünüyorum nerede arka plan vermek, Bu beni büyük resmi dile var, Kafamda bir çerçeve var sadece bu yüzden biz bile yapıyoruz ne. Ben tüm deneklerde, bir çok kez düşünüyorum, bunu içine almaya başlamak kez, neredeyse, ilk etapta ne yaptığınızı unutmayın Ben yapıyorum yaparken ve kendimi hatırlatmak isterim, "Biz bile ne yapıyorsun? Bu denklemin adım 50 konum. Ile başlayan bütün mesele neydi? Bu kendinize hatırlatmak için iyi, Başlangıçta kendinizi hatırlatmak için iyidir. Bazı yapay öğretim tekniği değil. Ben kendimi hatırlatan ediyorum anlamıyla bu. Ben kendimi hatırlatan ediyorum bu yüzden Biz şu anda bu sorunu yapıyoruz ve ben o öğrenci için değerli olduğunu düşünüyorum. Benim enerji düzeyi yukarı tutar ne olursa olsun bence Ben videoyu yaparken, aynı zamanda nişan devam edecektir ve kişinin enerji seviyesi videoyu gözlemleyerek. Andrew: Anlıyorum. İnsanlar bu Fransız Devrimi almak zorunda. Ben bile izlerken bitirdiğinizde önce bunu tavsiye ederim. Çok iyi oldu. Hatta, bize arka plan biraz verdi ve sen Eh, Fransız Amerika'yı destekledi "dedi "Amerikan Devrimi" ve ben sadece düşündüm, vay, ben bile dahil düşünce olmazdı Böyle bir şey, ama o gerçekten bana yardım yapar Burada ne hakkında ne olduğunu anlamak. O harika bir hatırlatma yapar. Sadece sen ne zaman sen, interaktif hissettirmek nasıl ve video bile yüzünüz değil Eğer kişinin çekici konum gibi nasıl hissediyorum yapabilirim? Bilirsin, ben birkaç şey var. Bence, bir kez daha, biz, form faktörü hakkında konuştuk Nasıl görünüyor, ama aynı zamanda videolar var ortalama 10 dakika. Bu tarih videolar biraz daha uzun daha gidin. 10 dakika var çünkü Ama, bence kişinin bu videoyu isteyen bu videoya gider. Onlar 90 dakikalık ders alıyoruz gibi değil hangi bir kısmı için onları meşgul edebilir. Ben neredeyse gibi bir video tıklayarak eylemi var, demek neredeyse bir soru soruyor gibi. Gibi, "daha Fransız Devrimi anlat," ya da, "Rusya'da Napolyon Kampanyalar hakkında daha anlat" ve bu yüzden gerçekten sadece hitap ediyor Tam o, sen orada olması gerek ve ben, başka bir şey, sadece düşünüyorum bilirsin, ben form faktörü olduğunu düşünüyorum. Benim sesi biraz var. Ben konuşma değilim. Ben, tam anlamıyla, sesi ben videoda kullanmak demek Şu anda kullanıyorum sesi daha hiç farklı değildir. o hiç bir ders gibi. "Bu sonraki adım," o hiç değil. Andrew: Kaç tanesi bir gün yaparsınız? Salman: Ben ne yapıyorum bağlıdır. Ne zaman Fransız Devrimi yapıyordu ya da ben daha fazla karmaşık bazı yapıyorum zaman Biyolojik biyokimya tipi mekanizmalar, sonra bir gün içinde 2 veya 3 yapabilmek için şanslıyım. Şimdi zamanımı alıyor başka şeyler var, ki ben kapatmak için çalışıyorum. Ben, bir örgüt çalışan, yani iyi, ben mümkün olduğunca kadarını otomatikleştirmek çalışıyorum, ama şu anda, ben çalışmış örnekler bir sürü yapıyorum Monterey Institute için Cebir 1 örnekleri çalıştı, nerede onlar sadece bana örnekler bir demet verdi. Ben, evet, ben sizin için bunları yapacağım "diyecekler "sürece ben Khan Academy koyabilirsiniz olarak." Bunlar sadece gerçekten sadece cebir sorunlar, bu yüzden ben şu anda yaklaşık 10 videolar günde yapıyorum cebir problemleri için. Andrew: Ve bunun için kim? Monterey için ...? Salman: Teknoloji ve Eğitim Monterey Institute. Onlar bu kursu kurmak hibe var ve bu ve bu ve bu bir başka ilginç bir şey. Bildiğiniz gibi, biz konuştuğumuz şeyi geri dönüyor çok başında. Dünyada bir sürü insan bahsediyoruz açık video içeriği kullanılabilir hale getirmek, ve biz iyi öğretmenler şeyler kadar koymak almalısınız, ve biz tüm bu analizleri yapacağız. Bu yürütme söz konusu olduğunda, , orada anlarsın, bu kazanılmış vardı ve ben onlara Ben, "Bakın, ben ne yaptığınızı bilmiyorum gibiydi "ya da üzerinde harcadığımız ne kadar para, "ancak bunun için harcadığımız ne, sen biliyorsun" Ben gibi, bunu yapmak mümkün olacak eminim, maliyetinin onda "sürece Khan Academy onu bağışlamak istekli olarak, "ve ben onu daha ilgi çekici buluyorum sanıyorsun "Bu olacak komut dosyası değil, çünkü olmayacağım sadece ediyor." Ve onlar büyük, "Oh, gibiyiz. "Biz tüm sorunları yazdık. "Size komut gönderebilirsiniz." Ve bu bana komut gönderme "gibi işte. "Bu Khan Academy hakkında iyi olan her şeyi berbat olacak." Ve bu yüzden gönderdi, ve ben, 10 üzerinde videoları günde ettik, çok çabuk, Eğer, çok uzun değil yaklaşık 100 videolar üretmek olabilir ve yaptıklarını olurdu. Ben muhtemelen başladı düşünüyorum, onlar bu büyük, büyük bir proje olduğunu düşünmüş aslında bir kaç hafta içinde bitireceksin. Andrew: Ben, burada bir başka soru var Bunu sormak ya da olmamalı ve eğer ben emin değildi ama ben önemli olduğunu düşünüyorum çünkü sormak lazım. Siz ve eşiniz, aşağıdakilerden birine taşındı Ülkenin en pahalı parçalar. Eğer Kuzey Kaliforniya'da yaşıyoruz. Sen nakit ton yapıyoruz insanların etrafında yaşıyoruz. Ben lazım sen yaşam tarzını bazı beklenti var inanıyorum ve eşi, çok yapar ve aniden, eve gel Eylül ve "Tatlım, ben bıraktım." derler Bunu nasıl baş ediyorsun? Nasıl ikiniz yaptım ... Bunu nasıl baş ediyorsun? Orada hikayesi nedir? Salman: Bilirsin, ben düşünüyorum ... Bilirsin, ben Sal evlilikten önce düşünmek ve oğlu öncesinde çok daha takıntılı olurdu akranları ile ayak uydurarak tür, yaşam koşulları ve tüm. Bilirsin, sana bir kez düşünüyorum ... Ben gerçekten ciddiye hayatımda sevinç bulmak nerede içgözlem, gerçekten gelmez, Biz böyle yaşıyoruz değil Benim hedge fon gün yeteri kadar kaydettiniz. Değil Vadisi standartlarına göre bir çok ama bana yeterli gibi hissetmiyorum için bir yıl boyunca tasarruf kapalı yaşayan bizi öldürecekti veya böyle bir üniversiteye ya da bir şey olacak benim çocuğum önlemek, ben orada yeterince kaydedildi ediyorum. Biliyor musun, biz bir 2200 metrekarelik evde yaşamak, Mountain View güzel bir parçası, hangi kıyafet mahallede değil, ama gerçekten güzel bir mahalle, ve Hava iyi. Andrew: Onu ikna etmek var mıydı, Ona açıklamak zorunda mı, "Ben bunu Dinle," ya da o anlama mı? Salman: O hayır, sen biliyorsun iyi, ben, bir çift düşünüyorum ... Düşündüm ilk birkaç tekrarlamalar, O ne, sen o işi vereceksin "çok gibiydi "Her yıl% 50 daha fazla nereye yapıyoruz "yıldan önce yapılmış?" Ben, hedge fonlar lke bu kariyer hakkında bir şey demek veya bankacılık, gerçekten, diyorlar ki iyi bilirsin, hey, gelecek yıl ayrılmamak, Yaptığınız daha ve sen daha yapmak ediyoruz Son 5 yılda kombine ve sen, gibiyiz "Gee, işte, bilirsin. "Belki ben," ve o gibi, Eşim, hiç materyalist değil ama herkes için, bu gibi, "Gee var, bu gerçekten istiyorum "sadece bize, evet, biz güzel bir ev satın alabileceği izin ve sonra biz bile bizim ebeveynlere destek olabilir. " Ben şeyler her türlü var, demek. Her zaman kaynaklarla yapmak için daha fazla şeyler düşünebiliriz, ama sen gerçekten tür oturup düşündüğümde, Benim arkadaş bir sürü oyun oynamak için kullanılır, biliyorum. Bu, "Ne kadar yeterli mi?", Gibi Gerçekten ihtiyacınız yok ki Ne istiyorsun, ve yukarıda her şey sadece sos olduğunu bilir, biliyor ne rekabetçi bir tür içinde? Burada insanlar dışarı, onlar 5 milyon atmak, biliyorum 10 milyon, 15, yani, bilirsin. Bu şekilde yukarıda yeterli. Yani, benim için yeterince 7 rakamları altında oldu. Ben şimdi Khan Academy ile maaş alıyorum, demek istiyorum. Ben benim işim Gee, ben tam bir kukla değilim ", ikna çıkın Birisini ikna yoksa "bu olduğunu Sosyal en yüksek yatırım getirisi. " Ben bir okul öncesi maliyeti, yani, Biz her an için milyonlarca insanı yetiştirmek olabilir ve hatta bir okul nerede gibi değil eğer fonlama okul kaybolur, kurur. Hayır, içerik olacak. Sonsuza kadar iTunes ve YouTube'da orada olacağım. "Vay be, ben birilerini ikna edebilmek lazım" gibi oldu ve bu tür bir ve Vadisi'nde olmak orada büyük bir yarar Ben her yerde daha insanlar burada daha düşünüyorum, çünkü tek sermaye var. İnsanlar kaynaklara sahip, ve onlar görüyoruz. Onlar, sen bilmiyorsun, değil mi, onlar alıngan-duyusal güzel resim ile sallandı değil konum olarak ve biraz para ve yardım veriniz. Onlar ölçekte şeyleri anlamak. Bir şey olduğu zaman onlar anlamak Bu, geniş bir etkiye sahip ve onlar yatırımın geri dönüşü anlamak ve bu yüzden evet, ben tür, veered biraz takip ama sanırım basit bir cevabı en Ben yeterince vardı ve yeterince 7 rakamlar altında olduğunu ama peşinat koyabilirsiniz yeterli Mountain View 4 yatak odalı ev. Biz, 2 nispeten yeni Hondas var ve ben şimdi Khan Academy maaş alabilmesi için kulüpler Ben olsaydı tam yapıyor, biliyor musun, ben, insanlara anlatmak Eğer 5 yıl önce bana $ 5 milyar bir çek yazdı eğer, Herhalde bir ev satın olurdu belki bu evin biraz daha güzel, ama benim gün geçirdim olurdu YouTube videolarını yapma. Değişen olmazdı. Şimdi ben yine de yapmak olsun, ve bu nedenle neden 5000000000 $ kovalamak hangi zaten düşük olasılık olurdu ve zaten oluyor, ve muhtemelen sadece 40 ya da 50 yaşında bitirmek istiyorum Sadece muhtemelen benim banka para bir miktar ile, ve sadece "Vay be, ben ne yaptım?" derler Ben vardı değil ... Şimdi, Han Akademi ile, her gün heyecanlıyım Ben ne yaptığımı hakkında. Tamam, ben bu videoları yaptık "gibi oldu. "Çocuklar zaten izliyor. "Bu ivme kazanıyor, çalkalama olduğunu. "Bu okul, yeni bir tip dönüşebilir." Ben bu akıl almaz, demek istiyorum. Karımı her gün söyle, Ben, tam anlamıyla her gece, ben tarafından boggled ediyorum demek Ben bu açık bir fırsat olduğunu ne kadar şanslı gerçekten büyük bir şey yapmak Sadece orada, ve kimse bunu yapıyor. Ben daha fazla kişi bunu yapmak istiyorum, demek istedim. Ben sadece böyle Sal olmak istemiyorum ama gerçekten bir şeyleri değiştirmek için bu açık fırsat, ve tüm teknoloji tür, yerine düşmüş ve ben, o değil, kar amacı gütmeyen olduğunu yapmanın yolu düşünüyorum O eylemsizlik tüm izin ne düşünüyorum çünkü ve iyi niyet, ve aslında, düz beni tuttu Benim hedefleri açısından. Ben bir kar amaçlı olarak yaptım ben düşünüyorum çok hızlı bir şekilde, ben gibi olurdu, "Ah, sırayla, bunu para kazandırmak için "Ben pazarın bu bölümünde gitmek zorunda, ve ben almak zorunda" ve ben, önce ben gerekenden daha kısmı için şarj etmeye ve insanlar bile öğrenmek değil ki. Gibi, bir Khan Academy videoyu deneyimli ve "Vay. Bu gerçekten iyi bir video var." derler O videoda bile 50-cent bariyer koyarsanız, Bunu yaşamamış olurdu, ve benim için, bu eğlenceli olmazdı. Beni bu şekilde koyalım, Ben bankada 10 milyon $ olsaydı, ve 5000 kişi bu videoları izlemek Bankada 100 bin olması karşısında, 50 milyon kişi, video izliyor Benim için çok daha tatmin edici bir sonuçtur Eski fazla. Ben bunu böyle yapıyorum budur. Andrew: Bu inanılmaz ilham verici bir hikaye. Ben orada bırakacağım. Buraya geldiğiniz için size minnettarım ve bu röportajı yaparken. Ben muhtemelen kadar çırpılmış olabilirdi biliyorum Khan Academy için 5 farklı videolar bugün. Salman: Oh, biliyorum. Şimdi yakalamak zorundayız. Andrew: Üzgünüm? Salman: Ben şimdi yakalamak zorundayız. Andrew: Artık yakalamak zorundayız. (Sal gülüyor) Birkaç kişi biz konuşuyorduk olarak, Yapmanız gereken önerileri ile geldi Daha fazla izleyiciler almak için YouTube video kanalını çimdik. Ben bunu yeterince anlayamadık onlar düşündüren ne size açıklamak için, O önerilerine açık? Onlar doğrudan e-posta mıdır? Salman: Evet, bilirsin, bir çift var ... Evet, onlar sal@khanacademy.org e-posta gerekir. Yazılım parçası açık kaynak kodlu bir çabadır, ve üzerinde çalışmaya başladı ettik birkaç geliştiriciler, Yani, onlar rock yıldızları oldum ve ben çok açığım. Hey, bilginizi haritası biliyorum "gibi they Eğer dışarı çekti, o yerine yayların okları olmalı Çünkü, bilirsin ... " Ben de, "Evet, orada okları koydu." Ben orada koymak şeyler büyük bir mümin değilim ve yineleme ve tutmak, mümkün olduğunca çabuk yinelenen ve bu sürece insanlar yineleme gerektiği gibi gerçekten saçma şeyler yapıyor değil, ileri hareket etmelidir. Andrew: Pekala. Peki, teşekkürler çocuklar. Eğer herhangi bir geri bildirim varsa, herhangi bir öneri, Eğer herhangi bir şekilde bunun bir parçası olmak istiyorsanız, sal@khanacademy.com Salman: Dot org. Andrew: dot org, doğru. sal@khanacademy.org, ama aynı zamanda dotcom var. Salman: Hayır, bilmiyorum. Andrew: Sen değil mi? dotcom sahiptir. Ben dotcom sahibi ben değilim. Andrew: dotcom sahip orospu kötü oğlu, Kim yeterince çocukları sevmez ... Salman: Bilmiyorum. Aslında, kapalı geldi Neredeyse başardı, ve sonra birisi aldım. Bilmiyorum. Daha sofistike insanlar var alan adları çömelme de benden daha. Andrew: Sanırım öyle. Birisi ona geri o etki olsun. Orada kimse dinleme ise, Bu etki geri almak. Pekala. Teşekkür ederim. Tüm ciddiyeti içinde, bu röportajı yapmak için teşekkür ederiz, ve ben gerçekten bu hafta sonu için arıyorum ve videoları izlerken. Salman: Oh, harika. Çok teşekkürler. Andrew: Serin. Hoşçakal.

Açıklama

Mixergy.com ile Salman Khan Röportaj

Bunu Paylaş:
  • Google+
  • E-Posta
Etiketler:

Khan Academy

Khan Academy

Misyonumuz, her yerde herkes için dünya standartlarında bir eğitim sağlamak. Tüm Khan Academy içerik www.khanacademy.org adresinden ücretsiz olarak sunulmaktadır.

YORUMLAR



9.7/10

  • 228
    Olumlu
  • 6
    Olumsuz
  • 98
    Yorum
  • 33079
    Gösterim

SPONSOR VİDEO

Rastgele Yazarlar

  • Bokeh

    Bokeh

    9 HAZİRAN 2014
  • CommonArtisan

    CommonArtisa

    7 Temmuz 2012
  • ODN

    ODN

    26 Kasım 2006

ANKET



Bu sayfa işinize yaradı mı?